Zasebnost
5 min
Zasavska podjetja v nizkem startu čakajo na razpis
30 min
Slovenski BDP bo letos zrasel za 2,3 odstotka, v Nemčiji stagnacija 4
35 min
Sklad BlackPeak namerava v slovenska podjetja vložiti še 30 milijonov evrov
1 ura
Mesečni upad slovenske industrijske proizvodnje marca največji v EU 1
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Marca so se vrednosti opravljenih gradbenih del znižale 1
2 uri
Philipp Vorndran: inflacija bo ostala zaradi strukturnih sprememb
2 uri
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 1
2 uri
Sij uradno: Sij išče poti za financiranje širitve, ruski lastnik pa ne prodaja družbe 2
3 ure
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
3 ure
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
4 ure
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
5 ur
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
5 ur
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
7 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
8 ur
Kako bo Energetika zagnala proizvodnjo vodika v Ljubljani 12
10 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
10 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 7
17 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 2
17 ur
Najbolj brani članki danes

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

lazarand64 sporočil: 14
Dejstvo je, da nimamo nekega dolgoročnega strateškega načrta razvoja prometne infrastrukture. Po izgradnji avtocestnega križa so vsi dejavniki v procesu načrtovanja, investiranja in gradnje zaspali. Žalostno je, da 3. razvojna os stoji in je še lep čas ne bo, morala pa ni biti gotova že danes, preden bi začeli širiti AC z dveh na 3 pasove. Železnice smo pozabili. Tako opevani 2. tir do Kopra gradimo v tempu, ki je počasnejši od gradnje železnic pred 150 leti. Včasih se človek vpraša kako je lahko Avstroogrska v 50 letih prepredla ozemlje slovenije s toliko kilometri železniških prog, če pa mi dobrih 10 km proge načrtujemo in gradimo ter okrog nje pametujemo že skoraj 10 let... Ni treba gledat na sever kako se taki problemi rešujejo, dovolj je pogledat čez mejo v Italijo ali Avstrijo, kjer se avtoceste širijo in modernizirajo nenehno, gradijo se hitre proge - pri nas pa so ustanove odgovorne za prometno planiranje in s tem povezana ministrstva le za to, da se vsakih dve ali pa 4 leta (če mandat zdrži) tam parkira na stotine novega kadra, ki s stroko nima kaj veliko veze.