Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kakšen je Volkswagnov recept za poceni električni avto
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3019362] 13.04.23 13:34 · odgovor na: (# 3019352)
Poleg tega pa je treba vedeti, da je uporabnost dizel avtov vedno bolj omejena. Vedno več je mest, v katera sploh ne smeš več priti z dizlom.
Se pa strinjam s tabo, da električni avti, kot jih poznamo danes, niso ravno svetla prihodnost. Število avtov bi morali zmanjšati. Ampak ob zmanjšanju prodaje bi se zmanjšali dobički podjetij. Zato je rešitev ta, da se manjše število avtov proda za višjo ceno, celo nekoliko "bolj višjo", da se dobički zvišajo. Kajti brez stalne rasti ni kapitalizma.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3019362
Strani: 1
[#3019399] 15.04.23 03:03 · odgovor na: (# 3019362)
[trocki]
Te podatke glede porabe moraš jemati z rezervo. Vsi namreč vemo, da so podatki, ki jih navaja proizvajalec, lašni, poraba je mnogo višja.
REalna poraba je nižje, kot jo navajajo proizvajalci (regionalne ceste ali mesto) ali višja, če več voziš po avtocestah. Dobro je, da je velika večina kilometrov prevožena zunaj avtocest.
Zato ne bi bilo čudno, če bi ti proizvajalci širili te laži preko Youtuba in podobnih kanalov z objavljanjem "neodvisnih" meritev.
Poleg tega pa je treba vedeti, da je uporabnost dizel avtov vedno bolj omejena. Vedno več je mest, v katera sploh ne smeš več priti z dizlom.
Se pa strinjam s tabo, da električni avti, kot jih poznamo danes, niso ravno svetla prihodnost. Število avtov bi morali zmanjšati. Ampak ob zmanjšanju prodaje bi se zmanjšali dobički podjetij. Zato je rešitev ta, da se manjše število avtov proda za višjo ceno, celo nekoliko "bolj višjo", da se dobički zvišajo. Kajti brez stalne rasti ni kapitalizma.
Število avtomobilov se bo seveda povečalo. Ker so električni cenejši v izdelavi in manj stane vzdrževanje. Trg pa mora rasti. ČE veliki proizvajalci iz Nemčije ne bodo kos, že čakajo Kitajci, Američani in Korejci.
Strani: 1