Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ladja, polna avtov, tudi električnih, je zagorela sredi Atlantika
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2989338] 21.02.22 13:25 · odgovor na: (# 2989324)
[ty]Zagori ali gori? Pečjak je primerjal teslo z bencinarjem in možnosti za rešitev:
Baterije gorijo počasi: mislim da smo vsi videli en kup video posnetkov kako zagori Tesla in kako so naprimer gorele baterije v enem Samsungovem modelu telefona
Kaj pa je hujše, je vprašal Pečjak: baterija, ki gori deset ur, ali deset litrov bencina, ki zagori v trenutku? »V katerem primeru imate večje možnosti za rešitev?«
The good news is that the most recent battery pack is going on almost half a million kilometers (310,000 miles) with very little battery degradation. electrek.co/2019/11/...illion-km/
Baterije zdržijo do celotne življenske dobe avtomobila: rad bi videl koliko baterij zdrži 20 let.. še deset je vprašljivo... Zamenjava je pa tako draga da je en norvežan raje razstrelil staro teslo kot pa dal tišoče EUR za novo
Avto baterije kot zalogovniki za omrežje: nima smisla komentiratvehicle to grid enables EVs to export their unused battery capacity back to the grid to fill gaps in renewable energy generation www.elektrobit.com/t...echnology/
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2989338
Strani: 1
[#2989378] 21.02.22 14:41 · odgovor na: (# 2989338)
Gašenje (bolje rečeno hlajenje) pa žal ne traja samo 10 ur, lahko traja dni. Gašenje ICE avta zahteva 2 do 4 tone vode, gašenje EVja 120 do 150 ton (praktični podatki iz ZDA). Prvega lahko pogasi tudi samo eno gasilsko vozilo, za drugega se jih rabi 50!
[#2989381] 21.02.22 14:50 · odgovor na: (# 2989338)
- mislim da so ocene o življenski dobi baterij preoptimistične
- potem boš šel pa peš domov... Ne vem kdo bo 'prodajal' elektriko v grid in tvegal da mu bo baterija hitreje crknila.
Eno je teorija, drugo pa praksa. In življenje je praksa, vse bolj ali manj 'zeleno' pa je še bolj teorija. Zelena realnost nas že močno tepe in še bolj nas bo.
Strani: 1