Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.548
[#3012548] 06.12.22 23:35
Odgovori   +    10
Že 2000 let nazaj je bilo zapisano, da je pohlep korenina vsega zla.
Muki sporočil: 1.141
[#3012550] 07.12.22 06:58 · odgovor na: FIN-544124 (#3012548)
Odgovori   +    12
Če ne bi bilo pohlepa, bi bili še v jamah.
ogo sporočil: 3.087
[#3012551] 07.12.22 07:50
Odgovori   +    7
Pejd študirat, da ti ne bo treba delat, so ata rekli.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3012552] 07.12.22 08:08 · odgovor na: ogo (#3012551)
Odgovori   +    19
Zadnja sprememba: Rokc5 07.12.2022 08:09
Jp, tukaj sta dve napačni predpostavki:
1) Da je edino pravo delo fizično delo in da se v pisarnah ne dela - kar ne drži. Ta dikcija je prišla iz strani navadnih delavcev takrat v devetdesetih, ki so napačno razumeli vse te zadeve glede 'delu čast in oblast' in so mislili, da v se pisarnah podjetja (razvoj, prodaja, tehnologija) ni nič dela, in da edino oni za trakom delajo. Tisti ki veste kakšna jeba je v realnem sektorju dobiti in izvesti posel z zahtevnim tujim kupcem, kakšni so pritiski in narava dela, veste o čem govorim. Iz te frustracije so nato ti preprosti ljudje dajali napačne življenjske nauke svojim lastnim otrokom (in jih zajebali).
2) Da obstaja neskončno število delovnih mest za študirane/šolane kadre. Medtem, ko so v devetdesetih tisti prvi diplomiranci, ali pa že tisti srečneži z diplomami od prej, ki so bili ob pravem času na pravem mestu, lahko zasedli takratno nedvomno potrebo po takšnem kadru zaradi tranzicije in preoblikovanja delovanja družbe, je teh delovnih mest najkasneje leta 2000 dokončno zmanjkalo. Torej, obstajalo je realno manj kot 10-letno okno priložnosti, ki so ga starejše generacije takrat lahko izkoristile. In ta napačna dikcija je povzročila, da smo imeli nato preobilico šolanih kadrov s strani napaćnih študijskih smeri, ki so bili v realnem svetu težko zaposljivi, pa še zafrustrirani, ker plača ni sledila "študijskemu" vložku. Je pa res, da je bilo (v kombinaciji s študentskim delom) super za popravljanje slike brezposelnosti med mladimi, o ja to pa. Drnovšek genij, kaj češ :)
hostamox sporočil: 8.460
[#3012556] 07.12.22 08:48 · odgovor na: (#3012553)
Odgovori   +    12
Prej kot to bojo zaposlovali Azijce.
2000 neto, da si zdoma od ponedeljka do petka v spediciji, katera sodobna ženska te bo gledala:).
In vecina jih bo rekla ne hvala.

So pa ziher segment ljudje 50 plus, ki iščejo nekaj novega in so še fit.
V tem vsa pohvala mcdonaldsu, ki daje moznost dela penzionistom.
FIN-303511 sporočil: 404
[#3012557] 07.12.22 08:49
Odgovori   +    4
Čez 10 let bomo imeli sama avtonomna vozila in čez 50 let bo bil poklic "šoferđije" samo še zgodovinska kurioziteta, tako kot so danes perice.
ogo sporočil: 3.087
[#3012585] 07.12.22 18:36 · odgovor na: (#3012561)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: ogo 07.12.2022 18:39
[]
> Čez 10 let bomo imeli sama avtonomna vozila in čez 50 let bo bil poklic "šoferđije" samo še zgodovinska kurioziteta, tako kot so danes perice.

To je vsekakor res, mislim da bo to veliko prej kot v 50 letih, vmes pa bo treba dati tem revežem kakšen eur več.
To so napovedovali tudi z informatizacijo, da bodo računalniki zamenjali pisarniške delavce, pa je bila obratna eksplozija.
Tovornjakarje in navadnega cestnega prometa umetna inteligenca še desetletja ne bo obvladovala.

Je pa ogromno prostora za optimizacijo, da se cel kup cestnega tovornega prometa spravi na železnice. Tu so šanse za avtomatizacijo višje, ker so zadeve precej bolj predvidljive. Pa tudi če avtomatizacije ni, problema ni, ker lahko en strojevodja vleče za 200 tovornjakov tovora. Tista ena plača strojevodje je pri taki vleki en burek.

Ko enkrat še več tovora spraviš na vlake, pa lahko tudi dvigneš nivo de-karbonizacije. Ne rabiš nobenega Tesla Semi, da vlači tone mrtve teže baterij, ker je že tovorna vleka na železnicah električna.

Ampak najlažje je jamrat - ni (poceni) šoferjev in upad, da se bo delalo vse po starem. Se pa strinjam, da bo last mile še vedno na tovornjakih, ker železnic ne moreš speljat v vsako vas. Samo smo daleč od tega, ko vidiš tovornjake iz Romunije v Španijo.
mar123 sporočil: 1.403
[#3012778] 11.12.22 10:10
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: mar123 11.12.2022 10:10
Zadnjic sem gledal razliko med ameriskimi in evropskimi tovrnjaki. Ameriski imajo cel avtodom za voznika za sedezom in so vecino v lasti voznikov. Mogoce bi bila to opcija tudi v evropi da se izbolsa delavne pogoje.
Namesto subvencij.
hostamox sporočil: 8.460
[#3012780] 11.12.22 11:18 · odgovor na: mar123 (#3012778)
Odgovori   +    1
Amerika je nekaj drugega že zaradi razdalj.

Problem je le plača, mislim, da v Usa ni kaj dosti drugače.
Endimion sporočil: 10.622
[#3012782] 11.12.22 12:05 · odgovor na: hostamox (#3012780)
Odgovori   +    3
V ZDA je še veliko slabše. in tudi tam se soočajo z blaznim problemom pomanjkanja šoferjev:

www.youtube.com/watc...eekTonight
0220Agrok sporočil: 98
[#3012797] 12.12.22 07:49 · odgovor na: (#3012553)
Odgovori   +    1
[]
Naj šoferejem povečajo plače za 20% pa bo situacija takoj boljša.
Denar ne bo rešil problema. Bo padel z Mesca. Zakaj bi par let delal za boljši standard?
janez.stim sporočil: 1
[#3013879] 04.01.23 13:57
Odgovori   +    2
Čeprav so mesečni prejemki voznikov nadpovprečni, saj naj bi slovenski voznik v mednarodnem prometu mesečno zaslužil med 2.100 in 2.500 evri neto,
Mi kdo pove prosim za firmo, kjer ima voznik 2500eur neto placo.

Hvala,

Strani: 1