Zasebnost
28 min
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
28 min
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
7 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
9 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
9 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
9 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
10 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
10 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
10 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
11 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
11 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
12 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
12 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
12 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
12 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
13 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
13 ur
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
15 ur
(Finančna konferenca) Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 2

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.991
Sedaj je vse težje, ko je bil čas 10 let nazaj (in velika potreba po gradbenih infrastrukturnih delih), se pa je spalo... tipisch slovensko. Ves čas zamujamo.

Zakaj zamujamo? Ker pač čakamo javno upravo, da se zmrdne. In tam delajo vse mogoče, da nekaj traja 5x predolgo. Na sveh koncih pušča...

Delati sedaj, ko prihajamo že v fazo norišnice na cestah in bo še večja, ker promet narašča... mi pa gremo v dela, ki bodo motilna v vsakem primeru... do 2032 bo očitno kaos na cestah.

Žal ne bo druge rešitve, pametnjakoviči: Ob večjih zamaških bo zaradi boljše pretočnosti in in zmanjšanja možnosti nesreč treba zmanjševati hitrost na AC na npr. 90 km/h, ne pa čakati, da nestrpni ali nepozroni naredijo napako in potem sledi kaos.

To je edini ukrep za izboljšano pretočnost v špicah. Takoj omejevati na večjem delu trsae, števce avtov imajo, le aplikacijo je treba ustvariti, da bo Darsovce opozarjala, da je treba signalizirati nižjo hitrost voznikom, policaji pa morajo takoj iti na AC in s svojo prisotnostjo dajati vedeti, da se to misli resno.

Če bomo vsi kot račke vozili 80 ali 90 km h od samega začetka trase (ali pa tudi 70), je možnost za zastoje bistveno zmanjšana.

Pa za tako ugotovitev ne rabiš biti dr. cestnih tehnologij...

In takih ukrepov (zdravorazumskih) lahko narediš še nekaj. Pomagalo bo, vsaj pejlali se bomo. Ne pa kot danes... ko gledamo kaos.