Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
[rename]
> [alek14]
> >Progo so prevozili s hitrostjo od 60 do 110 kilometrov na uro.
>
> To ni nič.
> Zmanšanje se meri pri izključno vožnji po AC pri 130 (140 km/h po števcu - najneugodnejši, a realen scenarij - recimo, da moraš iz LJ v MB). Zmanjšanje je do 40% in s tem mora uporabnik računat.

Tak test je praktično nemogoče organizirati, saj ne moreš voziti ves čas enako.

Jaz sem sicer še vedno skeptičen do teh primerjav z WLTP.
Boljša bi bila primerjava, če bi Norvežani ponovili test z istimi vozili še v (po)letnem času.
Potem bi dobili nek realen vpliv nizkih temperatur na doseg.
Pa na testu so bile prevelike razlike med dvema avtomobiloma s praktično isto tehnološko osnovo, npr. Hyundai Kona in Kia eNiro.
Začne se porajati vprašanje, a so vsi testi imeli iste razmere. Dovolj je že, da en dan piha veter v eno smer, drugi dan pa v drugo.
Poleti imajo pa nekateri od teh navedenih avtov nižjo porabo od WLTP. Kono lahko komot pelješ čez 500 km dometa, počasnele so dosegle z njo tudi do 600 km.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2992142

Strani: 1

rename sporočil: 1.321
Se strinjam.
Moja teza je, da na porabo najbolj vpliva težka noga.
Razlika med poletjem in zimo pa sploh ni tako dramatična.
Poleti moraš hladiti, pozimi ogrevati... poleti imaš širše-večje gume, pozimi zimske, pa se to nekako pokrajša.
Edina "konstanta" je pa način vožnje, torej teža noge.

Če bi Alekova teorija (-40% pozimi) držala, potem bom imel doseg krepko čez WLTP, kar pa je seveda nemogoče.

Strani: 1