Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.990
Saj. Tudi se je smejati, ko pišejo, da 2,5 tonski E SUV "popije" appr. 19,5 kWh na 100 km.

Ne vem, vsi bi radi pretentali fizične zakone, pa ne razumem, kdo bolj: Proizvajalci vozil ali nadebudneži iz Bruslja in Glasgowa.

(Če pa samo pomislim na fante iz RWE ali E On-a, kako delajo kvadraturo kroga, ko razmišljajo o preboju e-vozil med maso Nemcev... po moje lahko kar začnejo moliti, da BMW in njihovi paradni konji čim prej predstavijo kontra ponudbo v obliki H Cells. Shell je že itak dejal, da oni bodo cca 2030 ready steady go. Dotlej pa bodo premogovne elektrarne delale s polno paro. Emisije gor ali dol.)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2971995

Strani: 1

ogo sporočil: 3.087
[]
Saj. Tudi se je smejati, ko pišejo, da 2,5 tonski E SUV "popije" appr. 19,5 kWh na 100 km.

Ne vem, vsi bi radi pretentali fizične zakone, pa ne razumem, kdo bolj: Proizvajalci vozil ali nadebudneži iz Bruslja in Glasgowa.
Očitno si ti tisti, ki ne razume fizike in prednosti električnega vozila na baterijo.
Ko enkrat imaš visoko učinkovit sistem z regenerativnim zaviranjem, teža vozila nima tako velikega učinka na porabo.
Seveda, to je pa nekaj kar vozilo na vodikovo celico nima, razen če ima tudi vgrajeno baterijo.

Strani: 1