Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Petdeset odtenkov sive v bavarski hibridni petici
Strani: 1
sporočil: 8.284
Zadnja sprememba: FIN-379669 09.11.2021 21:41
Edini namen tega vozila je farbanje bruseljskih predpisov.Praktično:
za gospo v mestu ni, ker je velik, porabi ogromno in predrag
za direktorja, ki se vozi na daljše razdalje, pa je spet le delno praktičen, saj popije blizu 10 l goriva
Za koga je to vozilo? Za postavljanje gotovo in za ljubitelje dobrih prvih pospeškov (po polnjenju.)
Ne tič, ne miš. Na koncu ni noben presežek v varčnosti. En cenejši dizel, a 300 KM močan dizel, ima za 0,8 sekunde počasneješe pospeške (who cares) in real porabo 7,3 l dizla.
Koliko je hibrid naprednejši od modernega dizla? Ja za vožnjo po mestu je hibrid boljši, ampak na AC pa slabši. Pod črto?...
Nič, čakamo H cells, ki bo nedvomno mnogo bolj eko za vozilo takega ranga.
sporočil: 7
Ne bo držalo kar ste napisali.
Priključni hibridi so zelo lepo uporabni in tudi imajo ekonomski smisel.
Sam si lastim enega (x5) in je poraba tam vsaj nekje 3 L/100 km nižja od primerljivega dizelskega, da ne govorim bencinskega.
Zakaj nebi bil dober za po mestu ne vem, ker ravno tam je to najceneša opcija, ker gre pač samo na elektriko. Pištete da je predrag, ja za vas mogoče je, za marsikoga pa ne. Edino velikost bi mu lahko očitali v mestu :)
Za direktorja pa tudi naj nebi bil, ker se vozi na daljše razdalje?
Tudi to ni nujno res, ker tudi na daljših relacijah so kolone vsakodnevni pojav in tam elektrika zopet blesti...
Ampak tako gospa, kot tudi direktor se vozita tako na krajše kot tudi na daljše razdalje in kar pa je ključno, verjetno imata parkirišče z možnostjo polnenja - v primeru da ni možnosti polnenja doma se zadeva res ne splača, ker je nepraktično vedno iskati neko polnilno mesto (s časovnega vidika), če pa je možnost polnenja doma pa ne vidim negativnega vidika takšnega vozila, razen morda v slabši vozni dinamiki zaradi teže.
Ima pa to vozilo (kot vsa električna) tudi ostale prednosti, ki se jih v testih ne omenja, ker jih pač novinarji uporabljajo krajši čas... Npr. možnost ogrevanja in klimatiziranja (ne samo ventiliranja) preko aplikacije... že vsaj zaradi te zadeve se to vozilo splača direktorjem/gospem bolj kot kakšen dizel...
Pa brez zamere :)
Priključni hibridi so zelo lepo uporabni in tudi imajo ekonomski smisel.
Sam si lastim enega (x5) in je poraba tam vsaj nekje 3 L/100 km nižja od primerljivega dizelskega, da ne govorim bencinskega.
Zakaj nebi bil dober za po mestu ne vem, ker ravno tam je to najceneša opcija, ker gre pač samo na elektriko. Pištete da je predrag, ja za vas mogoče je, za marsikoga pa ne. Edino velikost bi mu lahko očitali v mestu :)
Za direktorja pa tudi naj nebi bil, ker se vozi na daljše razdalje?
Tudi to ni nujno res, ker tudi na daljših relacijah so kolone vsakodnevni pojav in tam elektrika zopet blesti...
Ampak tako gospa, kot tudi direktor se vozita tako na krajše kot tudi na daljše razdalje in kar pa je ključno, verjetno imata parkirišče z možnostjo polnenja - v primeru da ni možnosti polnenja doma se zadeva res ne splača, ker je nepraktično vedno iskati neko polnilno mesto (s časovnega vidika), če pa je možnost polnenja doma pa ne vidim negativnega vidika takšnega vozila, razen morda v slabši vozni dinamiki zaradi teže.
