Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Za koliko se pozimi zmanjša doseg električnih avtomobilov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2992142] 14.03.22 09:01 · odgovor na: (# 2992139)
[rename]Pa na testu so bile prevelike razlike med dvema avtomobiloma s praktično isto tehnološko osnovo, npr. Hyundai Kona in Kia eNiro.
> [alek14]
> >Progo so prevozili s hitrostjo od 60 do 110 kilometrov na uro.
>
> To ni nič.
> Zmanšanje se meri pri izključno vožnji po AC pri 130 (140 km/h po števcu - najneugodnejši, a realen scenarij - recimo, da moraš iz LJ v MB). Zmanjšanje je do 40% in s tem mora uporabnik računat.
Tak test je praktično nemogoče organizirati, saj ne moreš voziti ves čas enako.
Jaz sem sicer še vedno skeptičen do teh primerjav z WLTP.
Boljša bi bila primerjava, če bi Norvežani ponovili test z istimi vozili še v (po)letnem času.
Potem bi dobili nek realen vpliv nizkih temperatur na doseg.
Začne se porajati vprašanje, a so vsi testi imeli iste razmere. Dovolj je že, da en dan piha veter v eno smer, drugi dan pa v drugo.
Poleti imajo pa nekateri od teh navedenih avtov nižjo porabo od WLTP. Kono lahko komot pelješ čez 500 km dometa, počasnele so dosegle z njo tudi do 600 km.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2992142
Strani: 1
[#2992145] 14.03.22 09:17 · odgovor na: (# 2992142)
Moja teza je, da na porabo najbolj vpliva težka noga.
Razlika med poletjem in zimo pa sploh ni tako dramatična.
Poleti moraš hladiti, pozimi ogrevati... poleti imaš širše-večje gume, pozimi zimske, pa se to nekako pokrajša.
Edina "konstanta" je pa način vožnje, torej teža noge.
Če bi Alekova teorija (-40% pozimi) držala, potem bom imel doseg krepko čez WLTP, kar pa je seveda nemogoče.
Strani: 1