Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vrag je vzel šalo in nizko ceno, japonec je postal resen in napreden
Strani: 1
sporočil: 130
odlično, stalen štirikolesni pogon
ne najdem podatka o dosegu samo na električni pogon recimo pri mestni vožnji.
to je ključen podatek za izbiro priključnega hibrida
ne najdem podatka o dosegu samo na električni pogon recimo pri mestni vožnji.
to je ključen podatek za izbiro priključnega hibrida
sporočil: 8.284
Zadnja sprememba: FIN-379669 16.01.2022 10:30
Ti piše: 9 kWh neto..... kar z drugimi besedami pomeni: 50 km elektrike in 50 km na bencin.
Dalje to pomeni: 3,75 l porabe na prvih 100 km in 60 g CO2 / prvih 100 km. Na drugih 100 km brez polnitve EE je poraba že 7,5 l pri zmerni in enakomreni vožnji.
Torej tudi Mitsubishi je lansiral novo vozilo z lažmi.
Sicer je lušno vozilo, ampak dokler ne bo baterija priključnega imela kapaciteto vsaj 25 kWh ali pa dokler ne bo to konstantni hibrid a la Toyota in Honda...
... dotlej imam zadržke o eko vidikih.
Hibridnost je tukaj vse dokler, ko govorimo o vožnji do 80 km rangea dnevno. No, za nekatere je to 99% voženj letno, kar pa je tudi v redu. Odvisno torej od voznih ciklov posameznika.
Le cena je nato za 4 do 5 jurjev previsoka za povprečen žep. Prodaja bo medla, čeprav avto je kar soliden na prvi filing. Bo treba še popuste rihtati... pridejo s časom.
sporočil: 130
Zadnja sprememba: W124 16.01.2022 10:46
9kWh ni enako 50 km žal, ampak pri tej aerodinamiki in stalnim 4x4
predvidevam manjzato sem pa tudi vprašal
počakajmo na kakšen test pa bomo videli
sporočil: 1.050
[W124]Doseg smo dodali, 45 km na elektriko.
odlično, stalen štirikolesni pogon
ne najdem podatka o dosegu samo na električni pogon recimo pri mestni vožnji.
to je ključen podatek za izbiro priključnega hibrida
sporočil: 3.087
[]Poleti za mestno vožnjo bo zneslo 50 km električnega dometa. Pozimi ali pa avtocesta je pa seveda no-go.
Dobil si celovit odgovor, pa še zmeraj ti ni prav.
sporočil: 130
Zadnja sprememba: W124 16.01.2022 12:16
celovit odgovor dobim vsak dan na cesti pri vožnji svojega
priključnega hibrida toyote prius plug in s katero sem zelo
zadovoljenvse ostalo je mlatenje prazne slame saj teorija je eno praksa pa drugo
sporočil: 2.264
Realnost je, da je tole daleč najslabši kompaktni crossover na
trgu; porazna notranjost in slabe vozne lastnosti. Hyundai Tucson
je npr. precej boljša opcija, če že hočeš hibrida.
Strani: 1