Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Čiščenje zamaškov: kako pretočen bo promet okoli Ljubljane leta 2030?
Strani: 1
sporočil: 14
Dejstvo je, da nimamo nekega dolgoročnega strateškega načrta
razvoja prometne infrastrukture. Po izgradnji avtocestnega križa so
vsi dejavniki v procesu načrtovanja, investiranja in gradnje
zaspali. Žalostno je, da 3. razvojna os stoji in je še lep čas ne
bo, morala pa ni biti gotova že danes, preden bi začeli širiti AC z
dveh na 3 pasove. Železnice smo pozabili. Tako opevani 2. tir do
Kopra gradimo v tempu, ki je počasnejši od gradnje železnic pred
150 leti. Včasih se človek vpraša kako je lahko Avstroogrska v 50
letih prepredla ozemlje slovenije s toliko kilometri železniških
prog, če pa mi dobrih 10 km proge načrtujemo in gradimo ter okrog
nje pametujemo že skoraj 10 let... Ni treba gledat na sever kako se
taki problemi rešujejo, dovolj je pogledat čez mejo v Italijo ali
Avstrijo, kjer se avtoceste širijo in modernizirajo nenehno,
gradijo se hitre proge - pri nas pa so ustanove odgovorne za
prometno planiranje in s tem povezana ministrstva le za to, da se
vsakih dve ali pa 4 leta (če mandat zdrži) tam parkira na stotine
novega kadra, ki s stroko nima kaj veliko veze.
sporočil: 406
Vecina navedb drzi in se strinjam. Ne razumem pa nacrta drugega
tira na kambiski progi-ze en tir nima nobenega prometa!
Podobno velja za kocevsko progo/ investiranih na stotine mio Eur, prometa , potniskega in tovornega, pa nic!!
Podobno velja za kocevsko progo/ investiranih na stotine mio Eur, prometa , potniskega in tovornega, pa nic!!
sporočil: 8.298
Sedaj je vse težje, ko je bil čas 10 let nazaj (in velika potreba
po gradbenih infrastrukturnih delih), se pa je spalo... tipisch
slovensko. Ves čas zamujamo.
Zakaj zamujamo? Ker pač čakamo javno upravo, da se zmrdne. In tam delajo vse mogoče, da nekaj traja 5x predolgo. Na sveh koncih pušča...
Delati sedaj, ko prihajamo že v fazo norišnice na cestah in bo še večja, ker promet narašča... mi pa gremo v dela, ki bodo motilna v vsakem primeru... do 2032 bo očitno kaos na cestah.
Žal ne bo druge rešitve, pametnjakoviči: Ob večjih zamaških bo zaradi boljše pretočnosti in in zmanjšanja možnosti nesreč treba zmanjševati hitrost na AC na npr. 90 km/h, ne pa čakati, da nestrpni ali nepozroni naredijo napako in potem sledi kaos.
To je edini ukrep za izboljšano pretočnost v špicah. Takoj omejevati na večjem delu trsae, števce avtov imajo, le aplikacijo je treba ustvariti, da bo Darsovce opozarjala, da je treba signalizirati nižjo hitrost voznikom, policaji pa morajo takoj iti na AC in s svojo prisotnostjo dajati vedeti, da se to misli resno.
Če bomo vsi kot račke vozili 80 ali 90 km h od samega začetka trase (ali pa tudi 70), je možnost za zastoje bistveno zmanjšana.
Pa za tako ugotovitev ne rabiš biti dr. cestnih tehnologij...
In takih ukrepov (zdravorazumskih) lahko narediš še nekaj. Pomagalo bo, vsaj pejlali se bomo. Ne pa kot danes... ko gledamo kaos.
Zakaj zamujamo? Ker pač čakamo javno upravo, da se zmrdne. In tam delajo vse mogoče, da nekaj traja 5x predolgo. Na sveh koncih pušča...
Delati sedaj, ko prihajamo že v fazo norišnice na cestah in bo še večja, ker promet narašča... mi pa gremo v dela, ki bodo motilna v vsakem primeru... do 2032 bo očitno kaos na cestah.
Žal ne bo druge rešitve, pametnjakoviči: Ob večjih zamaških bo zaradi boljše pretočnosti in in zmanjšanja možnosti nesreč treba zmanjševati hitrost na AC na npr. 90 km/h, ne pa čakati, da nestrpni ali nepozroni naredijo napako in potem sledi kaos.
To je edini ukrep za izboljšano pretočnost v špicah. Takoj omejevati na večjem delu trsae, števce avtov imajo, le aplikacijo je treba ustvariti, da bo Darsovce opozarjala, da je treba signalizirati nižjo hitrost voznikom, policaji pa morajo takoj iti na AC in s svojo prisotnostjo dajati vedeti, da se to misli resno.
