Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj mora država pomagati pri razvoju elektromobilnosti?
Strani: 1
sporočil: 2.033
Po katerem dokumentu se je družba odločila? Brez vednosti družbe?
Dokler se boste igrali za svoj denar, mi je vseeno, podpiram
nadebudne ideje. Ko pa s povečanimi davki ostalim normalnim avtom
jemljete denar in ga dajete v subvencije za električne, pa družba
tega ne podpira več.
sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 21.09.2021 23:13
[Froc]Slovenija je ob 200 drugih državah podpisala Pariški sporazum in se je zavezala znižanju CO2.
Po katerem dokumentu se je družba odločila? Brez vednosti družbe? Dokler se boste igrali za svoj denar, mi je vseeno, podpiram nadebudne ideje. Ko pa s povečanimi davki ostalim normalnim avtom jemljete denar in ga dajete v subvencije za električne, pa družba tega ne podpira več.
Promet je žal vir skoraj 50% CO2.
Brez ostrega reza v promet nimamo nobene šans dosegati zastavljene cilje. V industriji, ogrevanju in drugih panogah žal ni tolko rezerve.
Naftni avto z upoštevanim CO2 pri raziskovajnu naftnih vrtin, črpanju nafte, izgradnji naftovodov in tankerjev, ter razgradnji le teh, delovanju rafinerij (1,6 kWh za pridelavo 1 litre bencina je res kriminal) , cisterne, črpalke... in nenazadje saniranje izlivov naredi pveč kot 500g CO2 na prevožen kilometer.
Subvencije za naftni promet in fosilna goriva so trenutno cca 100 krat višje, kot subvencije za električni promet. Če bi le v ceno bencina vgradili poplačilo škode, ki jih povzroča, bi bil liter tam med 6 in 9€ (nizozemske razsikave). Ko bo elektrika tako subvencionirana, bomo vsi vozili električna vozila.
Električni avto z elektriko iz vtičnice (MIX) pa manj kot 50 g CO2 na kilometer.
Zunaj trgovnsko bilanco, enetrgetsko neodvisnost, manjše tveganje makroekonomskih pretresov, kvaliteto zraka in hrupa v mestih verjetno ni treba omenjati. Vsak 1€, ki odide v Dubaj za nafto se lepo obrestuje pri njih. Pri elektriki ostane v SLoveniji. Tukaj se naprej preliva in skozi DDV polni blagajno in omogoča nova delovna mesta.
Prehod na elektriko je iz več razlogov neizogiben.
sporočil: 2.033
Potem moramo najprej to elektriko imeti. Lastno. Več ko jo bomo
imeli, bolje nam bo. In ko jo bomo še distribuirali do uporabnikov,
bomo zmagali. To je prioriteta. Ne pa nabijanje davkov avtom, ki v
celotni sliki ne pomenijo toliko, da bi sami nosili ta strošek.
Bika grabimo za roge z napačne strani. Če in ko bo dovolj elektrike
na voljo povsod za hranjenje novih čudovitih avtomobilčkov, bo tudi
ta zgosba postala uspeh in zgled čudovitega novega sveta. A kot
rečeno, pomemben je pravilen vrstni red, prioriteta kaj najprej in
kaj potem. Najprej ali hkrati z razvojem avtov moramo razviti tudi
proizvodnjo elektrike in jo pripeljati uporabnikom. Mi pa celo
zapiramo po malem TEŠ2. In bomo zares kmalu v redukcijah in hudih
podražitvah elektrike, avtov, davkov in brez zadostne količine
elektrike.
sporočil: 5.775
Sploh ker bodo Nemci izvolilsanjsko ekipo, ki bo prešaltala iz
četrte v šesto proti energetskemu prepadu.
In MI se DANES upamo spraševati kako da so ljuje v srednjem veku verjeli v vse mogoče????
In MI se DANES upamo spraševati kako da so ljuje v srednjem veku verjeli v vse mogoče????
sporočil: 11.068
[Froc]Računa se, da bo veliko uporabnikov polnilo svoja EV z lastno FV elektrarno. To bo precej razbremenilo potrebo po dodatni izgradnji novih elektrarn kot tudi prenosnega omrežja. Tu so lahko alternativni viri elektrike ključni.
