Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Renault je presegel kopičenje mase in mer ter ustvaril izjemen električni avto
Strani: 1
sporočil: 8.284
Beremo:
S takšnim smo v Španiji prevozili več kot 200 kilometrov in na zelo zahtevni ter dinamično speljani cesti v hribovju severno od Malage dosegli porabo 17 kilovatnih ur na sto kilometrov. Baterija bi ob takšni porabi zadoščala za 365 kilometrov dosega.
Medklic: Je greh domnevati, da čez 5 let in po x izvedenih polnjenjih (sloh hitrih) bo pozimi pri okli -5 stopinj z njim moč narediti z enim tankom max. 280 km v real vožnji? (Veliki misterij... ker pri batnem vozilu se performance porabe pri 50.000 km izboljšuje.)
S takšnim smo v Španiji prevozili več kot 200 kilometrov in na zelo zahtevni ter dinamično speljani cesti v hribovju severno od Malage dosegli porabo 17 kilovatnih ur na sto kilometrov. Baterija bi ob takšni porabi zadoščala za 365 kilometrov dosega.
Medklic: Je greh domnevati, da čez 5 let in po x izvedenih polnjenjih (sloh hitrih) bo pozimi pri okli -5 stopinj z njim moč narediti z enim tankom max. 280 km v real vožnji? (Veliki misterij... ker pri batnem vozilu se performance porabe pri 50.000 km izboljšuje.)
sporočil: 528
[]Je greh, saj bo teh 280 km znanstvena fantastika. Ker je že danes, z novo baterijo, pozimi realni doseg 300 km pri kombinirani vožnji in 255 km po avtocesti. Ko bo kapaciteta baterije padla na 70% - kar je še vedno znotraj Renaultovega jamstva - bo zimski doseg 210 km pri kombinirani vožnji in 180 km po avtocesti.
Medklic: Je greh domnevati, da čez 5 let in po x izvedenih polnjenjih (sloh hitrih) bo pozimi pri okli -5 stopinj z njim moč narediti z enim tankom max. 280 km v real vožnji? (Veliki misterij... ker pri batnem vozilu se performance porabe pri 50.000 km izboljšuje.)
sporočil: 5
30.000 z subvencijami je kar ok cena.
polniš ga pa tako kot telefon. navadit se je treba in ga vsako noč priklopt na polnilnico. ni panike še kaj hujšga smo se mogl navadit.
polniš ga pa tako kot telefon. navadit se je treba in ga vsako noč priklopt na polnilnico. ni panike še kaj hujšga smo se mogl navadit.
sporočil: 10.844
[FIN-514851]S praznim telefonom greš lahko od doma, s praznim avtom pa ne....
30.000 z subvencijami je kar ok cena.
polniš ga pa tako kot telefon. navadit se je treba in ga vsako noč priklopt na polnilnico. ni panike še kaj hujšga smo se mogl navadit.
Človek pač včasih malo pozabi...
sporočil: 5
dobro, tudi če pozabiš, ni panike. S 300 km dosega lahko eventuelno
polniš 2x tedensko če ne delaš več kot 100 km dnevno. Tako da za v
službo in nazaj odlično. Za kaj več se bo treba pa mal organizirat,
je pa avantura na poti, ker tudi ni slabo.
sporočil: 10.844
[FIN-514851]Avantura je, če greš z Ljubico na levš, pa cvikaš, da te ne bo kdo spoznal....
dobro, tudi če pozabiš, ni panike. S 300 km dosega lahko eventuelno polniš 2x tedensko če ne delaš več kot 100 km dnevno. Tako da za v službo in nazaj odlično. Za kaj več se bo treba pa mal organizirat, je pa avantura na poti, ker tudi ni slabo.
Da bi se šel pa s kupom pleha avanturo....me dej no....
sporočil: 9
Pri 17kW/100 km je domet z manjšo baterijo cca 230 km. Poraba
takšna kot pri ID3, baterija pa za tretjino manjša...
Verjetno zato da je vse skupaj cenejše in da se bodo oglasi lahko glasili "Že od neverjetnih XX k€...". Težko najdem kakšno drugo logiko za to odločitvijo, sploh ker raziskave trga kažejo, da je za potrošnika sprejemljiv domet električnih vozil nekje okrog 350-400 km...
Verjetno zato da je vse skupaj cenejše in da se bodo oglasi lahko glasili "Že od neverjetnih XX k€...". Težko najdem kakšno drugo logiko za to odločitvijo, sploh ker raziskave trga kažejo, da je za potrošnika sprejemljiv domet električnih vozil nekje okrog 350-400 km...
sporočil: 9
Skupna masa sicer precej blizu ID3. Ta pa ima porabo bližje 19.5
kW/100km kot pa oglaševanih 17...
sporočil: 2.264
Problem je, da se baterija "hitro" polni samo med 20 in 80%, tako
da je realni doseg cca 200km (v idealnih klimatskih razmerah ter
samo z voznik v avtu), potem pa ura polnjenja.
Strani: 1