Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek AMZS s partnerskimi klubi preizkusil prva sintetična goriva. Gre res za potencialno alternativo elektriki?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3021408] 29.05.23 08:29 · odgovor na: (# 3021397)
Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.
Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3021408
Strani: 1
[#3021413] 29.05.23 09:21 · odgovor na: (# 3021408)
[1204AvtoX]
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.
Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.
Hahaha... avtomobilski nadstrešek velikosti 5 x 2,5 metra pokrijemo s fotovoltaiko. To je 2 kW elektrarna.
Ki letno naredi 2,2 MWh energije.
To je dovolj za 15.000 km letno.
Torej za 2.000 € si narediš nadstrešek, ki ti 30 let omogoča brezplačno vožnjo 125.000 km letno. In pravite, da je to zabloda? Ahahahahaha
Hahhahaha...
Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.
Tesla sploh nima rednih servisov. Ni olj, ni filtrov, ni katalizatorjev, ni turbin, zelo malo je premikajočih del... in strokovnjak pavi, da je vzdrževanje ICE motorjev lažje? Ahahahaha
1.500 ciklov je doba, ko kapaciteta baterije pade na 80% začetne.
PRi 400km je to 600.000 km... Pri milijon km so baterije seveda še uporabne za avto. ČE niso, gredo v hišne zalogovnike ob solarnih elektrarnah. KEr so poceni in še delujejo enih 20 do 30 let.
Kje ste slišali, da je treba na električnem avtu baterije menjavati? ahahahahaha
Strokovnjak :-D
[#3021415] 29.05.23 09:37 · odgovor na: (# 3021408)
[1204AvtoX]
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.
Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.
Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.
Baterije vseh električnih avtomobilov so dizajnirane za celotno življenjsko dobo avtomobila, torej 15 do 20 let in praksa to dokazuje. Nato gredo baterije v sekundarno rabo za več desetletij za hranilnike pri elektrarnah. Nato bodo šle baterije v reciklažo. Pri tej večdesetletni uporabi baterije ne izpuščajo nobenih snovi, kar je ekološko sprejemljivo.
Vsi stroški lastništva v desetih letih dvakrat dražjega električnega avtomobila, polnjenega na domači vtičnici, so enaki kot pri pol manjši nabavni ceni avtomobila na fosilno gorivo pri povprečni letni slovenski kilometrini 15.000 km.
[#3021473] 30.05.23 07:02 · odgovor na: (# 3021408)
[1204AvtoX]Imaš prav, hvala za popravek.
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.
Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.
Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.
So pa ta sintetična goriva katastrofalno neučinkovita (EROI)
Še malo več:
To je sintetično gorivo je narejeno s pomočjo elektrike in CO2 iz zraka
www.zurnal24.si/avto...opa-402773
en.wikipedia.org/wik...hetic_fuel
EROI (Energy Returned Over Energy Invested )
EROI pri pretvorbi energije v gorivo bo vedno nižji od 1
• EROI premoga naj bi bil 46:1,
• nafta in plin pa 20:1,
• jedrska energija pa 13:1,
• proizvodnja električne energije v hidroelektrarnah pa 84:1,
• vetrna energija 18:1 in
• sončna energija 10:1.
Od tukaj: www.frontiersin.org/...00019/full
Strani: 1