Potem moramo najprej to elektriko imeti. Lastno. Več ko jo bomo imeli, bolje nam bo. In ko jo bomo še distribuirali do uporabnikov, bomo zmagali. To je prioriteta. Ne pa nabijanje davkov avtom, ki v celotni sliki ne pomenijo toliko, da bi sami nosili ta strošek. Bika grabimo za roge z napačne strani. Če in ko bo dovolj elektrike na voljo povsod za hranjenje novih čudovitih avtomobilčkov, bo tudi ta zgosba postala uspeh in zgled čudovitega novega sveta. A kot rečeno, pomemben je pravilen vrstni red, prioriteta kaj najprej in kaj potem. Najprej ali hkrati z razvojem avtov moramo razviti tudi proizvodnjo elektrike in jo pripeljati uporabnikom. Mi pa celo zapiramo po malem TEŠ2. In bomo zares kmalu v redukcijah in hudih podražitvah elektrike, avtov, davkov in brez zadostne količine elektrike.
sporočil: 10.844
[vrac]Torej se računa, da se pozimi tisti s Fotovoltaiko in EV pač ne bodo kaj dosti vozili..Morda 2-3 dni na mesec (nov-feb)
> [Froc]
> Potem moramo najprej to elektriko imeti. Lastno. Več ko jo bomo imeli, bolje nam bo. In ko jo bomo še distribuirali do uporabnikov, bomo zmagali. To je prioriteta. Ne pa nabijanje davkov avtom, ki v celotni sliki ne pomenijo toliko, da bi sami nosili ta strošek. Bika grabimo za roge z napačne strani. Če in ko bo dovolj elektrike na voljo povsod za hranjenje novih čudovitih avtomobilčkov, bo tudi ta zgosba postala uspeh in zgled čudovitega novega sveta. A kot rečeno, pomemben je pravilen vrstni red, prioriteta kaj najprej in kaj potem. Najprej ali hkrati z razvojem avtov moramo razviti tudi proizvodnjo elektrike in jo pripeljati uporabnikom. Mi pa celo zapiramo po malem TEŠ2. In bomo zares kmalu v redukcijah in hudih podražitvah elektrike, avtov, davkov in brez zadostne količine elektrike.
Računa se, da bo veliko uporabnikov polnilo svoja EV z lastno FV elektrarno. To bo precej razbremenilo potrebo po dodatni izgradnji novih elektrarn kot tudi prenosnega omrežja. Tu so lahko alternativni viri elektrike ključni.
sporočil: 987
[vrac]A takrat, ko bodo v službi bodo polnili?
> [Froc]
> Potem moramo najprej to elektriko imeti. Lastno. Več ko jo bomo imeli, bolje nam bo. In ko jo bomo še distribuirali do uporabnikov, bomo zmagali. To je prioriteta. Ne pa nabijanje davkov avtom, ki v celotni sliki ne pomenijo toliko, da bi sami nosili ta strošek. Bika grabimo za roge z napačne strani. Če in ko bo dovolj elektrike na voljo povsod za hranjenje novih čudovitih avtomobilčkov, bo tudi ta zgosba postala uspeh in zgled čudovitega novega sveta. A kot rečeno, pomemben je pravilen vrstni red, prioriteta kaj najprej in kaj potem. Najprej ali hkrati z razvojem avtov moramo razviti tudi proizvodnjo elektrike in jo pripeljati uporabnikom. Mi pa celo zapiramo po malem TEŠ2. In bomo zares kmalu v redukcijah in hudih podražitvah elektrike, avtov, davkov in brez zadostne količine elektrike.
Računa se, da bo veliko uporabnikov polnilo svoja EV z lastno FV elektrarno. To bo precej razbremenilo potrebo po dodatni izgradnji novih elektrarn kot tudi prenosnega omrežja. Tu so lahko alternativni viri elektrike ključni.
sporočil: 5.775
Poseboj ponoči in pozimi bo to laufalo 100 na uro. Kaj že je
insolacija in kako se spreminja z letnimi časi?
Vprašaj, pa nas bo par z veseljem razložilo, ne butat v temo.
