Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj je vodik, ne elektrika, edina dobra rešitev za blindirane avtomobile?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2971995] 07.11.21 21:30 · odgovor na: (# 2971992)
Ne vem, vsi bi radi pretentali fizične zakone, pa ne razumem, kdo bolj: Proizvajalci vozil ali nadebudneži iz Bruslja in Glasgowa.
(Če pa samo pomislim na fante iz RWE ali E On-a, kako delajo kvadraturo kroga, ko razmišljajo o preboju e-vozil med maso Nemcev... po moje lahko kar začnejo moliti, da BMW in njihovi paradni konji čim prej predstavijo kontra ponudbo v obliki H Cells. Shell je že itak dejal, da oni bodo cca 2030 ready steady go. Dotlej pa bodo premogovne elektrarne delale s polno paro. Emisije gor ali dol.)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2971995
Strani: 1
[#2972071] 08.11.21 08:53 · odgovor na: (# 2971995)
[]Očitno si ti tisti, ki ne razume fizike in prednosti električnega vozila na baterijo.
Saj. Tudi se je smejati, ko pišejo, da 2,5 tonski E SUV "popije" appr. 19,5 kWh na 100 km.
Ne vem, vsi bi radi pretentali fizične zakone, pa ne razumem, kdo bolj: Proizvajalci vozil ali nadebudneži iz Bruslja in Glasgowa.
Ko enkrat imaš visoko učinkovit sistem z regenerativnim zaviranjem, teža vozila nima tako velikega učinka na porabo.
Seveda, to je pa nekaj kar vozilo na vodikovo celico nima, razen če ima tudi vgrajeno baterijo.
Strani: 1