Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

OgnjenAnto sporočil: 221
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 24.05.2023 18:29
[MatevzGroboljsek]
Glede na cilj euro 7, in pa seveda EVjev, mi je zelo všeč tale video od "Adam Something", ki seveda oboje postavi v perspektivo:
youtu.be/V1kOLhhSjl8
Ja, najbolj bi pomagala ukinitev indivudualnega prometa. Samo potem je to defacto konec avtomobilske industrije.
Mislim, da v tem primeru, bi si tudi oni sami raje kot rešitev izbrali električni avto.

Problem pa je, da tako, kot vse establirane industrije, si želijo imeti trenutno stanje. Torej individualni transport, pa da ostane vse kot je.

Skratka, avto industrija je zadnja, ki bi jo treba povprašati za mnenje o Euro 7. Tle špila samo še predpis pa gažlja za po riti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3021261

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 2.902

Ja, najbolj bi pomagala ukinitev indivudualnega prometa. Samo potem je to defacto konec avtomobilske industrije.

Ne konec avtomobilske industrije, ampak konec civilizacije in vrnitev v kameno dobo.

Ali pa s konjsko vprego !!!
MatevzGroboljsek sporočil: 202
[OgnjenAnto]
Mislim, da v tem primeru, bi si tudi oni sami raje kot rešitev izbrali električni avto. /.../


Nedvomno je takšno razmišljanje vodilnih v podjetjih, katerih motivacije so zelo kratkoročne narave.
Na žalost je podobno pri politikih.

Če pa bi kdorkoli od teh gledal dolgoročno, je pa tudi menjava evropske avtomobilske industrije za npr evropsko železnisko/avtobusno/tramvajsko/kolesarsko industrijo boljša, kot pa popolna odvisnost od afriških in kitajskih rudnin in njihove proizvodnje baterij ter EV vozil.
Seveda ob tem, da bomo še več zapravili za popravilo cest, da bomo s tem uvozili še večje težave z vodo/kemično onasneževanje itn.; in da nihče realistično ne pričakuje popolne zamenjave avtomobilov z javnim prevozom (ever), kaj šele koliko desetletij bi trajalo, da bi naslovil urbane centre.

Strani: 1