Če bomo vsi kot račke vozili 80 ali 90 km h od samega začetka trase (ali pa tudi 70), je možnost za zastoje bistveno zmanjšana.
Pa za tako ugotovitev ne rabiš biti dr. cestnih tehnologij...
In takih ukrepov (zdravorazumskih) lahko narediš še nekaj. Pomagalo bo, vsaj pejlali se bomo. Ne pa kot danes... ko gledamo kaos.
sporočil: 2.033
Več kot desetletje vsakdanji uporabniki trdimo, da bi bilo potrebno
narediti tretji pas, pa nas je DARSova in državna stroka, kjer
zadnječase prednjačijo predvsem elektičarji, vztrajno odbijala, da
sanjamo, da ni mogoče itd. Danes bi bilo morda že celo kaj
storjenega, tako pa ... kot vedno prepozno, premalo in štorasto. To
ni napredek, to je borba z zadnjimi močmi za preživetje.
sporočil: 6.009
Dve leti nazaj smo pisali da brez veze montirajo protihrupne ograje
ker bobtreba širit cesto danes kaj bodo delal?
sporočil: 501
200.000 javnih uslužbencev je morda vzrok, da se tudi !! na
področju infrastrukture vse težje karkoli premakne.
sporočil: 1.531
Zadnja sprememba: 0730ULtra3 03.08.2023 11:44
Na Darsu so že napovedali, da gre za izjemno obsežna dela, ki bodo
morala potekati ob zaporah in delni omejitvi prometa, zato jih bodo
izvajali v več fazah. Časovni načrt še ni znan, gotovo pa bodo na
obeh vpadnicah trajala več gradbenih sezon. Če bo vse po sreči, bi
lahko do leta 2030 bile vpadnice razširjene.Kaj so pa te klovni počeli zadnjih 5 let? Te zastoji letos niso nova stvar. Severno obvoznico so v vmesnem času praktično že v celoti preplastili, da bi jo pa mogoče malo razširili pa tam očitno nikomur ni padlo na glavo. Da o briljantnih protihrupnih ograjah niti ne začnem.
sporočil: 182
Prvorazredni državljani republike Slovenije, se pravi Ljubljančani,
se bodo torej vozili zastonj po mestu, vsi ostali pa za plačilo?
Lepo, glede na to, da denar drugorazrednih, tako ali drugače, roma
v Ljubljano. Centralizacija v najboljšem pomenu besede.
sporočil: 2.356
Ni teorije,da bo sploh kdaj boljše,po mojem menju bomo imeli bolj
ali manj mirujoči promet-Vedno bodo v konicah zastoji.Žal rešitve
ni niti na dolgi rok.
sporočil: 2.033
[0730ULtra3]Nič pa ne pravijo, da bi poleg tega za uporabnike in splošno korist naredili tudi kaj prijaznega in jim šli nasproti, na primer delo na tri ali štiri izmene, ponoči, pozimi, za kar vse z današnjimi tehnologijami ni več ovire. Da bodo najprej poskrbeli za to in ne za čimdaljše vlečenje plač zaposlenim na tem projektu.
Na Darsu so že napovedali, da gre za izjemno obsežna dela, ki bodo morala potekati ob zaporah in delni omejitvi prometa, zato jih bodo izvajali v več fazah. Časovni načrt še ni znan, gotovo pa bodo na obeh vpadnicah trajala več gradbenih sezon. Če bo vse po sreči, bi lahko do leta 2030 bile vpadnice razširjene.
Kaj so pa te klovni počeli zadnjih 5 let? Te zastoji letos niso nova stvar. Severno obvoznico so v vmesnem času praktično že v celoti preplastili, da bi jo pa mogoče malo razširili pa tam očitno nikomur ni padlo na glavo. Da o briljantnih protihrupnih ograjah niti ne začnem.
sporočil: 1.498
[EKSPROPRIACIJA]Lahko malo pojasniš, zakaj bi bili javni uslužbenci vzrok za to?
200.000 javnih uslužbencev je morda vzrok, da se tudi !! na področju infrastrukture vse težje karkoli premakne.
A so krivi vsi javni uslužbenci, ali npr. samo učitelji, medicinske sestre, gasilci?
sporočil: 525
"ki bi spodbudila preseljevanje v Ljubljano"
In potem bomo dali vsi podeželci še par milijard za stanovanja, da bo še več ljudi v LJ? A lahko najdemo pametnejše ljudi na položajih? Recimo - decentralizacija države, ki jo sicer prevoziš v 3 urah po diagonali?
In potem bomo dali vsi podeželci še par milijard za stanovanja, da bo še več ljudi v LJ? A lahko najdemo pametnejše ljudi na položajih? Recimo - decentralizacija države, ki jo sicer prevoziš v 3 urah po diagonali?
Strani: 1