8 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 min
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
2 uri
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
4 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
16 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

rame sporočil: 957
Problem je v negativni reklami pred prodajo smučarskih vozovnic.Sedaj bo predsezonska prodaja ,ki lahko marsikaterega odvrne od nakupa kart.Smučanje je še vedno del turizma ,ki preživlja kar nekaj ljudi.Kakršne koli negativne reklame v teh časih niso potrebne ker že situacija ni rožnata četudi smo se na to že navadili.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3008073

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[rame]
Problem je v negativni reklami pred prodajo smučarskih vozovnic.Sedaj bo predsezonska prodaja ,ki lahko marsikaterega odvrne od nakupa kart.Smučanje je še vedno del turizma ,ki preživlja kar nekaj ljudi.Kakršne koli negativne reklame v teh časih niso potrebne ker že situacija ni rožnata četudi smo se na to že navadili.
Bi rekel, da se normalno zavedajoč človek zaveda možnosti, da pozimi ne energije za preseravanje na smučiščih. Kdor se pa tega ne zaveda, mu pa verjetno ne more pomagat niti striček s sivo brado.

Strani: 1