Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

crt sporočil: 27.196
Zadnja sprememba: crt 31.01.2023 08:29
Črt, ta imena sem omenil, ker so nam jih mediji kot take prodali pred volitvami. Potem smo jih ljudje med mandatom bolje spoznali in rating je šel rapidno dol.
Govorim o tem, da ljudem se ponuja pred volitvami neka zgodba, ki se kasneje 95% izkaže za delno ali v celoti lažno.
za moje pojme je to "se ponuja... / se izkaze... " baseline, sploh ne jemljem kot nekaj nenavadnega. in ponuja se (izkaze pa ponavadi tudi :), odkar je siroka volilna pravica. spreminja se tehnologija in do neke mere spretnost podajanja. bolj svoh se spreminja cloveski material.

potencialno se lahko pogovarjava o tem, da je tako kot pri drugih podrocjih marketing prisel tako dalec, da je vzgojil perfektnega potrosnika - kakor vse druge robe, tako tudi politicne.

govorim seveda globalno, tud slucajno ne tojemoznosamovsloveniji. to so v bistvu zadeve, ki so recimo v usa jasne ze vsaj od packarda in mcluhana, se pravi tam nekje pol stoletja, lahko jih pa po potrebi komot ruknemo se za par desetletij. najbolj razvite so verjetno ravno tam, kjer je zaradi obstoja trga to bilo potrebno. (s tem se navezujeva na tvoj "pop tv znajo prepricati ljudi")
Je pa zanimiva tema, ker imam prijatelje, aka visoko načitane, pa vedno znova padejo na te fore, kdo aka nekdo s potencialom, ker mu to POP TV proda. Moč tega medija se pri nas zelo podcenjuje. Imajo način, pogruntan, kako vplivati na ljudi.
Seveda večina njih zgodbicam verjame le delno, z rezervo... a glej, že leta jim ratuje nekoga dvigniti ali spustiti.
imam malo drugacen zorni kot na to zaqradi borznih zadev. se pa lepo navezuje na citirano zgoraj. namrec jasno je, da:

- je eden napomembnejsih elementov uspeha je to, da ne pocnes tega, kar je v danem momentu najbolj cloveska reakcija
- posledicno se zelo zavedas, da je glavni nasprotnik in nevarnost v ogledalu, bolj kot pa nekaj zunanjega, ceprav je seveda bolj clovesko (glej zgoraj) kriviti neke zunanje grdavse

zaradi tega (in se dodatne doze nekega self taught backgrounda v psihoanalizi in sorodno) vidim to zgodbo malo drugace:

- ljudje imajo izjemno potrebo nekaj verjeti, se zlasti tisto, kar jim pase
- in obratno, ce jim ne pase nekaj verjeti, potem pac ne bodo in se lahko na glavo postavis s silnimi argumenti
- torej ce mislis nekaj prodati, moras to zaviti tako, da ti bodo ljudje verjeli sami od sebe, ker zelijo to verjeti in niti ne rabis bit nek hud prepricevalec in jih za lase vleci na svoj breg
- ce pa si marketinsko nekolko... okoren, kot recimo jj/sds, potem namesto tega volilce "pridobivas" z zadircnostjo in napizdevanjem (jaz temu recem, da lovi muhe na kis namesto na med) in ne rata in so kajpada krivi drugi (katerih silna zvitost in podlost je v tem, da znajo pobozati v smeri dlake, matr je to tezko in samo enim dostopno)
- a je najmocnejsi prodajni kanal prav ta ali ona tv ali cajtng, je pri tem dokaj nebistveno, ce ni en, bo pa drugi, je samo kanal

tekme dobrih prepricevalcev - ki bi posledicno bila kolkor tolko "fer" v smislu, da se v izdelavi palacnik ne kosata kuhar in cevljar - v slo po moje sploh se nismo videli. in sploh ne govorim o tem, katere kanale kdo uporablja, temvec kaj po njih sporoca.

to ne pomeni, da dajem v nic zelo dolgi rep druzbeno-kapitalsko-oblastne moci pikcastih. but come on progasti, you're not even trying. se ko se pa le kao lotijo, pride ven nova24, karikatura samme sebe. kurc pol.