Ima pa to vozilo (kot vsa električna) tudi ostale prednosti, ki se jih v testih ne omenja, ker jih pač novinarji uporabljajo krajši čas... Npr. možnost ogrevanja in klimatiziranja (ne samo ventiliranja) preko aplikacije... že vsaj zaradi te zadeve se to vozilo splača direktorjem/gospem bolj kot kakšen dizel...
Pa brez zamere :)
sporočil: 1.623
[niceman2]Waw, nisem vedel da imajo to samo EV (najbrz je bil moj golf pred dvajsetimi leti tudi hibrid?).
Ne bo držalo kar ste napisali.
Priključni hibridi so zelo lepo uporabni in tudi imajo ekonomski smisel.
Sam si lastim enega (x5) in je poraba tam vsaj nekje 3 L/100 km nižja od primerljivega dizelskega, da ne govorim bencinskega.
Zakaj nebi bil dober za po mestu ne vem, ker ravno tam je to najceneša opcija, ker gre pač samo na elektriko. Pištete da je predrag, ja za vas mogoče je, za marsikoga pa ne. Edino velikost bi mu lahko očitali v mestu :)
Za direktorja pa tudi naj nebi bil, ker se vozi na daljše razdalje?
Tudi to ni nujno res, ker tudi na daljših relacijah so kolone vsakodnevni pojav in tam elektrika zopet blesti...
Ampak tako gospa, kot tudi direktor se vozita tako na krajše kot tudi na daljše razdalje in kar pa je ključno, verjetno imata parkirišče z možnostjo polnenja - v primeru da ni možnosti polnenja doma se zadeva res ne splača, ker je nepraktično vedno iskati neko polnilno mesto (s časovnega vidika), če pa je možnost polnenja doma pa ne vidim negativnega vidika takšnega vozila, razen morda v slabši vozni dinamiki zaradi teže.
Ima pa to vozilo (kot vsa električna) tudi ostale prednosti, ki se jih v testih ne omenja, ker jih pač novinarji uporabljajo krajši čas... Npr. možnost ogrevanja in klimatiziranja (ne samo ventiliranja) preko aplikacije... že vsaj zaradi te zadeve se to vozilo splača direktorjem/gospem bolj kot kakšen dizel...
Pa brez zamere :)
Takle hibrid je skrajno motec, ne predstavlj si vtikanja kabla po vsakem obisku trgovine in polnjenja par ur za ubogih 40km. Ima pa testirani vsaj spodoben bencinski motor.
sporočil: 7
"Waw, nisem vedel da imajo to samo EV (najbrz je bil moj golf pred
dvajsetimi leti tudi hibrid?)"
Waaaw, vaš Golf je imel remote klimatizacijo že pred dvajsetimi leti, hudo, kakšen car ste vi... ali pa morda nakladač
Waaaw, vaš Golf je imel remote klimatizacijo že pred dvajsetimi leti, hudo, kakšen car ste vi... ali pa morda nakladač
sporočil: 130
Bravo
sam vozim toyoto prius plug in
poraba čez vse kilometre je 3,1l/100km
avto je super uporaben za v mestu, na dolge relacije pa tudi
lep dan želim vsem skupaj
sam vozim toyoto prius plug in
poraba čez vse kilometre je 3,1l/100km
avto je super uporaben za v mestu, na dolge relacije pa tudi
lep dan želim vsem skupaj
sporočil: 8.284
Zadnja sprememba: FIN-379669 10.11.2021 08:30
Hi, Mr. Prijazni.Glede na vaš opis rabe vozila in če želite biti kar se da učinkoviti ter predvsem eko, priporočam kot naslednje vozilo komplet električno, z vsaj 350 km rangea in realno polnilno močjo med 6 in 47 kW.
sporočil: 7
Hvala za nasvet:)
Trenutno el. vozila velikosti in opremljenosti podobne X5 šele prihajajo na trg (tudi z ustreznim dosegom) tako da ja, počasi bo tudi na el. področju kaj takšnega za kupiti.
Za eko je pa poskrbljeno, je še en polni električar pri hiši ;).
