Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek EU bi zaostrila merjenje izpustov za priključne hibride

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.548
[#2988617] 14.02.22 20:45
Odgovori   +    20
Hmmmm, že 40 let nazaj smo imeli avtomobile na hibridni pogon !

Yugo 45, ali Zastava 101 ali Fičo !!!!

Pogon je bil na bencin. Ko ga je zmanjkalo smo ga porivali in ga je poganjala živa sila potnikov !!!!

Ko smo natankali je spet peljal na bencin.

In vmes so tudi potniki "natankali" !

To so bili nepozabni "hibridi" !
W124 sporočil: 130
[#2988674] 15.02.22 10:39
Odgovori   +    6
priključni hibrid ima smisel če se ga redno polni
sam sem dosleden pri vsakodnevnem polnjenju in skoraj vse mestne kilometre naredim na elektriko
poraba čez vse kilometre je 3,1l/100km,
baterija ima cca 8,5kWh, z njo naredim 35km do 45km
baterija tam okoli 15kWh bi bila idealna, ker bi potem z njo vse mestne kolimetre naredil na elektriko
leon sporočil: 13
[#2988826] 16.02.22 10:19
Odgovori   +    1
Velika večina hibridov še vedno porabi več goriva kot kakovosten dizelski avto. Npr. jaz z Insignio dosegam porabo pod 5 litrov na 100 km, pa me nikoli ne zebe pozimi in mi poleti nikoli ni vroče.
anon-534275 sporočil: 161
[#2988951] 17.02.22 07:08 · odgovor na: leon (#2988826)
Odgovori   +    1
[leon]
Velika večina hibridov še vedno porabi več goriva kot kakovosten dizelski avto. Npr. jaz z Insignio dosegam porabo pod 5 litrov na 100 km, pa me nikoli ne zebe pozimi in mi poleti nikoli ni vroče.
Na cesti pa ti blendajo še kamioni?
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2989025] 17.02.22 12:28 · odgovor na: W124 (#2988674)
Odgovori   +    0
W124 - ali sama zasnova hibrida pomeni kakšne omejitve glede kapacitet elektromotorja in baterije v primerjavi z full-BEV-i? Ker to mi nikoli ni bilo jasno, kako točno deluje plug-in hibrid (navaden hibrid kolikor razumem ima samo elektromotor ki se polni med vožnjo in po potrebi dodaja moč pri pospeševanju oz. omogoča električno vožnjo pri zelo zelo nizkih hitrostih)?
anon-227562 sporočil: 1.321
[#2989042] 17.02.22 14:54 · odgovor na: Rokc5 (#2989025)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-227562 17.02.2022 14:55
[Rokc5]
W124 - ali sama zasnova hibrida pomeni kakšne omejitve glede kapacitet elektromotorja in baterije v primerjavi z full-BEV-i? Ker to mi nikoli ni bilo jasno, kako točno deluje plug-in hibrid (navaden hibrid kolikor razumem ima samo elektromotor ki se polni med vožnjo in po potrebi dodaja moč pri pospeševanju oz. omogoča električno vožnjo pri zelo zelo nizkih hitrostih)?
Kot jaz razumem, konceptualnih ovir (za močnejšo baterijo) ni.
Je pa problem dodatne teže zaradi večje baterije in močnejšega el.motorja, zato priključni hibridi trenutno ponujajo okrog 50 km avtonomije, kar je nek minimalni kompromis, da proizvajalcem še omogoča kitenje s tem, kako zmanjšujejo CO2 ;-)
Drugače pa je hibrid brez veze, saj imaš še vedno stroške z vzdrževanjem bencinskega motorja.
W124 sporočil: 130
[#2989302] 21.02.22 10:57 · odgovor na: Rokc5 (#2989025)
Odgovori   +    0
sam potrebujem samo večjo baterijo, motor in vse ostalo lahko ostane enako

avto je izredno ekonomičen tudi če deluje v samopolnilnem načinu, pri hitrostih do 90km/h po magistralni cesti mi troši cca 3,5l/100km

po avtocesti v samopolnilnem načinu pa pri hitrosti 150km/h cca 6l/100km
anon-227562 sporočil: 1.321
[#2989322] 21.02.22 12:50 · odgovor na: W124 (#2989302)
Odgovori   +    0
[W124]
sam potrebujem samo večjo baterijo, motor in vse ostalo lahko ostane enako

avto je izredno ekonomičen tudi če deluje v samopolnilnem načinu, pri hitrostih do 90km/h po magistralni cesti mi troši cca 3,5l/100km

po avtocesti v samopolnilnem načinu pa pri hitrosti 150km/h cca 6l/100km
Včeraj sem drvel 150 na uro s porabo 31kwh/100km (=1 liter/100km).
W124 sporočil: 130
[#2989379] 21.02.22 14:44 · odgovor na: anon-227562 (#2989322)
Odgovori   +    0
moja električna poraba je 15kWh/100km
31kWh/100km se mi zdi precej, mogoče pa je ugodno za 150km/h
Kateri avto pa voziš?

Strani: 1