Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

doberman sporočil: 68
Še marca je veljalo tole: "Tesla naj bi v Berlinu v prvi fazi zaposlovanja odprla več kot osem tisoč delovnih mest, in to s precej lepimi plačami – te naj ne bi bile nižje od 2.700 evrov neto na mesec. Povprečna mesečna plača v Brandenburgu je sicer manj kot 2.500 evrov.

Da so načrti glede tovarne veliki, ne skriva niti Musk. Po njegovem je nemška gigatovarna glavna za Tesline globalne ambicije. Čez čas naj bi letno proizvedla okoli pol milijona avtomobilov, zaposlovala pa celo do 40 tisoč ljudi. Šlo bo tudi za glavno proizvodno bazo v Evropi, iz katere bo Tesla oskrbovala hitro rastoči in pa tudi vse bolj konkurenčen trg električnih vozil."

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2998649

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
Zadnja sprememba: ogo 03.06.2022 10:30
[doberman]
Še marca je veljalo tole: "Tesla naj bi v Berlinu v prvi fazi zaposlovanja odprla več kot osem tisoč delovnih mest, in to s precej lepimi plačami – te naj ne bi bile nižje od 2.700 evrov neto na mesec. Povprečna mesečna plača v Brandenburgu je sicer manj kot 2.500 evrov.

Da so načrti glede tovarne veliki, ne skriva niti Musk. Po njegovem je nemška gigatovarna glavna za Tesline globalne ambicije. Čez čas naj bi letno proizvedla okoli pol milijona avtomobilov, zaposlovala pa celo do 40 tisoč ljudi. Šlo bo tudi za glavno proizvodno bazo v Evropi, iz katere bo Tesla oskrbovala hitro rastoči in pa tudi vse bolj konkurenčen trg električnih vozil."
Glede na to, da dobav Tesel preprosto ni in so čakalni roki leto plus, ko so marca bili samo 3 mesece, je jasno, da je prodaja padla.
Prodaja pa je takrat, ko stranka avto dobi, saj takrat avto plača.

Pomeni, da ima Tesla sedaj enormen izpad prihodkov od prodaje zaradi zamika dobav za dodatnega pol leta.

Zajeb je pa čisto osnovni. Neporihtana logistika in neporihtani dobavitelji. Lahko sanjaš ne vem kaj, ma če osnovnih materijalov za tvoje avte ni, je problem. Enako, če si na Kitajskem postavil fabriko, ki jo je partija zaprla za par mesecev zaradi COVIDa.

In tukaj se po svetu vidi, kdo bolje ali slabše obvladuje dobavne verige. Nimajo vsi avto proizvajalci enak obseg problema. Eni so dejansko vložili denar v rudnike, jeklarne, fabrike, za cel end to end in ne v meglo. In iz tistega rudnika gre vse zanje po njihovi stroškovni ceni, ne tržni.

Strani: 1