Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.629
[FIN-475492]
Pred kratkim sem svojega 20+ starega mulca prosil, da v Mercatorju spotoma kupi izvod Dela. Odziv je bil: kje se pa to dobi?
To marsikaj pove (o mulcu in časopisih).
Situacija prodaje tiskanih časopisov je z vidika generacij še hujša kot bi si mislili z vidika branja.

Mlajšim od 30 ali celo 35 niti ni jasen produkt. Kr neki za stare fotre.

Tisti med 40 in tja proti 50 smo vsaj v mlajših letih še veliko brali tiskane časopise, AMPAK nikoli nismo zanje plačevali. Morda smo kdaj kupili kakšen izvod sem in tja, ampak večinoma nismo bili naročniki.

Naročniki so bili naši starši, prinesli so iz službe, mi smo brali v prvih službah, kaficih,... Ko smo sli v svoje gnezdo, je bilo ze vse brezplačno na spletu.

Prva večja skupina bralcev in hkrati (nekoč) kupcev je danes stara 55+, pri čemer je ta generacija bila s prihodom spleta in pametnega telefona še relativno mlada in zato močneje dovzetna za menjavo nosilca, zato se je razredčila.

Tako pridemo do tega, da je prva resna generacija se vedno zavzetih bralcev in kupcev tiska danes stara 60 oz najbrz 65+ (in pogosto že precej digitalno pismena).

Danes 85 je kot še ne toliko nazaj 70, zato se je tudi doba (fizične zmožnosti) konzumacije časopisov močno podaljšala.

Medicina in farmacija sta največja zaveznika tiskanih časopisov.

Ampak razplet je vseeno znan. Ko umre zadnji bralec-kupec v gospodinjstvu, sledi dokončna odpoved.

Tudi ce so v gospodinjstvu še osebe, ki bi brale, pa ni vec oseb, ki so kdajkoli časopise same redno kupovale.

In tudi sedaj ne bodo začele.

Reševanje tiska je tako izguba časa in denarja.