Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Trije novi jeepi: v prihodnje bo legenda samo še električna
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#3006157] 12.09.22 09:39 · odgovor na: (# 3006150)
[comteo]Matematika in energetika nista tvoji najmočnejši lastnosti, ane.
> [FIN-467473]
> Žal naša infrastruktura s področja elektroenergetike ne prenese množične uporabe elektrike za polnjenje avtomobilov.Predvsem zaradi zgrešenih politik vseh vlad od leta 1990 dalje.Vsaka vlada v demokraciji je gledala samo za svojo T.I(rit)
Naša infrastruktura je me najboljšimi v evropi in ni nobenih težav za zamenjavo vseh vozil za električne. Zdaj.
Za razliko od zahodnih držav 69% slovencev živi v hišah, ki soploh nimajo težav.
Pritoževanj nad infrastrukturo je le pripravljanje situacije za morebitne podražitve omrežnine.
Električni avti se polnijo čez noč. Če se 1.000.000 električnih avtov priklopi na obstoječe omrežje čez noč, se nočna poraba še vedno ne približa dnevni porabi energije. Seveda, prva zadeva, ki jo moramo vedeti, da je povprečna razdajla, ki jo prevozi avto manj kot 40 km. Ne moreš napolniti več, kot se izpraznil. Pri porabi 15 kWh/100km govorimo o skupno 6 GWh energije dnevno. Torej enih 20% trenutne porabe. In to, čez noč, ko imamo energije preveč in omrežje ni obremenjeno.
Ne se pustiti tako poceni manipulirati.
Poglej, Najpočasnejše hišno polnjenje s katerim se majhen avto lahko polni traja 11-12 ur in rabi moč 11kW. s tem boš v baterije v idealnem svetu spravil cca.130 KWh, kar bi ti v časih stoenk omogočalo 4 ure vožnje, sedaj pa ko so avti enkrat težji in vsak rabi vsaj 70 Kw, pa recimo enkrat manj.
Inštalirane moči na prenosnem omrežju imamo v Sloveniji za 3.009 MW.
Če inštalirano moč delimo s potrebno močjo za polnjenje enega avta pridemo do 273.545.
To je število avtomobilov, ki bi jih lahko največ vzporedno polnili, če bi maksilano proizvodnjo enerigije popolnoma vso usmerili v polnjenje avtomobilov. In ne bi bilo nobenih izgub in ozkih grl v lokalnih omrežjih.
V resnici pa so izgube in ozka grla. Ponoči (od 22 do 06) se v povprečju porabi 60% najvišje dnevne energije, kar pomeni da je prostega nekje do 40%. In v zimskih mesecih se porabi ponoči še precej več, ker dela veliko toplotnih črpalk. In tudi elektrarne ne morejo delati vse vsakonoč maksimalno.
Sumasumarum pri trenutnih kapacitetah naših elektrarn bi se vse ustavilo že primeru, da se vsporedno oziroma ponoči poskusi polniti 100.000 avtomobilov, še bolj verjetno ne bi prišli niti čez številko 50.000. Saj koliko imamo trenutno polnilnic po 5 letih kampanj? 5000 al kolk že ? al 628 kot jih je bilo leta 2021?
In ti sanjaš o milijonu brez težav :-)
Kar pa se tiče planiranih 40km na dan, pa je verjetno nabolje da avtomobila sploh nimaš, če ga rabiš za samo toliko. To lahko komot opraviš s kolesom al pa mestnim avtobusom. Vendar polovica države rabi avtomobil za precej daljše vožnje, da pridejo na delo ali pa s pomočjo avta delajo.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 3006157
Strani: 1
[#3006159] 12.09.22 10:35 · odgovor na: (# 3006157)
Matematika in energetika nista tvoji najmočnejši lastnosti, ane.
Poglej, Najpočasnejše hišno polnjenje s katerim se majhen avto lahko polni traja 11-12 ur in rabi moč 11kW. s tem boš v baterije v idealnem svetu spravil cca.130 KWh, kar bi ti v časih stoenk omogočalo 4 ure vožnje, sedaj pa ko so avti enkrat težji in vsak rabi vsaj 70 Kw, pa recimo enkrat manj.
Vi sami ne opazite neumnisti, ki jih pišete?
Avto se doma polni z 2 kW.
8 ur (nočnega) polnjenja s 2 kW napolni 16 kWh energije, kar je zadosti za 100 km vožnje.
A dnevna poraba avta v Evropi je cca 37 kilometrov.
Torej REALNO je 3 ure na navadni šuko vtičnici.
Glede tega ste se že zgoraj osramotili z neznanjem
Inštalirane moči na prenosnem omrežju imamo v Sloveniji za 3.009 MW.
Če inštalirano moč delimo s potrebno močjo za polnjenje enega avta pridemo do 273.545.
Dnevno rabiš NATANČNO TOLIKO energije, kot jo porabiš.
ČE ato vozi 37 km je to 6 kWh ali 3 ure navadne šuko vtičnice.
ČEz noč, ko je poraba v slovenijo le 30% dnevne porabe.
Hahaha, čez zimo se tudi ljudje vozijo manj.
To je število avtomobilov, ki bi jih lahko največ vzporedno polnili, če bi maksilano proizvodnjo enerigije popolnoma vso usmerili v polnjenje avtomobilov. In ne bi bilo nobenih izgub in ozkih grl v lokalnih omrežjih.
V resnici pa so izgube in ozka grla. Ponoči (od 22 do 06) se v povprečju porabi 60% najvišje dnevne energije, kar pomeni da je prostega nekje do 40%. In v zimskih mesecih se porabi ponoči še precej več, ker dela veliko toplotnih črpalk. In tudi elektrarne ne morejo delati vse vsakonoč maksimalno.
Argumenti so vam vredni približno nič.
Sumasumarum pri trenutnih kapacitetah naših elektrarn bi se vse ustavilo že primeru, da se vsporedno oziroma ponoči poskusi polniti 100.000 avtomobilov, še bolj verjetno ne bi prišli niti čez številko 50.000. Saj koliko imamo trenutno polnilnic po 5 letih kampanj? 5000 al kolk že ? al 628 kot jih je bilo leta 2021?
In ti sanjaš o milijonu brez težav :-)
1.000.000 avtomobilov, ki prevozi dnevno 37 km porabi 6 GWh energije vsak dan. 20% trenutne proizvodnje in porabe.
Čez noč, ko je energije preveč in obremenjenost omrežja veliko manjša.
Gospod, govorimo o podatkih slovenkih tehničnih pregledov. In ne samo slovenskih, ampak evropskih. Tolk pač prevozi povprečen avto v Evropi. Eni več, drugi manj. KAr pa ne vpliva na skupno porabo energije. IN skupno obremenitev omrežja.
Kar pa se tiče planiranih 40km na dan, pa je verjetno nabolje da avtomobila sploh nimaš, če ga rabiš za samo toliko. To lahko komot opraviš s kolesom al pa mestnim avtobusom. Vendar polovica države rabi avtomobil za precej daljše vožnje, da pridejo na delo ali pa s pomočjo avta delajo.
V katerih sanjah vi živite?
Strani: 1