Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ogo sporočil: 3.087
[]
Saj. Tudi se je smejati, ko pišejo, da 2,5 tonski E SUV "popije" appr. 19,5 kWh na 100 km.

Ne vem, vsi bi radi pretentali fizične zakone, pa ne razumem, kdo bolj: Proizvajalci vozil ali nadebudneži iz Bruslja in Glasgowa.
Očitno si ti tisti, ki ne razume fizike in prednosti električnega vozila na baterijo.
Ko enkrat imaš visoko učinkovit sistem z regenerativnim zaviranjem, teža vozila nima tako velikega učinka na porabo.
Seveda, to je pa nekaj kar vozilo na vodikovo celico nima, razen če ima tudi vgrajeno baterijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2972071

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.990
Hej, si ti kdaj doumel, da lahko zavorno silo konvertiraš tudi ob manjšem hibridu s H Cells?

Ampak prideš vedno do debate, ali se additional 100 kg teže akumulatorja in pretvornega e-sistema splača za tistih nekaj kW več energije.

Teža je ključna komponenta za zmanjševanje emisij. Že desetletja je tako. Avto-fizika je še ni premagala in je še ne bo.

H Cells ima po moje pri vozilih nad 4,5 m dolžine več potenciala. Če želimo varčno vozilo je teža bistven element in H Cells ima tle že sedaj neulovljivo prednost. Pa je razvoj šele na tretjini poti.

Še pri letenju je ključna teža plovila, dokler sovpada s silo gravitacije.

Strani: 1