Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni audi se postavlja na čelo bitke za malo širše množice
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2967241] 20.10.21 11:37 · odgovor na: (# 2967229)
[comteo]Dokler prvi trafo v ulici ne počepne...
> [FIN-311684]
> Električni avti? Od kod bomo vzeli vso to čisto elektriko?
Ko zamenjamo vseh 1,1 milijon avtomobilov za električne in ti prevozijo vsak dan enako, kot jih prevozijo danes je to le cca 6 GWh električne energije. 1.000.000 x 6 kWh dnevno (15 kWh na 100 km je povprečna poraba).
6 GWh je le 3 ure TRENUTNE dnevne porabe v Sloveniji.
Amapak.
Električni avti se polnijo čez noč - ko je elektrike preveč, a omrežje je obremenjeno le 40% dnevne obremenitve.
Torej, električni avti se poljo z VIŠKI ENERGIJE - ko jo nobeden ne potrebuje. Takrat, ko se na Kidričevem grejejo prazne peči, in se voda preliva čez zapornice hidroelektrarn.
NE skrbite za elektriko. Nobenih težav ne bo. Razen, če ste zaposlen v avtoindustriji ali na črpalki. Potem razumem zaskrbljenost.
Bo se pa zmanjšala poraba energije v rafinerijah (okolica slovenije - dodaten presežek električne energije), na črpalkah in kje drugje.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2967241
Strani: 1
[#2967270] 20.10.21 12:26 · odgovor na: (# 2967241)
Hahaha.....
Dokler prvi trafo v ulici ne počepne...
Zakaj bi počepnil?
Normalna polnilnica ima seveda komunikacijo z operaterjem in upraviteljem omrežja.
Ko je obremenitev omrežja večja, se moč polnjenja zmanjšuje in obratno.
Baterija je IDEALNI medij za zagotavljanje boljše stabolnosti omrežja - z regulacijo moči polnjenja. Voznikom se to niti ne opazi.
ČE pa voznik HOČE HITRO, potem izbere na mobilnem telefonu i plača drago.
To deluje danes na polnilnicah v SLoveniji. Rešeno že zddavnaj,. le da vi ne veste ;-)
Strani: 1