Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 482

>
> In recimo da sprejmem da imam poln "tank" pri ev nafilan v pol ure. In mam mir pol en teden. Ne bom pa sprejel da moram avto met na kablu 5 ur zato da dofilam tisto mičkeno količino da naredim naslednji dan svojih povprečnih 40km.

Povprečni avto v sloveniji se uporablja 1 uro dnevno (37 km) in je 23 ure dnevno parkiran.
ZAkaj vas moti,d a se avto, ko je parkiran, pač polni?
A vas moti, da je mobilni telefon čez noč tudi priklopljen na polnjenje, ali bi rajši želeli mobilni telefon težek 1 kilo, ki ga polnite enkrat na 14 dni?
JAz vas res ne razumem. Ali vi ne razumete uporabe vozila.


>
> Zgolj iz svoje izkušnje pač ne moreš delat zaključkov. In EV ne bodo palili, dokler ne bodo poceni in dokler ne bodo komot za uporabo.
Trenutno so poceni. Strošek obroka kredita + strošek goriva + strošek vzdrževanja je nižji od enakih stroškov za naftni avtomobil.
Prihranek od prvega dneva naprej. Ker je dejstvo, da na KEŠ malkdo kupuje vozilo.
Če daš NULA € pologa (eko sklad kredit) potem se investicija (kakšna investicija, če daš 0€) izplača prvi dan. Obrok kredita seveda nižji od obroka kredita + gorivo za naftni avto.

>
> Razlika med obdobjem Henry Forda, in sedaj je v tem, da mi elektroFuckerji porivate izbiro skozi zakonodajo. Moram imet. Pa za koga kurca če se ne splača. Ker čas je pr men merljiva postavka. Če se mi more zgodit da bom 1 uro nekje ždel za prazen kurac da se mi avto nafila za nadaljnjih 300km je to zame neuporabno! Avto pač ni mobilni telefon.
NE razumem, zakaj bi nekje ždeli nekje 1 uro?
ZA polnjenje električnega avtomobila porabimo cca 10 sekund na dan. To je v primerjavi z naftnim velik prihranek časa.
Ki tudi kompenzira kakšno pavzo na leto po 300 - 400 kilometroh za polnjenje. Tudi z naftnimi avti po 400 km celo življenje naredim pavzo za kavo, wc... Ker se mi res gabi lulati v flaške, kot to delajo vozniki naftnih avtomobilov, ki rabijo avtonomijo 1000km ali ne bodo imeli električni avto ;-)