Zasebnost
6 min
Cene bencina in dizla naj bi se po novem določale na štiri tedne
9 min
Podjetja lahko pridobijo vavčer za področje intelektualne lastnine
2 uri
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
3 ure
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
3 ure
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
3 ure
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
3 ure
Ekonomičen, a športnega videza 7
4 ure
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Vesel sem, da nas je Google prisilil v spremembo poslovnega modela
7 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 5
8 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
12 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
14 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
15 ur
Najbolj brani članki danes
18 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
19 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
19 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
20 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
20 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 9
20 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 17
20 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.362
Ti bom odgovoril kot nekdanji pomorski strojnik.

Ladijski motor ima denimo 6 valjev. Vsak premera 670mm in s hodom 1700mm. Motor najbolje deluje z (idealno) enako obremenitvijo valjev. To ugotavljaš z meritvijo temperature izpušnih plinov.

V kolikor je en od valjev prekomerno obremenjen, se to vidi v povišani temperaturi. Takrat bodisi znižaš obremenitev na njem, a jo moraš potem za enako skupno moč pri ostalih povečat. Lahko pa tega ne storiš, a bo ladja plula počasneje. In da dosežeš enako hitrost, boš potreboval pomoč (reciva temu vlačilec). Ta pa ni zastonj. Niti ne brezplačen.

Alzo analogija z vašim statusom:
Vsi mi aktivna populacija smo eden od pogonskih valjev motorja, ki poganja barko Slovenijo. Normiranci en, navadni s.p. drug, zaposleni tretji, študenti ki delajo četrti, kapital peti, in tako naprej. In nekdo je ugotovil da je "izpušna temperatura" pri normirancih nekoliko nižja, kot pri vseh ostalih. In ker so trenutne vremenske razmere take, da barka Slovenija že sedaj pluje s pomočjo vlačilca (javni dolg), mora za enako ali približno enako hitrost, malce povečat obremenitev manj obremenjenega valja. Ali pa najet več vlačilca.

Seveda so absolutne številke različne. A to je nekako general principle. In prav pri socialni vaš valj v relativni razmerjih doprinese komajda kaj. V absolutnih številkah pa praktično nulo.

In prosim. Ne mi sedaj ko je govora o obdavčitvi pa razlagat o najemih poslovnih prostorov pa stroškov telefona in podobnem. Skratka kot da vam že sedaj ko plačate dejanske stroške in najemnine, en drek ostane no.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3007518

Strani: 1

Poletje3 sporočil: 63
Zadnja sprememba: Poletje3 27.09.2022 12:34
[Endimion]
Ti bom odgovoril kot nekdanji pomorski strojnik.

Ladijski motor ima denimo 6 valjev. Vsak premera 670mm in s hodom 1700mm. Motor najbolje deluje z (idealno) enako obremenitvijo valjev. To ugotavljaš z meritvijo temperature izpušnih plinov.

V kolikor je en od valjev prekomerno obremenjen, se to vidi v povišani temperaturi. Takrat bodisi znižaš obremenitev na njem, a jo moraš potem za enako skupno moč pri ostalih povečat. Lahko pa tega ne storiš, a bo ladja plula počasneje. In da dosežeš enako hitrost, boš potreboval pomoč (reciva temu vlačilec). Ta pa ni zastonj. Niti ne brezplačen.

Alzo analogija z vašim statusom:
Vsi mi aktivna populacija smo eden od pogonskih valjev motorja, ki poganja barko Slovenijo. Normiranci en, navadni s.p. drug, zaposleni tretji, študenti ki delajo četrti, kapital peti, in tako naprej. In nekdo je ugotovil da je "izpušna temperatura" pri normirancih nekoliko nižja, kot pri vseh ostalih. In ker so trenutne vremenske razmere take, da barka Slovenija že sedaj pluje s pomočjo vlačilca (javni dolg), mora za enako ali približno enako hitrost, malce povečat obremenitev manj obremenjenega valja. Ali pa najet več vlačilca.

Seveda so absolutne številke različne. A to je nekako general principle. In prav pri socialni vaš valj v relativni razmerjih doprinese komajda kaj. V absolutnih številkah pa praktično nulo.

In prosim. Ne mi sedaj ko je govora o obdavčitvi pa razlagat o najemih poslovnih prostorov pa stroškov telefona in podobnem. Skratka kot da vam že sedaj ko plačate dejanske stroške in najemnine, en drek ostane no.
Ko je nekdo projektiral ta motor, je najprej planiral pet valjev, pa se je odločil, da bo valju, ki predstavlja predvsem s.p.-je, morda tudi zaradi lažjega doseganja uravnoteženosti motorja in s tem posledično manj tresljajev (pri šestvaljniku) dodal še en valj za normirance. Ker je šlo za nekaj novega (tehnologija pa je v tem času že tudi napredovala), je zaradi boljšega delovanja nekoliko spremenil čelo bata (ni izgub z nepotrebno administracijo) in tesnenje pri batu (ni nepotrebnih stroškov z zapletenim računovodstvom). Pri delovanju se je potem izkazalo, da bi bilo treba ta motor še optimizirati (urediti po panogah) in bi zadeva delovala perfektno.

No potem so prišli drugi strici in so najprej ta valj hoteli odžagati kar z motorko, pa jih je očitno nekdo opozoril, da to za motor in motorko ne bo ravno najbolje. Ker to ni šlo, so se pa v ihti odločili, da ta valj bistveno bolj obremenijo, pa kar bo, pač bo. Če ne bo šlo, bodo pa vanj vgradili enak bat in material z nižjim izkoristkom (dodatna administracija, računovodstvo) kot je že v zastarelem petem valju. Pri tem jih je vodilo tudi to, da zapletenih zadev ni dobro posodabljati in poenostavljati.

Strani: 1