Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0126Bacis sporočil: 3.043
[aimon]
> "Na ladji so tudi električni avti, ogenj je zajel litij ionske baterije, zato potrebujejo za gašenje posebno opremo, je poročal Reuters. Ni pa še jasno, ali so ogenj povzročile baterije. ..."

Verjetnost, da bi litijeve baterije v električnih avtomobilih povzročile požar, je zelo majhna. Več o tem na: www.erieinsurance.co...tery-fires

"When batteries catch fire, they often make the news. Remember the Samsung Galaxy Note 7 or hoverboard fires? But in reality, lithium battery fires are rare. According to the tech reporting site CNET, your odds of a lithium battery fire are about 1 in 10 million."
Finta je, da baterija gori tudi brez zraka, zato "gašenje" ne pride v poštev. Ko se enkrat vžge, lahko samo čakaš da pogori!

To je razložil en naš gasilec:

Par reči, ki jih je dobro vedeti glede električnih vozil, ki imajo za osnovo akumulatorje (vrsta akumulatorja je nepomembna)

1. V akumulatorjih je kar velika zaloga energije, ki ne potrebuje kisika, da se sprosti, ampak le neko okvaro celic ali celice (smatrajte za požar, ki ne potrebuje kisika, torej dušilni efekti odpadejo.)
2. Ker je energija shranjena v obliki elektro kemične energije, znižanje temperature ne ustavi reakcije (kot pri gorenju, kjer lahko zadevo ohladimo pod mejo vnetišča).
3. Za nameček se v akumulatorjih nahajajo še kovine, ki gorijo v stiku s kisikom (gorenje kovin)

Se pravi imamo precej neugodno kombinacijo.

Realno teh požarov, če se lahko tako kliče (boljši izraz bi bil elektro termična reakcija) ne gasimo, ampak s prho ohlajamo (vprašanje prha, goreča kovina !?) in čakamo pač, da se vsa energija,
ki je spravljena v akumulatorjih porabi (pretvori v toplotno).

Problem je, ker s praškom, ki gasi kovine ne naredite nič koristnega, akumulator se bo še naprej pregreval.

Zelo težko si predstavljam kako bo izgledalo posredovanje na takšni zadevi, če so potniki še v vozilu !?!
Na to ni nekega jasnega odgovora.