Strani: 1

anon-227562 sporočil: 1.321
[#2989634] 23.02.22 08:18
Odgovori   +    0
Bravo Renault.
So kaj povedali, kakšen je pričakovan doseg?
300km bo šlo?
FIN-379669 sporočil: 8.284
[#2989635] 23.02.22 08:22
Odgovori   +    3
Beremo:
S takšnim smo v Španiji prevozili več kot 200 kilometrov in na zelo zahtevni ter dinamično speljani cesti v hribovju severno od Malage dosegli porabo 17 kilovatnih ur na sto kilometrov. Baterija bi ob takšni porabi zadoščala za 365 kilometrov dosega.

Medklic: Je greh domnevati, da čez 5 let in po x izvedenih polnjenjih (sloh hitrih) bo pozimi pri okli -5 stopinj z njim moč narediti z enim tankom max. 280 km v real vožnji? (Veliki misterij... ker pri batnem vozilu se performance porabe pri 50.000 km izboljšuje.)
KaA sporočil: 528
[#2989660] 23.02.22 10:16 · odgovor na: FIN-379669 (#2989635)
Odgovori   +    0
[]
Medklic: Je greh domnevati, da čez 5 let in po x izvedenih polnjenjih (sloh hitrih) bo pozimi pri okli -5 stopinj z njim moč narediti z enim tankom max. 280 km v real vožnji? (Veliki misterij... ker pri batnem vozilu se performance porabe pri 50.000 km izboljšuje.)
Je greh, saj bo teh 280 km znanstvena fantastika. Ker je že danes, z novo baterijo, pozimi realni doseg 300 km pri kombinirani vožnji in 255 km po avtocesti. Ko bo kapaciteta baterije padla na 70% - kar je še vedno znotraj Renaultovega jamstva - bo zimski doseg 210 km pri kombinirani vožnji in 180 km po avtocesti.
FIN-514851 sporočil: 5
[#2989661] 23.02.22 10:17
Odgovori   +    2
30.000 z subvencijami je kar ok cena.

polniš ga pa tako kot telefon. navadit se je treba in ga vsako noč priklopt na polnilnico. ni panike še kaj hujšga smo se mogl navadit.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2989664] 23.02.22 10:24 · odgovor na: FIN-514851 (#2989661)
Odgovori   +    1
[FIN-514851]
30.000 z subvencijami je kar ok cena.

polniš ga pa tako kot telefon. navadit se je treba in ga vsako noč priklopt na polnilnico. ni panike še kaj hujšga smo se mogl navadit.
S praznim telefonom greš lahko od doma, s praznim avtom pa ne....

Človek pač včasih malo pozabi...
FIN-514851 sporočil: 5
[#2989665] 23.02.22 10:29 · odgovor na: 0513ANITO (#2989664)
Odgovori   +    1
dobro, tudi če pozabiš, ni panike. S 300 km dosega lahko eventuelno polniš 2x tedensko če ne delaš več kot 100 km dnevno. Tako da za v službo in nazaj odlično. Za kaj več se bo treba pa mal organizirat, je pa avantura na poti, ker tudi ni slabo.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#2989668] 23.02.22 10:41 · odgovor na: FIN-514851 (#2989665)
Odgovori   +    4
[FIN-514851]
dobro, tudi če pozabiš, ni panike. S 300 km dosega lahko eventuelno polniš 2x tedensko če ne delaš več kot 100 km dnevno. Tako da za v službo in nazaj odlično. Za kaj več se bo treba pa mal organizirat, je pa avantura na poti, ker tudi ni slabo.
Avantura je, če greš z Ljubico na levš, pa cvikaš, da te ne bo kdo spoznal....

Da bi se šel pa s kupom pleha avanturo....me dej no....
primozogrinec sporočil: 9
[#2989673] 23.02.22 11:27
Odgovori   +    0
Pri 17kW/100 km je domet z manjšo baterijo cca 230 km. Poraba takšna kot pri ID3, baterija pa za tretjino manjša...
Verjetno zato da je vse skupaj cenejše in da se bodo oglasi lahko glasili "Že od neverjetnih XX k€...". Težko najdem kakšno drugo logiko za to odločitvijo, sploh ker raziskave trga kažejo, da je za potrošnika sprejemljiv domet električnih vozil nekje okrog 350-400 km...
primozogrinec sporočil: 9
[#2989675] 23.02.22 11:29 · odgovor na: primozogrinec (#2989673)
Odgovori   +    0
Skupna masa sicer precej blizu ID3. Ta pa ima porabo bližje 19.5 kW/100km kot pa oglaševanih 17...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2989742] 23.02.22 23:12 · odgovor na: primozogrinec (#2989673)
Odgovori   +    1
Problem je, da se baterija "hitro" polni samo med 20 in 80%, tako da je realni doseg cca 200km (v idealnih klimatskih razmerah ter samo z voznik v avtu), potem pa ura polnjenja.

Strani: 1