4 min
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
14 min
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
14 min
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
14 min
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
14 min
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
6 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
7 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
11 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
13 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
13 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
14 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
15 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
15 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
16 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
16 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
16 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
16 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1204AvtoX sporočil: 5
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.

Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.

Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3021408

Strani: 1

comteo sporočil: 664
[1204AvtoX]
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.

Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.

Hahaha... avtomobilski nadstrešek velikosti 5 x 2,5 metra pokrijemo s fotovoltaiko. To je 2 kW elektrarna.
Ki letno naredi 2,2 MWh energije.
To je dovolj za 15.000 km letno.

Torej za 2.000 € si narediš nadstrešek, ki ti 30 let omogoča brezplačno vožnjo 125.000 km letno. In pravite, da je to zabloda? Ahahahahaha



Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.
Hahhahaha...
Tesla sploh nima rednih servisov. Ni olj, ni filtrov, ni katalizatorjev, ni turbin, zelo malo je premikajočih del... in strokovnjak pavi, da je vzdrževanje ICE motorjev lažje? Ahahahaha
1.500 ciklov je doba, ko kapaciteta baterije pade na 80% začetne.
PRi 400km je to 600.000 km... Pri milijon km so baterije seveda še uporabne za avto. ČE niso, gredo v hišne zalogovnike ob solarnih elektrarnah. KEr so poceni in še delujejo enih 20 do 30 let.
Kje ste slišali, da je treba na električnem avtu baterije menjavati? ahahahahaha
Strokovnjak :-D
AndrejQo sporočil: 17
Zadnja sprememba: AndrejQo 29.05.2023 09:41
[1204AvtoX]
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.

Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.

Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.

Baterije vseh električnih avtomobilov so dizajnirane za celotno življenjsko dobo avtomobila, torej 15 do 20 let in praksa to dokazuje. Nato gredo baterije v sekundarno rabo za več desetletij za hranilnike pri elektrarnah. Nato bodo šle baterije v reciklažo. Pri tej večdesetletni uporabi baterije ne izpuščajo nobenih snovi, kar je ekološko sprejemljivo.
Vsi stroški lastništva v desetih letih dvakrat dražjega električnega avtomobila, polnjenega na domači vtičnici, so enaki kot pri pol manjši nabavni ceni avtomobila na fosilno gorivo pri povprečni letni slovenski kilometrini 15.000 km.
0126Bacis sporočil: 3.036
[1204AvtoX]
Sintetična goriva se ne pridobivajo iz surovin za hrano, temveč iz elementov v zraku.

Sem vesel da se je končno začelo govoriti o normalni trajnostni rešitvi. Elektrika je zabloda da večje ni. Že sama življenska doba baterij uniči "zelenost" da o finančni kalkulaciji sploh ne govorim.

Avto z termičnim motorjem lahko vzdržuješ z bistveno nižjimi stroški na dol rok, kot pa električnega kjer je cena baterije več kot polovica vrednosti avtomobila.
Imaš prav, hvala za popravek.
So pa ta sintetična goriva katastrofalno neučinkovita (EROI)

Še malo več:

To je sintetično gorivo je narejeno s pomočjo elektrike in CO2 iz zraka

www.zurnal24.si/avto...opa-402773
en.wikipedia.org/wik...hetic_fuel

EROI (Energy Returned Over Energy Invested )

EROI pri pretvorbi energije v gorivo bo vedno nižji od 1
• EROI premoga naj bi bil 46:1,
• nafta in plin pa 20:1,
• jedrska energija pa 13:1,
• proizvodnja električne energije v hidroelektrarnah pa 84:1,
• vetrna energija 18:1 in
• sončna energija 10:1.
Od tukaj: www.frontiersin.org/...00019/full

Strani: 1