Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek BMW z i4 napada teslo model 3
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[MAN-354355]Za 290km/h ne vem, vem pa, kako je pri 130-150km/h.
avtocesta je smrt za baterijo. Pomoje se pri 290 na uro izprazni že po 100km. Elektrika je idealna za vožnjo po mestu. Avtocesta pa zaradi konstantnega velikega upora spije baterijo. Električni Smart ima omejitev 140 km/h.
Če voziš enakomerno, je poraba seveda večja, kot pri 50 ali 60kmh.
Bolj pa vpliva na porabo mraz, kot pa AC. Takole na pamet, več kot 10% je bila višja poraba dva dni nazaj, ko je bilo zjutraj 3stopinje, kot pa recimo danes pri 14C.
Vsi pa tudi pozabljate (?), da se baterija tudi polni ob vsakem zaviranju, ob vsakem zmanjševanju hitrosti.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2967450
Strani: 1
[rename]a si pol kupil ev? kaj pa?
> [MAN-354355]
> avtocesta je smrt za baterijo. Pomoje se pri 290 na uro izprazni že po 100km. Elektrika je idealna za vožnjo po mestu. Avtocesta pa zaradi konstantnega velikega upora spije baterijo. Električni Smart ima omejitev 140 km/h.
Za 290km/h ne vem, vem pa, kako je pri 130-150km/h.
Če voziš enakomerno, je poraba seveda večja, kot pri 50 ali 60kmh.
Bolj pa vpliva na porabo mraz, kot pa AC. Takole na pamet, več kot 10% je bila višja poraba dva dni nazaj, ko je bilo zjutraj 3stopinje, kot pa recimo danes pri 14C.
Vsi pa tudi pozabljate (?), da se baterija tudi polni ob vsakem zaviranju, ob vsakem zmanjševanju hitrosti.
Strani: 1