48 min
Vojna velikih na plečih malih delničarjev Petrola in malih trgovcev
48 min
Čas za premislek o urbani mobilnosti
50 min
Luka Koper: prihodki in dobiček so letos poleteli, lepa rast pri zabojnikih
1 ura
Prvi vtisi: mali električni kitajec danes ponuja tisto, kar Volkswagen in Renault šele napovedujeta 1
1 ura
Vlada dokapitalizirala 2TDK s 35 milijoni evrov
2 uri
Norma: nova vinska znamka z značajem
2 uri
Lahko težave turških delavcev na drugem tiru ogrozijo njegovo financiranje?
2 uri
Zakon o državnem svetu je neustaven
3 ure
Predstavniški dom potrdil Trumpovo proračunsko zakonodajo; rast zahtevanih donosov na obveznice
3 ure
Drugi poskus nabave dveh reševalnih helikopterjev, Poklukar vztraja pri enakih zahtevah
3 ure
Srbski Radar o domnevno sumljivem denarju za šefa kabineta Ane Brnabić
3 ure
G. Adler: Želimo biti najbolj zaželena evropska znamka
4 ure
Zeleni dogovor je nova ničvredna smet 3
4 ure
Prihaja poljski vlak od Varšave do Reke, ustavil bo tudi v Ljubljani
4 ure
Ljubljanska borza: Cinkarna na rekordu
4 ure
Kako s trajnostnim financiranjem podjetja pospešujejo svojo trajnostno preobrazbo (Oglas)
5 ur
Dostava do vrat: tako je na vrtu Johana Helberga nasedla 135-metrska tovorna ladja
5 ur
Odločeno je: prvih sto milijonov evrov bomo davkoplačevalci kmalu plačali za gradnjo javnih stanovanj 1
5 ur
Ameriška zvezna komisija za pomorstvo preiskuje potencialne zlorabe zastav
5 ur
Se vidimo ob Zbiljskem jezeru? Delnice, kripto in zgodbe vlagateljev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

rame sporočil: 986
Problem je v negativni reklami pred prodajo smučarskih vozovnic.Sedaj bo predsezonska prodaja ,ki lahko marsikaterega odvrne od nakupa kart.Smučanje je še vedno del turizma ,ki preživlja kar nekaj ljudi.Kakršne koli negativne reklame v teh časih niso potrebne ker že situacija ni rožnata četudi smo se na to že navadili.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3008073

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[rame]
Problem je v negativni reklami pred prodajo smučarskih vozovnic.Sedaj bo predsezonska prodaja ,ki lahko marsikaterega odvrne od nakupa kart.Smučanje je še vedno del turizma ,ki preživlja kar nekaj ljudi.Kakršne koli negativne reklame v teh časih niso potrebne ker že situacija ni rožnata četudi smo se na to že navadili.
Bi rekel, da se normalno zavedajoč človek zaveda možnosti, da pozimi ne energije za preseravanje na smučiščih. Kdor se pa tega ne zaveda, mu pa verjetno ne more pomagat niti striček s sivo brado.

Strani: 1