Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 05.09.2022 13:35
[Nollem]
> [najobj]
> > [Rokc5]
> > Eno vprašanje za oba: a bloki sploh imajo primerno električno infrastrukturo, ali bodo morali stanovalci med tednom zvečer izklapljati TV in pečice in ob petkih in vikendih kenslat pranje perila?
> > Kako to izgleda konkretno v praksi?
> ... eh, o primernosti infrastrukture nimam pojma, ker imam rad zvok motorja in me neslišni električni avtomobili ne zanimajo, ima pa v precej velikem novejšem naselju večina bližnjih blokov v pritličjih prostorne zunanje verande in zelenico med dovozno potjo za smetarska in intreventna vozila, tako da je v najboljšem primeru potrebno najmanj 30 metrov kabla mimo verand in preko(!) dovozne poti do najbližjih parkirnih prostorov na zelo velikem skupnem parkirišču in je zato brezveze sploh razmišljati o primernosti infrastrukture v bloku, ker je polnjenje električnih avtomobilo fizično(!) nemogoče ... alzo, če pozabim na bližajočo se pomanjkanje elektrike in da naša strastna forumska zagovornika "blokovskega" polnjenja električnih avtomobilov na račun svojih sosedov za sebe uporabljata (= preprosto kradeta) elektriko iz skupnih (kletnih) prostorov, ki jo v sorazmernem deležu plačujejo vsi stanovalci - štromarji v blokih niti slučajno ne montirajo posebnih števcev - je polnjenje električnih avtomobilov možno v manjših "blokih" z nekaj stanovanji - s penzionisti, ki ne znajo brati postavk na svoji položnici za stanovanje - z rampo zaprtim ograjenim parkiriščem in parkirnimi prostori neposredno ob steni bloka ...
>
> P.S.: po mojem skromnem mnenju se bo tudi prisilna elektrifikacija privatnega evropskega voznega parka s fiziko in matematiko skreganih samoizvoljenih bruseljskih spitzenkandidatov z ono fon der lajno na čelu končala tako, kot se je "zeleni prehod" na sonce in veter končal z "rjavim prehodom" na premog, pa čeprav samoizvoljeni bruseljski spitzenkandidati z ono fon der lajno na čelu z vedno novo časovnico svojih s fiziko in matematiko skreganih "ambicioznih" načrtov tega ne bodo priznali nikoli ...
v garaži naše soseske so VSI priključki vezani neposredno na števce stanovanj - nič na skupen štrom. nekateri so kabel vlekli po stropnih kanaletah v garaži tudi več kot 30 metrov
... OK, ampak če se prav spomnim, je bilo govora o polnjenju električnih avtomobilov na zunanjih parkiriščih in ne v garažah s točno določenimi lastniškimi parkirišči ...

P.S.: ker si ne znam predstavljat, bi res rad bi tote kable, ki so vezani na števec in iz petega nadstropja povlečeni v klet ... khmm, in kaj o tem pravijo gasilci, ker ne verjamem, da je to glih najbolj v skladu s protipožarno zaščito ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3005521

Strani: 1

comteo sporočil: 664

P.S.: ker si ne znam predstavljat, bi res rad bi tote kable, ki so vezani na števec in iz petega nadstropja povlečeni v klet ... khmm, in kaj o tem pravijo gasilci, ker ne verjamem, da je to glih najbolj v skladu s protipožarno zaščito ...

JAz priporoča POSEBNO odjemno mesto v garaži ali parkirišču, na katerega se priklopijo polninice. Uporabnik se za začetek polnjenja identificira (aplikacija, telefonski klic, ključek..).
Upravitelj ima skupno porabo in porabo po uporabniku ter razdeli strošek.

ZAkaj?

Obstajajo paketi, pri katerih je nočni tok izredno poceni, ampak je zato dnevni dražji. Ker se vozila polnijo čez noč je smiselno vzeti nek tak paket. S tem vsi profitirajo. Tako uporabniki ki ceneje polnijo, kot omrežje, ki se ponoči rešuje presežkov.

Torej, navadni domači 3 x 32A v javni garaži (22 kW) omogoča lahkotno življenje za 22 vozila.
Povprečni avto prevozi dnevno manj kot 40km, kar pomeni 6 kWh, kar pomeni 8 ur po 800W polnjenja. 8 ur je cena energije nizka + seveda sobota in nedelja cel dan.

Skratka - za cca 20 avtomobilv en samostojni priključek, ki bo itak obmrenenjen čez noč - ko drugi priključki niso obremenjeni. Torej poraba bloka NIKOLI ne bo večja od trenutnih dnevnih špic.

Strani: 1