31 sek
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
30 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.09.2022 10:35
Realnost pa očitno ni vaše področje? Bolj fantazija?


Matematika in energetika nista tvoji najmočnejši lastnosti, ane.

Poglej, Najpočasnejše hišno polnjenje s katerim se majhen avto lahko polni traja 11-12 ur in rabi moč 11kW. s tem boš v baterije v idealnem svetu spravil cca.130 KWh, kar bi ti v časih stoenk omogočalo 4 ure vožnje, sedaj pa ko so avti enkrat težji in vsak rabi vsaj 70 Kw, pa recimo enkrat manj.

Vi sami ne opazite neumnisti, ki jih pišete?
Avto se doma polni z 2 kW.
8 ur (nočnega) polnjenja s 2 kW napolni 16 kWh energije, kar je zadosti za 100 km vožnje.
A dnevna poraba avta v Evropi je cca 37 kilometrov.
Torej REALNO je 3 ure na navadni šuko vtičnici.


Inštalirane moči na prenosnem omrežju imamo v Sloveniji za 3.009 MW.
Če inštalirano moč delimo s potrebno močjo za polnjenje enega avta pridemo do 273.545.
Glede tega ste se že zgoraj osramotili z neznanjem
Dnevno rabiš NATANČNO TOLIKO energije, kot jo porabiš.
ČE ato vozi 37 km je to 6 kWh ali 3 ure navadne šuko vtičnice.
ČEz noč, ko je poraba v slovenijo le 30% dnevne porabe.


To je število avtomobilov, ki bi jih lahko največ vzporedno polnili, če bi maksilano proizvodnjo enerigije popolnoma vso usmerili v polnjenje avtomobilov. In ne bi bilo nobenih izgub in ozkih grl v lokalnih omrežjih.
V resnici pa so izgube in ozka grla. Ponoči (od 22 do 06) se v povprečju porabi 60% najvišje dnevne energije, kar pomeni da je prostega nekje do 40%. In v zimskih mesecih se porabi ponoči še precej več, ker dela veliko toplotnih črpalk. In tudi elektrarne ne morejo delati vse vsakonoč maksimalno.
Hahaha, čez zimo se tudi ljudje vozijo manj.
Argumenti so vam vredni približno nič.


Sumasumarum pri trenutnih kapacitetah naših elektrarn bi se vse ustavilo že primeru, da se vsporedno oziroma ponoči poskusi polniti 100.000 avtomobilov, še bolj verjetno ne bi prišli niti čez številko 50.000. Saj koliko imamo trenutno polnilnic po 5 letih kampanj? 5000 al kolk že ? al 628 kot jih je bilo leta 2021?
In ti sanjaš o milijonu brez težav :-)

1.000.000 avtomobilov, ki prevozi dnevno 37 km porabi 6 GWh energije vsak dan. 20% trenutne proizvodnje in porabe.
Čez noč, ko je energije preveč in obremenjenost omrežja veliko manjša.



Kar pa se tiče planiranih 40km na dan, pa je verjetno nabolje da avtomobila sploh nimaš, če ga rabiš za samo toliko. To lahko komot opraviš s kolesom al pa mestnim avtobusom. Vendar polovica države rabi avtomobil za precej daljše vožnje, da pridejo na delo ali pa s pomočjo avta delajo.
Gospod, govorimo o podatkih slovenkih tehničnih pregledov. In ne samo slovenskih, ampak evropskih. Tolk pač prevozi povprečen avto v Evropi. Eni več, drugi manj. KAr pa ne vpliva na skupno porabo energije. IN skupno obremenitev omrežja.

V katerih sanjah vi živite?