Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#3000703] 01.07.22 10:10
Odgovori   +    0
Predor gradit v močvirni Ljubljani? Lep dan.
anon-534275 sporočil: 161
[#3000705] 01.07.22 10:21
Odgovori   +    6
Doslej se je največ govorilo o poglabljanju tovornih prog, potniške proge bi ostale na terenu, v igri je bila možnost poglabljanja tovornih in potniških prog, pa tudi kakšna druga rešitev - denimo z železniško obvoznico, ki pa jo je skoraj nemogoče umestiti v prostor.

To je res krasno. 2/3 države je sama hosta, mi pa ene tovorne proge ne moremo umestiti v prostor... Le kako jim uspe v drugih evropskih državah?
Endimion sporočil: 10.915
[#3000706] 01.07.22 10:53 · odgovor na: bigl (#3000703)
Odgovori   +    0
[bigl]
Predor gradit v močvirni Ljubljani? Lep dan.
Kolikor je meni znano, naj bi šel tunel v bistvu pod današnjo progo ob postaji. Tam pa nikoli ni bilo močvirja...
trocki sporočil: 1.729
[#3000708] 01.07.22 11:00
Odgovori   +    0
V Ljubljani se zdaj v veliki meri vozimo z osebnimi avtomobili, kar pomeni, da mesto potrebuje velike površine za parkiranje. Velika količina osebnega prometa je urbanistični, okoljski, zdravstveni, finančni in socialni problem.
Z lahkoto rešljiv problem. Uvesti elektronsko cestninjenje, vsak iznoz iz ringa proti centru 100€. Bi se gneča hitro zelo zmanjšala.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#3000727] 01.07.22 11:58 · odgovor na: trocki (#3000708)
Odgovori   +    4
[trocki]
> V Ljubljani se zdaj v veliki meri vozimo z osebnimi avtomobili, kar pomeni, da mesto potrebuje velike površine za parkiranje. Velika količina osebnega prometa je urbanistični, okoljski, zdravstveni, finančni in socialni problem.

Z lahkoto rešljiv problem. Uvesti elektronsko cestninjenje, vsak iznoz iz ringa proti centru 100€. Bi se gneča hitro zelo zmanjšala.
In obratni...In obratno...
mar123 sporočil: 1.403
[#3000750] 01.07.22 13:47 · odgovor na: trocki (#3000708)
Odgovori   +    0
[trocki]
> V Ljubljani se zdaj v veliki meri vozimo z osebnimi avtomobili, kar pomeni, da mesto potrebuje velike površine za parkiranje. Velika količina osebnega prometa je urbanistični, okoljski, zdravstveni, finančni in socialni problem.

Z lahkoto rešljiv problem. Uvesti elektronsko cestninjenje, vsak iznoz iz ringa proti centru 100€. Bi se gneča hitro zelo zmanjšala.
Za stanovalce bi moralo biti brezplacno :)

Strani: 1