Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664

Dokler prvi trafo v ulici ne počepne...
Hahaha.....
Zakaj bi počepnil?
Normalna polnilnica ima seveda komunikacijo z operaterjem in upraviteljem omrežja.
Ko je obremenitev omrežja večja, se moč polnjenja zmanjšuje in obratno.

Baterija je IDEALNI medij za zagotavljanje boljše stabolnosti omrežja - z regulacijo moči polnjenja. Voznikom se to niti ne opazi.
ČE pa voznik HOČE HITRO, potem izbere na mobilnem telefonu i plača drago.
To deluje danes na polnilnicah v SLoveniji. Rešeno že zddavnaj,. le da vi ne veste ;-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2967270

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
[comteo]

ČE pa voznik HOČE HITRO, potem izbere na mobilnem telefonu i plača drago.
Hehe... tukaj je ves srz. Ti samo apliciraj ta svoj stavek na morebitno prihodnjo splosnost elektricnih vozil (denimo da bi bili dve tretjini vozil elektricni, s spremljajoco psihologijo ljudi na cestah in polnilnicah), prihodnjo realnost elektricnega omrezja, prihodnjih cen dejansko dobavljive energije v spicah potreb, in dejanskih prihodnjih virov te energije v evropskem omrezju - denimo cez 10 ali 20 let.

Moja slika: tisti z dnarjem vozimo hitro polnljive, tihe in ciste elektro avtomobile, masa pa gre na avtobus in vlak.

Imam namen kupit second car za casual fijakanje v krogu 100km (v Britaniji), in me zelo mika elektrika, ker pac drzava res spodbuja in subvencionira ta razvrat. Na davkih, zavarovanjij in ceni energije bi najbrz prisparal skoraj vso depreciacijo! Za business needs imam dizl smrdljivca ki se tanka povsod, takoj, po znani ceni, in ima zalogo za 1000km z enim 5 min polnjenjem.

Strani: 1