37 min
Zaživela prva faza BMW-jevega centra za testiranje baterij v Wackersdorfu
2 uri
Pravice intelektualne lastnine so gonilo napredka sodobnih podjetij (Oglas)
4 ure
Zakaj se kmetom splača za skupno trženje povezati v skupino ali organizacijo proizvajalcev (PRO)
6 ur
Od rekonstrukcije Aljaževega stolpa na Triglavu do predora Karavanke in drugega tira
12 ur
Test BMW M4 competition M xdrive cabrio – najbolj vznemirljiv stranski produkt elektrifikacije 1
13 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Nagrada Financ za posebne gospodarske dosežke v roke Davorina Kračuna 1
13 ur
Analiza Velimirja Boleta: Imamo gospodarski predah ali začetek zatona? 4
14 ur
Sporočilo za tradicionalne banke: ko je komitent enkrat na digitalu, poti nazaj več ni 4
16 ur
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov? 2
16 ur
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 3
17 ur
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 2
17 ur
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
18 ur
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
18 ur
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
18 ur
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
18 ur
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
18 ur
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
19 ur
Prva obletnica strahovlade v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kaj sledi? 2
19 ur
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Dars: SCT ni opravil vseh del v Šentvidu

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Nepremičnine (1)

Strani: 1

anon-1691 sporočil: 389
[#298027] 19.08.08 08:56
Odgovori   +    2
Ta SCT laže kot pes teče. Nateguje še pri tistih stvareh, ki se vidijo in se lahko kontrolirajo. Ni čudno, da je tunel tako drag, ko nastopijo nepredvidene težave in problemi, ki jih vidijo, opazijo in znajo rešiti le SCTjevi strokovnjaki. Celo firmo bi bilo potrebno zazidati v tunel z vsemi uradnimi in neuradnimi lastniki. In rade volje se bom še naprej vozil po celovški do konca življenja, pa četudi z vinjeto.
anon-86275 sporočil: 200
[#298090] 19.08.08 10:25
Odgovori   +    0
...kdo je pojedel telekotek...vlado?
anon-50958 sporočil: 1.963
[#298150] 19.08.08 11:50
Odgovori   +    0
Opozoril bi na poškodbe asfalta zaradi metanja ometnih delcev iz višine 5m! To bomo videli čez pet let!
anon-9939 sporočil: 17.846
[#298167] 19.08.08 12:22
Odgovori   +    0
Predlagam, da obvezno angažirajo še te podizvajalce, poleg Trotterjevih:

www.youtube.com/watc...XrqpjQtFtk
0319Inter sporočil: 101
[#298180] 19.08.08 12:51
Odgovori   +    0
DARS in SCT imata gotovo popolnoma jasen pogodbeni odnos. Kako je mogoče, da se sedaj vse te zadeve obravnavajo po medijih, se delajo ankete itd. Mar si nekdo pri SCT predstavlja, da bo to zamenjalo podpisdane pogodbe !? Neverjetno dogajanje.
0219Ma15 sporočil: 363
[#298250] 19.08.08 14:07
Odgovori   +    0
Neumnost darsa, sedaj bo pa še micro ometek v razpokah pregledoval, če je bil odstranjen, če bi predhodno tako kvalitetno kontrolirali vse, vsega tega sranja sploh ne bi bilo. Me pa zanima kdo je projektiral razsvetljavo, ki na vhodu in izhodu cel čas sveti maksimalno tudi ponoči in te tako veselo zaslepi, kar je zelo nevarno, kajti v Evropi se ponoči vhodna in izhodna osvetlitev zmanjša na minimum, saj je zunaj tema in se oči ne rabijo prilagajat, tu te pa zaslepijo in bodo še nesreče zato, smo premalo plačali projektante ali so res Trottejevi tudi to projektirali aaaali je bil kak drug LOLEK ?

Strani: 1