31 min
Stroški oklestili dobiček BMW
46 min
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
1 ura
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
4 ure
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
4 ure
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
4 ure
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
4 ure
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
6 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
6 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
13 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
16 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
16 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
16 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 6
18 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
19 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
19 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1
19 ur
Novosti na nepremičninskem trgu: Kje bodo nova stanovanja v Ljubljani? (Oglas)
20 ur
Bodo stavkajoči na upravnih enotah ostali brez plač? 3

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

AndrejQo sporočil: 17
[Froc]
Problem EV ni v njihovi cenovnosti proizvodnje, tehniki, kakovosti. Tuso že blizu in več kot izenačeni, s prihodom resnih Kitejcev pa bo sploh neulovljivo. Problem je v omrežju za polnenje. Ta jih bo omejil na 20 % do 25% trga. Tako da morajo uveljavljeni proizvajalci še vedno skrbeti za ostalih 75% trga za desetletja.Sintetika pa je samo neka dodatna zasilna opcija, kot tudi vodik in še kaj nam bodo ponujali v tem času. Ker zaenkrat domače polnenje poganja samo vožnje po mestu in v službo če ni predaleč. Cene elektrike za polnenje pa bodo tudi šle bolj navzgor.
Nobenega problema ni v omrežju za polnjenje. 80% ljudi v državi lahko polni na domači vtičnici. Omrežje vsakega stanovanja zmore dnevno prenesti dodatnih 7 kWh, kolikor potrebuje v povprečju na dan povprečen avtomobil. Problem je samo v večini stanovalcev, ki so v blokih, in nimajo vtičnice na parkirišču, kar pa tudi ni nerešljiv problem. Večina EV-jev se več kot 95% polni na domači in službeni vtičnici, tako da cena javnih polnilnic ne igra pomembne vloge. Ta cena ne bo višja, saj je že sedaj previsoka, ker ni regulirana s strani države.

Sintetični bencin ne rešuje problema škodljivih izpustov za zdravje ljudi in ga bodo uporabljali predvsem na dirkališčih. Električni avtomobili so že zdaj po stroških lastništva cenejši in že po letu 2030 nobeden ne bo kupoval vozil na fosilna goriva. Tako da tista zapovedana letnica 2035 je precej konzervativno določena in ni pomembna. Pomembna je samo v tem smislu, da je evropska politika dala jasne smernice - fosilci so v Evropi obsojeni na izumrtje. Kar je edino pravilno, saj zaradi izpustov v prometu letno v Evropi predčasno umre okrog 400.000 ljudi.

Vodikovih osebnih vozil pa ne bo, ker imajo premajhen izkoristek ter imajo zapleteno in drago tehnologijo.