Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Električni volkswagen polne velikosti in vrednosti

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

XZDRA4 sporočil: 702
[Avto] Tema: Električni volkswagen polne velikosti in vrednosti
[#2946729] 09.08.21 08:44 · odgovor na: (#2946727)
Odgovori   +    4
Spoštovani, hvala. Malo me je presenetil vaš zaključek, da...: "Običajno sistem pri nas furajo TE. In ko priklopiš BEV na polnjenje, se poveča produkcija v eni izmed TE (največkrat prav TEŠ6) in ta je potem v 100% deležu tista, ki te polni.

Nesmiselno je gledati koliko je v provprečju JEK ali HE v omrežju, ker če tako gladaš moraš potem povečanje produkcije CO2, ki ga izvede priklop BEV razpršiti po ostalih porabnikih, a povečanje je na koncu isto."

Naj najprej pojasnim, da razumem, da se elktrika in s tem proizvedeni CO2 razdeli na vse porabnike. V vprašanju sem hotel še povedati, da me ne briga, kje polnim avto; v Lj ali Lj ali v Krškem. Itak so CO2 izpusti preračunani na celo Slovenijo.

Nekje sem prebral, da HE doprinese 30% elektike (v povprečju), a ne vem, če so te cifre točne. Torej, celotni odtis ne moremo pripisati TE (se motim?).

Če je odtis primerjalno kolikor toliko isti kot pri navadnih motorjih z notranjim izgorevanjem, potem ne bi smeli dajati subvencij za električne avtomobile, ampak bi bilo bolj smiselno urediti ostale stvari (energ. sanacija stavb itd), a o tem se je najbrž tudi že govorilo.

Pod črto: Kakorkoli se obrneš, imaš rit zadaj.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2946729

Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
[Avto] Tema: Električni volkswagen polne velikosti in vrednosti
[#2946742] 09.08.21 09:59 · odgovor na: XZDRA4 (#2946729)
Odgovori   +    0
Bolje bi bilo subvencije preusmeriti na FV, ne glede na to kdo si jo postavi na streho. Imeli bi dvojni učinek in sicer: avti bi bili takoj cenejši za višino subvencije (v tujini je že tako) in ob sončnem vremenu bi imeli nekaj več elektrike.

Strani: 1