Trenutno el. vozila velikosti in opremljenosti podobne X5 šele prihajajo na trg (tudi z ustreznim dosegom) tako da ja, počasi bo tudi na el. področju kaj takšnega za kupiti.
Za eko je pa poskrbljeno, je še en polni električar pri hiši ;).
sporočil: 8.284
Moj naslednji bo hibrid, ker imam vožnje (ko grem na pot), ki so od
5 km do 800 km. Še najraje bi kupil samopolnilnega (z manjšo
baterijo), ker v mestu delam appr. do 5 km in nato jadram po
državni cesti s 50 do 80 km/h ali AC s appr. 125 km/h.
Hibrid pa je za sedaj deležen lepih olajšav, kupujem navadno vozilo na firmo, plačujem boniteto.
Trenutno sem zelo zadovoljen z večjim dizlašem SUV.
Torej vsak si kupuje vozilo skladno s svojim režimom vožnje.
Hibrid pa je za sedaj deležen lepih olajšav, kupujem navadno vozilo na firmo, plačujem boniteto.
Trenutno sem zelo zadovoljen z večjim dizlašem SUV.
Torej vsak si kupuje vozilo skladno s svojim režimom vožnje.
sporočil: 7
Če boste kupili vozilo na firmo in ga uporabljali v zasebne namene
potem je verjetno polni električar najboljša izbira (veliko nižja
boniteta, napovedana je možnost odbitka ddv, davčna olajšava...),
skratka v tem primeru je cenovno električar kar v prednosti pred
hibridom (vsaj v Sloveniji).
sporočil: 8.284
Kupim večje malo rabljeno vozila do 30 jurjev, drugo raje dam v new
tech, nepremičn. naložbo ali v dobrodelne namene.
Vozilo je zame prevozno sredstvo, ki mora biti udobno, praktično, varno in varčno... pa s 4x4.
Torej električar (tudi zaradi moje lenobe po iskanju optimuma pri polnjenju) še ne pride v poštev.
Večji SUV H Cells čez npr. 12 let pa se mi zdi kar realna zgodba... ko bo dovolj polnilnic. Bo še bolj primeren od večjega SUV BEV.
Žena doma z manjšim urbanim BEV?... čez nekaj let bo to realno.
Vozilo je zame prevozno sredstvo, ki mora biti udobno, praktično, varno in varčno... pa s 4x4.
Torej električar (tudi zaradi moje lenobe po iskanju optimuma pri polnjenju) še ne pride v poštev.
Večji SUV H Cells čez npr. 12 let pa se mi zdi kar realna zgodba... ko bo dovolj polnilnic. Bo še bolj primeren od večjega SUV BEV.
Žena doma z manjšim urbanim BEV?... čez nekaj let bo to realno.
sporočil: 1.623
[niceman2]Ravno tako, kot ti nakladas, da je tale app za klimatizacijo nekaj super oh in sploh (BTW, imam app na obeh avtomobilih, rabil pa nikoli, avta sta v garazi), ravno tako je bil ogrevanje tistega ubogega golfa pred dvajsetimi leti oh in sploh.
"Waw, nisem vedel da imajo to samo EV (najbrz je bil moj golf pred dvajsetimi leti tudi hibrid?)"
Waaaw, vaš Golf je imel remote klimatizacijo že pred dvajsetimi leti, hudo, kakšen car ste vi... ali pa morda nakladač
Uzivaj s hibridom, ce ti je vsec, meni pac ni. Da bi bil pa nek app razlog za nakup, direktorju? Kateri bo vsak dan vlekel kabel in ga vtikal v umazano vticnico? Saj ne mislis resno.
sporočil: 3.984
[moon]V zvezi s tem sem vprašal za mnenje profesionalca in je odgovoril, da naj lunca naslednjič ne montira vtičnice pod štrbunk sekret.
Kateri bo vsak dan vlekel kabel in ga vtikal v umazano vticnico?
sporočil: 1.623
[tekavec]Pri nas profesionalcev na takem "nivoju" nimamo.Je pa res, da je juzno, cez Karavanke, cedalje vecji vpliv balkanskih "profijev".
