4 ure
Vlada je imenovala novega v. d. direktorja Agencije za civilno letalstvo
4 ure
Norvežani bodo vzpostavili proizvodnjo zelenega metanola v Sueškem prekopu in tam oskrbovali ladje
5 ur
Spletni pogovor: Peter Frankl o prihodnosti Financ, medijev, o svojih zgledih, napakah in še čem
5 ur
BMW M 1000 R: nirvana za izkušene, norost za premalo izkušene motoriste
6 ur
Električni avtobusi v Mariboru – od ideje do izvedbe v osmih letih ter kaj sledi v prihodnje
6 ur
Imeli so srčno idejo ter 700 funtov – in nastal je viralni božični oglas
6 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Kje imajo najlepše letališče na svetu? 1
9 ur
V Mercator po domača darila in praznične dobrote s podeželja
9 ur
NASVET Ne zaposlujte, če delavec še nima zdravstvenega pregleda, ZZZS preverja bolniške 2
9 ur
Kako to, da se je nafta pocenila, če pa je Opec+ potrdil omejitve črpanja nafte 6
10 ur
Mali črpalkarji: vlada nas je že drugič zadavila, konkurenca pri prodaji goriv se bo še zmanjšala 1
10 ur
Bodo dolgotrajno brezposelni dobili v 2024 več priložnosti za službo? 1
10 ur
Evropski denar za podjetja: katere razpise lahko pričakujete kmalu
11 ur
(seznam) Šole, ki nudijo finančno opismenjevanje mladih 2
12 ur
Šestmesečni EURIBOR upadel pod štiri odstotke. Kje ga trgi vidijo čez leto dni?
12 ur
Top službe – EIB, Volvo, Helios, NKBM, Silco, Lek, Medicofit, Calcit, MOL ...
12 ur
Velenje z rekordnim proračunom v 2024 gradi tudi TecHub i4.0
12 ur
Banke in davkoplačevalci: ljubezen, ki traja 1
12 ur
Moody's poslabšal obete za Kitajsko

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Rokc5 sporočil: 2.857
rame: Napaka je bila, ker smo pri mobilnosti šli preveč agresivno. Recimo prva stopnja je bil tržno zelo uspešen Toyotin hibridni Prius, ki se je uveljavil na trgu. Potem je tržno nišo odprl Elon Musk s Teslo.
Ampak potem je bila napaka, ker so (v bistvu že nekaj let pred Muskom/Teslo) politiki umetno (!) izsilili popolno elekritikacijo s točno določenim datumom (!). To pa je popolna norost.
Če bi pustili normalno tržno pot, potem recimo bi verjetno v vsakem primeru npr. Norveška dobila visok delež EV-jev, ker ji to omogoča infrastruktura zanesljivih HE, ter finančno zaledje, da se okrepi omrežje. Ampak pri ostalih državah bi zadeve šle bistveno počasi in ne bi bil problem, če bi bila ostala Evropa bolj hibridizirana, mogoče bi kombinirali različne tehnologije. Politika pa je odločila, gremo 100% v EV do leta 2030 (verjetno so bili postavljeni še bolj nori predhidni datumi 2024/2025).
Na koncu se bo norija umirila, trg bo oddelal svoje, ampak bila je narejena velika škoda, ker se politiki preveč vmešujejo v regulacijo, kjer to ne bi bilo treba.