Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Jasno je, da se avtoindustriji kolca po časih, ko so vozniki hodili na servise menjavat olja, filtre, katalizatorje, jermene, zavorne obloge in drugo, česar zdaj ne. To je predstavljalo pomembne poprodajne prihodke.
Električni avto ima cca 10 krat manje delov in je posledično proizvodnja cenejša.

Prodajna cena bi tudi morala biti nižja, ampak, dokler zanimanje kupcev presega proizvodnjo in je čakalna doba več kot eno leto se nobeno blago ne poceni.


Pomembno je da že po 2025 ne bo kupcev za naftne avte in ta vozila bodo naredili kitajci in američani, če bodo eni evropski proizvajalci vztrajali pri nafti. So že itak zamudili in jih drugi prehitevajo po desni.

Stellantis nasploh ni naredil vozila, ki si ga trg želi. Največja baterija od 45 kWh je odločno premalo za želje današnjih kupcev. Renault z najemom baterij in nestandardnim sistemom polnjenja si je tudi zabil avtogol in odvrnil marsikaterega kupca.

Vemo, da je danes elektrike zadosti za zamenjavo vseh avtomobilov za elektriko, ker se 90% električnih vozil polni čez noč - ko je elektrike preveč in omrežje ni obremenjeno. S te strani ni nobenih težav.
Le spodbujat bi bilo potrebno postavitve solarnih elektrarn.
Kupcu električnega avtomobila bi bilo potrebno istočasno z drugimi spodbudami ponuditi močno spodbudo za solarni nadstrešek za vozilo. Razen, da ga ščiti od sonca, dežja in snega, ena taka manjša enota (2,5 x 5 metrov, 2 kW) naredi letno za 2,2, MWh energijein s tem zagotovo 15.000 km. In to energije, ko je imamo premalo - čez dan. A lastnik bo itak polnil čez noč, ko je energije preveč.