Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mazda: za zelene se razglašajo tisti, ki so zaspali pri razvoju
Strani: 1
Samo EU politiki so tako blesavi, da hočejo ljudi posiljevati z električnimi avtomobili.
Pri Mazdai dobro vedo, kot je rekel, da bodo v določenih delih sveta še dolgo vouili na bencin in dizel.
In to nekateri tukaj tudi že ves čas razlagamo.
Sicer naj politiki kar svoje gonijo.
Realnost je drugačna in jih bo postavila na trdna tla.
Nekaj mesecev nazaj sem na TV poslušal človeka iz elektro sistema na Japonskem.
Povedal je, da tudi Japonska nima električne infrastrukture prilagojene za e-vozila v masovnem obsegu in še dolgo ne bo, ker so potrebne milijarde in leta.
No, pa še veliko politikov se bo medtem zamenjalo.
Tudi v Evropi.
Saj tudi Evropejci razvijajo še dalje motorje na bencin in dizel.
Če ne za drugo, da bodo lahko avtomobile prodajali po svetu, kjer ni elektrike.
P.S. - moja teza je, da bo politika pri t.i. 100% elektrifikaciji definitivno morala popustiti in dovoliti predvsem hibridizacijo. LP
Ampak potem je bila napaka, ker so (v bistvu že nekaj let pred Muskom/Teslo) politiki umetno (!) izsilili popolno elekritikacijo s točno določenim datumom (!). To pa je popolna norost.
Če bi pustili normalno tržno pot, potem recimo bi verjetno v vsakem primeru npr. Norveška dobila visok delež EV-jev, ker ji to omogoča infrastruktura zanesljivih HE, ter finančno zaledje, da se okrepi omrežje. Ampak pri ostalih državah bi zadeve šle bistveno počasi in ne bi bil problem, če bi bila ostala Evropa bolj hibridizirana, mogoče bi kombinirali različne tehnologije. Politika pa je odločila, gremo 100% v EV do leta 2030 (verjetno so bili postavljeni še bolj nori predhidni datumi 2024/2025).
Na koncu se bo norija umirila, trg bo oddelal svoje, ampak bila je narejena velika škoda, ker se politiki preveč vmešujejo v regulacijo, kjer to ne bi bilo treba.
Posledica, kaj prinesejo idiotski predpisi, pa je vidna tudi na področju razvoja bencinskiH/dizelskih motorjev. Vleči prikolico z 1,5 tone težkim avtomobilom, ki ga poganja naviti trivaljnik z manj kot litrom prostornine, je samo eden od primerov.
Ne vem pa kako trende obrniti, včasih se mi zdi, da so na dizelaše tako pritisnili, da bodo težko obrnili trend, razen, če bi delež dizlov dejansko padel na 5-10%, potem pa bi nekako pod pritiskom tistih, ki dizle rabijo, politika bila prisiljena popustiti in bi se nekako dizel obdržal.
Verjetno jo bo tu boljše odnesel bencinec, sploh, če bodo politična popuščanja. Težava je pa v tehnologiji, kako dobiti ven performanse iz bencinca, pa vse dodatne 'turbo' tehnologije, poraba, itd.
Mislim, da je bila prehuda napaka tak pritisk na dizel, ne vem kaj je bilo v ozadju Volkswagen afere, ali je bilo res tako hudo. V ZDA so itak avti bolj bencinski v primerjavi z Evropo. Pa ne pravim, da je Evropa sama kriva, ampak to se zgodi ko greš 'all-in' glede zelene agende in potem ob dommevnih ekoloških učinkih moraš reagirati, da ohraniš kredibilnost. V bistvu je zelena agenda veliko avtomobilskim proizvajalcem zvezala roke.
Mazda je dejansko ZELO pogumna, da se tako upira.
Strani: 1