Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 26.08.2022 19:41
[]
Točno to, e avto je uporabem za vožnjo po mestih in za kratke razdalje. Če pa hočeš, da se narod vozi na elektriko tudi na relacije pa ni druge, kot da jim omogočiš zamenjavo baterije polno za prazno. Vse ostalo je sajenje rožic in pravljičarstvo. Si kdaj izračunal, koliko bi morala biti priključna moč polnilnice na poti recimo iz Zagreba v Split v polni sezoni, da bi se večina ljudi v e-avtih lahko pripeljala na cilj v normalnem času?

Naslednji hudič pa je, ker v mestih večina ljudi živi po blokih in stolpnicah. Šuko vtičnico si lahko vsak kupi v Merkurju, samo nima jo kam montirati, ker distribucijski kabli in trafoti pač niso prirejeni na to, da bo ves narod hkrati po spalnih naseljih doma polnil avte. Za Štepanjca ali Fužine bi rabil zraven inštalirat ene Mavčiče ali pa Medvode. Daj malo poračunaj, preden streljaš kozle - štrom pač ne izvira iz štek doze, na katero je priključen neomejen vir elektrike.

Že cca 11 let se vozim z električčnim avtom okrog 60.000 km letno. Bil v LItvi na košarki Sloveniji, v Parizu, celi Nemčiji, Beogradu, celi dalmaciji, Dunaju nešteto krat...Sarajevo vsaj 30 krat...Firence, Neapelj (tam sem šel Zardar - Ancona in potem do Neaplja na elektriko).....
90% polnjenje je doma in v službi. NA hitrih polnilnicah polnim povprečno 10 minut. KEr dopolnim do cilja.

NA primer, Sarajevo - Slavonski brod porabim 35%. V Slavonskem brodu v 7 minutah napolnimo do 80% in potem v MAriboru doma imamo še 25 do 30%. TO je to. 7 minut polnjenja za 600km relacijo.
ZAkaj bi plačal neke nenormalne denarje, da zamenjam baterijo?

Prejšnjo soboto v Minhen - 505 km. Eno polnjenje pri Salzburgu 20 minut. Šli na kavo in itak bi šli. Ionity, 39 cenotv minuta pomeni enih 8€ polnjenje. TO je to. NAjdražja in najhitrajša polnilnica na avtocestah evrope. Ena kava do Minhena.

Menjava baterij nima nobenih poslovnih možnosti. Ni dovolj uporabnikov, da bi finacirali sistem.


Povprečni priključek v stanovanju in hiši je 7 kW. V Sloveniji.
Povprečni uporabnik v času nočne tarife potrebuje priključek moči 1 kW (5 A), da bi napolnil svoj avto za jutrišnjih 40 kilometrov. (računaj - 1 kW krat 8 ur = 8 kWh, a potrebuje 5,5 kWh.
Torej vsako stanovanje lahko polni vsako noč 7 avtomobilov in omrežje ne bo preobremenjeno.
Še sreča, da imamo čez noč velike presežke energije, pa je ta noro poceni.


Na kratko - veliko diskutantov, ki se čutijo poklicane za komentiranje, pojma o pojmu inmaju o električnih avtomobilih in o elektriki nasploh :-( . Žalostno. DunningKruger na delu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3004796

Strani: 1

KaA sporočil: 528
[comteo]
Povprečni priključek v stanovanju in hiši je 7 kW. V Sloveniji.
Povprečni uporabnik v času nočne tarife potrebuje priključek moči 1 kW (5 A), da bi napolnil svoj avto za jutrišnjih 40 kilometrov. (računaj - 1 kW krat 8 ur = 8 kWh, a potrebuje 5,5 kWh.
Torej vsako stanovanje lahko polni vsako noč 7 avtomobilov in omrežje ne bo preobremenjeno.
Še sreča, da imamo čez noč velike presežke energije, pa je ta noro poceni.


Na kratko - veliko diskutantov, ki se čutijo poklicane za komentiranje, pojma o pojmu inmaju o električnih avtomobilih in o elektriki nasploh :-( . Žalostno. DunningKruger na delu.
Vidiš, pa si pokazal vse svoje znanje. Ja, DunningKruger res deluje.

Mimogrede, slovenski distribucijski sistem je dimenzioniran na 1 kW normalne rabe po gospodinjstvu in 1,5 kW konične. Če naenkrat vsa gospodinjstva zaženejo 7 kW, smo v sekundi pri svečah.
Rokc5 sporočil: 2.857
Zelo zanimivo si napisal, ampak meni osebno (kot laiku) se še vedno zdi, za masovnost edina opcija menjava baterij. Pouradjam, če govorimo o masovnosti uporabe. LP
AndrejTribuson sporočil: 168

Že cca 11 let se vozim z električčnim avtom okrog 60.000 km letno. Bil v LItvi na košarki Sloveniji, v Parizu, celi Nemčiji, Beogradu, celi dalmaciji, Dunaju nešteto krat...Sarajevo vsaj 30 krat...Firence, Neapelj (tam sem šel Zardar - Ancona in potem do Neaplja na elektriko).....
90% polnjenje je doma in v službi. NA hitrih polnilnicah polnim povprečno 10 minut. KEr dopolnim do cilja.

