Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Italija svari pred blokado sprejetja normativa Euro 7
Strani: 1
sporočil: 2.033
Upam da je res že nastopil čas, da bo večina presojala po pameti ne
po političnih agendi nekaterih. Pomeni da upam, da ne bodo sprejeli
Eura 7, torej tudi pričakujem da bo Brastovškova proti, kot je
večinsko stališče našega prebivalstva.
sporočil: 337
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 20.05.2023 13:47
[Froc]Euro 7 bo sprejet, nič bat. Se bodo šli pokšeftat malo v Bruselj, dobili par bonbončkov za zameno, morda zamik za leto dni in bo sprejeto.
Upam da je res že nastopil čas, da bo večina presojala po pameti ne po političnih agendi nekaterih. Pomeni da upam, da ne bodo sprejeli Eura 7, torej tudi pričakujem da bo Brastovškova proti, kot je večinsko stališče našega prebivalstva.
Avtoindustrija bo pa mogla svoje glave ven iz riti potegnit, da nikoli več ne bo tako, kot je bilo.
Euro normativ se potem uporablja tudi izven EU, npr na Kitajskem, Mehiki in tako naprej, ponavadi z par let zamika. Skratka tudi države izven EU povzemajo zadeve naprej. Isto kot Kalifornijske emisijske standarde, ki jih kreira CARB, potem uporablja še cel kup drugih zveznih držav v ZDA, skratka kalifornijski standard avtomatsko postane osnova za ZDA, ker se ne splača samo za Wyoming delat drugačne avtomobile.
sporočil: 337
[alek14]Kitajci preklapljajo na elektriko.
> [OgnjenAnto]
> > [Froc]
> > Upam da je res že nastopil čas, da bo večina presojala po pameti ne po političnih agendi nekaterih. Pomeni da upam, da ne bodo sprejeli Eura 7, torej tudi pričakujem da bo Brastovškova proti, kot je večinsko stališče našega prebivalstva.
>
> Euro 7 bo sprejet, nič bat. Se bodo šli pokšeftat malo v Bruselj, dobili par bonbončkov za zameno, morda zamik za leto dni in bo sprejeto.
> Avtoindustrija bo pa mogla svoje glave ven iz riti potegnit, da nikoli več ne bo tako, kot je bilo.
>
> Euro normativ se potem uporablja tudi izven EU, npr na Kitajskem, Mehiki in tako naprej, ponavadi z par let zamika. Skratka tudi države izven EU povzemajo zadeve naprej. Isto kot Kalifornijske emisijske standarde, ki jih kreira CARB, potem uporablja še cel kup drugih zveznih držav v ZDA, skratka kalifornijski standard avtomatsko postane osnova za ZDA, ker se ne splača samo za Wyoming delat drugačne avtomobile.
Če se bo Kitajcem zdel neumen, ga ne bodo prevzeli.
sporočil: 2.033
Zadnja sprememba: Froc 22.05.2023 08:36
Kitajci tudi obilno gradijo elektrarne vseh vrst, JE, HE, sončnice
in OMREŽJE. In procentualno glede na število prebivalcev imajo še
vedno malo vozil. Tudi tam namreč je razlika med mestnim in
podeželjskim prebivalstvom. Tako da o končnih rezultatih bo več
jasno čez leta, ko ujamejo ostali svet. Je pa dejstvo, da je
prednost, da jim trg raste v času ekspanzije električnih vozil, kar
bo imelo za posledico, da bodo tu vedno v ospredju. Kot Norvežani,
ki imajo res obilico vodne energije. Očitno je to skupaj z omrežjem
sine qua non, aksiom.Strani: 1