1 ura
Uvedba sintetičnih goriv bo težja, kot se zdi na prvi pogled 2
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Spletno zagonsko podjetje z novo vrsto študija MBA
4 ure
Na fakulteti za elektrotehniko so predstavili novo pot do podnebno nevtralne Slovenije 3
4 ure
Kako bomo v Sloveniji izobraževali serviserje električnih avtov
5 ur
Na kaj morate biti pozorni, če nepremičnino oddajate prek s. p.
5 ur
Kaj se splača, če stanovanje čez poletje oddajate turistom, preostanek leta pa študentom?
5 ur
Tujec, ki je pred časom oddal vlogo na UE, bi delal pri odpravljanju posledic poplav. Ali se lahko hitreje zaposli?
5 ur
Razpoloženje nemških potrošnikov se slabša
5 ur
Ob koncu poletja na področju UI: Amazon in OpenAI v akciji
5 ur
Kaj bi raje – več EU ali bolj pametno EU?
6 ur
Potencial digitalne dobe je izjemen, odklenite ga (Oglas)
6 ur
Kemijski inštitut bo sodeloval pri razvoju najsodobnejše toplotne baterije 1
6 ur
Gospodarstvo ostro proti podaljšanju bolniških nadomestil z 20 na 30 dni v breme delodajalca 2
6 ur
Podjetja skupno prijavila slabih 381 milijonov evrov škode zaradi poplav
7 ur
Miklavčičev GH Holding izvisel proti Siemensu tudi za CT-naprave
8 ur
Vabilo na konferenco o prihodnosti pokojninskega sistema v Sloveniji (PRO)
9 ur
Nova KBM nemudoma daje Marinbluju brez denarja še 300 tisoč evrov kredita 3
9 ur
Ameriški apple store ni na kitajskem seznamu odobrenih trgovin z aplikacijami
9 ur
UPS bo za praznike potreboval 100 tisoč dostavljavcev in delavcev v skladiščih

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 602
[Glavni forum] Tema: Koliko Slovencev si lahko kupi električni avto? 
[#3016312] 17.02.23 17:34 · odgovor na: pcs (#3016290)
Odgovori   +    0

Ne gre za delce, ki letijo iz zavor, ampak za obrabo gum... velik del delcev PM in onesnaženja s plastiko pride ravno od obrabe gum, ki je pri EV večja (težja vozila, večji pospeški).

Lp,
M
Pri EV je poraba gum enaka ali manjša.
Vozim 12 let električne avte, poznam in se družim z več 100 ljudi, ki imajo zgolj električne avtomobile že leta... Menjava gum je na 50.000 do 70.000 km, kar je bolj poredko, kot pri naftnih avtomobilih. Nobene večje porabe v realnosti nismo opazili in gre očitno le za plačane "raziskave" nekih, ki s spremembo goriva začnejo izgubljati denar.

Mimogrede, delci gum niso kancerogen, delci iz izpušne cevi so kancerogeni. Iz gum ne gre NOx, O3 in drugi strupeni plini.