Graf fotovoltaike v DE pozimi komaj pokaže da dela.
SEm vzel Brnik, ker je bolj sončen kot LJ pa sem še sam presenečen, kolk v kurcu je PV
Nov 67ur
Dec 59
Jan 71
Okt, Feb Mar povprečno po 115ur.
Torej: recimo da si kerlc pa imaš 10Kw inštalacijo, recimo da je glede na nagib panelov in način insolacije pozimi tak, da lahko upoštevam 50% (mislim da sem še optimist).
30ur x 10kw = 300kw/h NA MESEC. Baterija pa shrani 50-100KW. Kolk se boš vozil?
Zakaj ljudje naredijo šoferski izpit, preden gredo na cesto, NIHČE pa se ne poduči o stvareh ki so potencialno še bistveno bolj nevarne na dolgi rok, če podpiraš pokvarjence ki zagovarjajo ABSOLUTNO NEMOGOČE tehnologije?
Pa to ne leti nate, poskušam razbistrit vode, ki jih mutijo razni mutibariči, vklučno z našim cenjenim "profesorjem", ki bi MORAL napisati tudi TAKO primerjavo, ČE bi imel profesionalno integriteto.
Nemci se danes lovijo na slamce na robu prepada. Zadnja je uporaba AI za kontrolo mreže. Čisto u redu tech, Če je elektrika, pa bože ubi, kaj ti pomaga če pa elektrike NI? In pozimi je vse zeleno sranje vsakih par dni skoraj na nuli. (Graf iz DE strani)
Kolk poznam to? Dovolj da lahko vprašam kakšno steklo je boljše za vodne kolektorje: tisto ki je zeleno ali modro na preseku. Zakaj barva in kaj pomeni.....
ČE bi bil tole resen časopis (pa NI) bi lahko imeli tudi rubriko kamor bi lahko kaj napisali ljudje, ki vsaj nekaj vemo o tem. Peer rewiew seveda vklučen.
Tule so zelo dobri klimatološki podatki: forum.zevs.si/index....pic=2396.0
Vprašaj, pa nas bo par z veseljem razložilo, ne butat v temo.
Graf fotovoltaike v DE pozimi komaj pokaže da dela.
SEm vzel Brnik, ker je bolj sončen kot LJ pa sem še sam presenečen, kolk v kurcu je PV
Nov 67ur
Dec 59
Jan 71
Okt, Feb Mar povprečno po 115ur.
Torej: recimo da si kerlc pa imaš 10Kw inštalacijo, recimo da je glede na nagib panelov in način insolacije pozimi tak, da lahko upoštevam 50% (mislim da sem še optimist).
30ur x 10kw = 300kw/h NA MESEC. Baterija pa shrani 50-100KW. Kolk se boš vozil?
Zakaj ljudje naredijo šoferski izpit, preden gredo na cesto, NIHČE pa se ne poduči o stvareh ki so potencialno še bistveno bolj nevarne na dolgi rok, če podpiraš pokvarjence ki zagovarjajo ABSOLUTNO NEMOGOČE tehnologije?
Pa to ne leti nate, poskušam razbistrit vode, ki jih mutijo razni mutibariči, vklučno z našim cenjenim "profesorjem", ki bi MORAL napisati tudi TAKO primerjavo, ČE bi imel profesionalno integriteto.
Nemci se danes lovijo na slamce na robu prepada. Zadnja je uporaba AI za kontrolo mreže. Čisto u redu tech, Če je elektrika, pa bože ubi, kaj ti pomaga če pa elektrike NI? In pozimi je vse zeleno sranje vsakih par dni skoraj na nuli. (Graf iz DE strani)
Kolk poznam to? Dovolj da lahko vprašam kakšno steklo je boljše za vodne kolektorje: tisto ki je zeleno ali modro na preseku. Zakaj barva in kaj pomeni.....
ČE bi bil tole resen časopis (pa NI) bi lahko imeli tudi rubriko kamor bi lahko kaj napisali ljudje, ki vsaj nekaj vemo o tem. Peer rewiew seveda vklučen.
Tule so zelo dobri klimatološki podatki: forum.zevs.si/index....pic=2396.0
Strani: 1