Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj je vodik, ne elektrika, edina dobra rešitev za blindirane avtomobile?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2972071] 08.11.21 08:53 · odgovor na: (# 2971995)
[]Očitno si ti tisti, ki ne razume fizike in prednosti električnega vozila na baterijo.
Saj. Tudi se je smejati, ko pišejo, da 2,5 tonski E SUV "popije" appr. 19,5 kWh na 100 km.
Ne vem, vsi bi radi pretentali fizične zakone, pa ne razumem, kdo bolj: Proizvajalci vozil ali nadebudneži iz Bruslja in Glasgowa.
Ko enkrat imaš visoko učinkovit sistem z regenerativnim zaviranjem, teža vozila nima tako velikega učinka na porabo.
Seveda, to je pa nekaj kar vozilo na vodikovo celico nima, razen če ima tudi vgrajeno baterijo.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2972071
Strani: 1
[#2972355] 08.11.21 19:17 · odgovor na: (# 2972071)
Ampak prideš vedno do debate, ali se additional 100 kg teže akumulatorja in pretvornega e-sistema splača za tistih nekaj kW več energije.
Teža je ključna komponenta za zmanjševanje emisij. Že desetletja je tako. Avto-fizika je še ni premagala in je še ne bo.
H Cells ima po moje pri vozilih nad 4,5 m dolžine več potenciala. Če želimo varčno vozilo je teža bistven element in H Cells ima tle že sedaj neulovljivo prednost. Pa je razvoj šele na tretjini poti.
Še pri letenju je ključna teža plovila, dokler sovpada s silo gravitacije.
Strani: 1