NA primer, Sarajevo - Slavonski brod porabim 35%. V Slavonskem brodu v 7 minutah napolnimo do 80% in potem v MAriboru doma imamo še 25 do 30%. TO je to. 7 minut polnjenja za 600km relacijo.
ZAkaj bi plačal neke nenormalne denarje, da zamenjam baterijo?

Prejšnjo soboto v Minhen - 505 km. Eno polnjenje pri Salzburgu 20 minut. Šli na kavo in itak bi šli. Ionity, 39 cenotv minuta pomeni enih 8€ polnjenje. TO je to. NAjdražja in najhitrajša polnilnica na avtocestah evrope. Ena kava do Minhena.

Menjava baterij nima nobenih poslovnih možnosti. Ni dovolj uporabnikov, da bi finacirali sistem.


Povprečni priključek v stanovanju in hiši je 7 kW. V Sloveniji.
Povprečni uporabnik v času nočne tarife potrebuje priključek moči 1 kW (5 A), da bi napolnil svoj avto za jutrišnjih 40 kilometrov. (računaj - 1 kW krat 8 ur = 8 kWh, a potrebuje 5,5 kWh.
Torej vsako stanovanje lahko polni vsako noč 7 avtomobilov in omrežje ne bo preobremenjeno.
Še sreča, da imamo čez noč velike presežke energije, pa je ta noro poceni.


Na kratko - veliko diskutantov, ki se čutijo poklicane za komentiranje, pojma o pojmu inmaju o električnih avtomobilih in o elektriki nasploh :-( . Žalostno. DunningKruger na delu.
O, bože (funkcionalna nepismenost je očitno večji problem, kot se zdi), a pa ti sploh razumeš, kaj hočem povedati?!

Da sedaj, ko je ca 0,25% avtov električnih, seveda (zaenkrat še) ni problem polnjenja ne doma in ne na poti. To itak vemo vsi in ne rabiš zato tega svojega pionirskega računstva zganjat tukaj po forumu. Daj poračunaj raje, kako bo to zgledalo, ko bo električnih avtov 50%, kar pomeni 200x več kot danes.

Da ti pomagam: ajd, gremo v sezoni v Dalmacijo. Povprečen dnevni pretok avtov na relaciji Zagreb-Spit v sezoni je (spodnja meja) 50.000 vozil. Naj bo 40% avtov električnih, kar pomeni 20.000. Razdalje med mestoma je dobrih 400 km, kar pomeni, da bo vsak avto predvidoma moral enkrat na polnjenje za, bodimo prizanesljivi, vsaj 200 km vožnje. Kot praviš lahko vzamemo, da avto povprečno naredi 7 km za vsako porabljeno kWh. Pa ker voziš po AC malo hitreje vzemimo, da za 200 km razdalje rabiš 30 kWh. Recimo, da imaš na vsakih 100 km eno polnilnico, 4 vse skupaj. Ca. 3/4 prometa poteka podnevi med 8. in 20. uro. 15.000 avtov v 12 urah, 1.250 na uro. Na vsaki pumpi se vsako uro ustavi povprečno 312 avtov na polnjenju. Če imaš 6 polnilnih mest po črpalki, je to 52 avtov na eno mesto. To pomeni, da moraš v 1 minuti napolniti avto s 30 kWh energije, če nočeš, da se ti začne delati gužva. E, jebiga, potem boš rabil za vsako polnilno mesto eno tvojo MEGA šuko vtičnico z močjo 1,8 MW, kar je seveda utopija. Pa tudi s tem ne bi šlo, ker pač toliko energije tako hitro pač nikoli ne boš nabil v ta tvoj električni avto. Utopija na kvadrat torej. In kaj ostane? Zamenjava baterije polno za prazno. Samo na tak način dobiš tako hiter "pretok" elektrike. Ali pa e avti na gorivne celice in polnjenje vodika.

Zdaj, ko si eksot s svojim e avtom, ni problema, in ko ti vsi subvencioniramo avto in elektriko, tudi ne. Raje si izračunaj, kako bo čez nekaj (deset) let, če ne bo menjave baterij ali uporabe vodika. Koliko boš v poletni sezoni, ko bo pol avtov električnih, čakal na pumpi z e avtom, da ga boš napolnil, ko se boš peljal na dopust? Saj ni težko, to se da tudi s tvojm računstvom dognati.

Strani: 1