Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Potrjena višja meja za normirance, ki bodo plačali enako kot do zdaj
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3007518] 27.09.22 11:09 · odgovor na: (# 3007515)
Ladijski motor ima denimo 6 valjev. Vsak premera 670mm in s hodom 1700mm. Motor najbolje deluje z (idealno) enako obremenitvijo valjev. To ugotavljaš z meritvijo temperature izpušnih plinov.
V kolikor je en od valjev prekomerno obremenjen, se to vidi v povišani temperaturi. Takrat bodisi znižaš obremenitev na njem, a jo moraš potem za enako skupno moč pri ostalih povečat. Lahko pa tega ne storiš, a bo ladja plula počasneje. In da dosežeš enako hitrost, boš potreboval pomoč (reciva temu vlačilec). Ta pa ni zastonj. Niti ne brezplačen.
Alzo analogija z vašim statusom:
Vsi mi aktivna populacija smo eden od pogonskih valjev motorja, ki poganja barko Slovenijo. Normiranci en, navadni s.p. drug, zaposleni tretji, študenti ki delajo četrti, kapital peti, in tako naprej. In nekdo je ugotovil da je "izpušna temperatura" pri normirancih nekoliko nižja, kot pri vseh ostalih. In ker so trenutne vremenske razmere take, da barka Slovenija že sedaj pluje s pomočjo vlačilca (javni dolg), mora za enako ali približno enako hitrost, malce povečat obremenitev manj obremenjenega valja. Ali pa najet več vlačilca.
Seveda so absolutne številke različne. A to je nekako general principle. In prav pri socialni vaš valj v relativni razmerjih doprinese komajda kaj. V absolutnih številkah pa praktično nulo.
In prosim. Ne mi sedaj ko je govora o obdavčitvi pa razlagat o najemih poslovnih prostorov pa stroškov telefona in podobnem. Skratka kot da vam že sedaj ko plačate dejanske stroške in najemnine, en drek ostane no.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3007518
Strani: 1
[#3007538] 27.09.22 12:31 · odgovor na: (# 3007518)
[Endimion]Ko je nekdo projektiral ta motor, je najprej planiral pet valjev, pa se je odločil, da bo valju, ki predstavlja predvsem s.p.-je, morda tudi zaradi lažjega doseganja uravnoteženosti motorja in s tem posledično manj tresljajev (pri šestvaljniku) dodal še en valj za normirance. Ker je šlo za nekaj novega (tehnologija pa je v tem času že tudi napredovala), je zaradi boljšega delovanja nekoliko spremenil čelo bata (ni izgub z nepotrebno administracijo) in tesnenje pri batu (ni nepotrebnih stroškov z zapletenim računovodstvom). Pri delovanju se je potem izkazalo, da bi bilo treba ta motor še optimizirati (urediti po panogah) in bi zadeva delovala perfektno.
Ti bom odgovoril kot nekdanji pomorski strojnik.
Ladijski motor ima denimo 6 valjev. Vsak premera 670mm in s hodom 1700mm. Motor najbolje deluje z (idealno) enako obremenitvijo valjev. To ugotavljaš z meritvijo temperature izpušnih plinov.
V kolikor je en od valjev prekomerno obremenjen, se to vidi v povišani temperaturi. Takrat bodisi znižaš obremenitev na njem, a jo moraš potem za enako skupno moč pri ostalih povečat. Lahko pa tega ne storiš, a bo ladja plula počasneje. In da dosežeš enako hitrost, boš potreboval pomoč (reciva temu vlačilec). Ta pa ni zastonj. Niti ne brezplačen.
Alzo analogija z vašim statusom:
Vsi mi aktivna populacija smo eden od pogonskih valjev motorja, ki poganja barko Slovenijo. Normiranci en, navadni s.p. drug, zaposleni tretji, študenti ki delajo četrti, kapital peti, in tako naprej. In nekdo je ugotovil da je "izpušna temperatura" pri normirancih nekoliko nižja, kot pri vseh ostalih. In ker so trenutne vremenske razmere take, da barka Slovenija že sedaj pluje s pomočjo vlačilca (javni dolg), mora za enako ali približno enako hitrost, malce povečat obremenitev manj obremenjenega valja. Ali pa najet več vlačilca.
Seveda so absolutne številke različne. A to je nekako general principle. In prav pri socialni vaš valj v relativni razmerjih doprinese komajda kaj. V absolutnih številkah pa praktično nulo.
In prosim. Ne mi sedaj ko je govora o obdavčitvi pa razlagat o najemih poslovnih prostorov pa stroškov telefona in podobnem. Skratka kot da vam že sedaj ko plačate dejanske stroške in najemnine, en drek ostane no.
No potem so prišli drugi strici in so najprej ta valj hoteli odžagati kar z motorko, pa jih je očitno nekdo opozoril, da to za motor in motorko ne bo ravno najbolje. Ker to ni šlo, so se pa v ihti odločili, da ta valj bistveno bolj obremenijo, pa kar bo, pač bo. Če ne bo šlo, bodo pa vanj vgradili enak bat in material z nižjim izkoristkom (dodatna administracija, računovodstvo) kot je že v zastarelem petem valju. Pri tem jih je vodilo tudi to, da zapletenih zadev ni dobro posodabljati in poenostavljati.
Strani: 1