> [moon]
> Kateri bo vsak dan vlekel kabel in ga vtikal v umazano vticnico?
V zvezi s tem sem vprašal za mnenje profesionalca in je odgovoril, da naj lunca naslednjič ne montira vtičnice pod štrbunk sekret.
sporočil: 7
Ni app nekaj posebnega, ampak sploh možnost klimatizacije
(hlajenja).
In ja, to je pri meni eden od faktorjev zakaj priključni hibrid in ne bencinar/dizel...
Če nikoli nisi uporabljal hibrida ne govori o stvareh katerih ne poznaš, kot so umazani kabli ipd.. Kabel je lahko vedno na suhem in čist, za vklop pa porabiš 3 sekunde, če si enkrat nastaviš zadevo...
In ja, to je pri meni eden od faktorjev zakaj priključni hibrid in ne bencinar/dizel...
Če nikoli nisi uporabljal hibrida ne govori o stvareh katerih ne poznaš, kot so umazani kabli ipd.. Kabel je lahko vedno na suhem in čist, za vklop pa porabiš 3 sekunde, če si enkrat nastaviš zadevo...
sporočil: 961
Osebno se meni kot direktorju po domače fučka za porabo bencina
9-11 l/100km vožnje, važno da motor naredi svoje, V6 za 2 tone je
malo malo moči, a po nemških cestah se da iz njega izvleči zelo
veliko, vzemite si v najem za teden ali dva avto z motorjem V6
lahko bencin ali dizel in naredite okrog 3.-4.000 km potem boste
drugačnega mnenja in ne pozabite povabit na avtomobilski ples par
prijateljic oz. prijateljev, ki že imajo nekaj takega občutka
katerega si morate sami še priboriti. Ko boste to osvojili pa imate
nato veliko izbiro avtov na največjem portalu rabljenih
vozil.
Uživajte v vožnji, pa da ne pozabim na Srečno in varno vožnjo.
Uživajte v vožnji, pa da ne pozabim na Srečno in varno vožnjo.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 11.11.2021 00:04
Tule vas je veliko ki hiperventilirate na hibride, ki imajo DVA
SUBOPTIMALNA pogonska sklopa, za porabo elektrike pa se "priročno"
vzame ekvivalent na utičnici, če že izvor zanemarimo. PS: Od 1KW
energije vsebovane v premogu pride do utičnice cca 30% oz 1/3, tolk
da malo strokovno razložim.TOLE so pa neprijetna dejstva, pa da se v Priusu NE BI peljal niti pod razno kakšno tako dolgo furo.
Bmw 520d Beats Toyota Prius In Fuel Economy Test - Top ...
www.topspeed.com/car...54284.html
Bmw 520d beats Toyota Prius in fuel economy test. by Panait, on March 20, 2008, 16:48. You may wonder if this is a joke...well it isn't! It is true!
sporočil: 1.623
[niceman2]Sem imel novega BMW330e na testni voznji cez vikend, tako da si zadevo po ( ne)uporabnosti lepo predstavljam (premajhen e doseg, prevelika poraba bencina, premajhna moc posameznega sklopa). Meni se zdi polnjenje za 40 km brez veze in kabel za polnjenje NI vedno na suhem, razen ce tako kot jaz na obeh destinacijah polnis s home chargerjem in ne obiskujes JP, sam tam se nisem bil, ce bi za kaj takega imel potrebo, potem nikoli ne bi kupil BEV.
Ni app nekaj posebnega, ampak sploh možnost klimatizacije (hlajenja).
In ja, to je pri meni eden od faktorjev zakaj priključni hibrid in ne bencinar/dizel...
Če nikoli nisi uporabljal hibrida ne govori o stvareh katerih ne poznaš, kot so umazani kabli ipd.. Kabel je lahko vedno na suhem in čist, za vklop pa porabiš 3 sekunde, če si enkrat nastaviš zadevo...
Ima pa vsak pravico do svojega veselja :)
Strani: 1