Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek O Mariborčanih, ki so z e-avtom pripotovali na tekmo v Litvo na deset minut natančno
sporočil: 1.153
Zadnja sprememba: anon-48899 12.07.2021 06:25
[Rakijan]Epsko?
Bravo! Legende, cestitam! Epsko.
Prikrita reklama za firmo lastnika Kone
sporočil: 1.263
Svoje case nenormalno veliko potoval, Litva ena izmed najljubsih
destinacij. Bil mislim, da vsaj 4x.. Dekleta pa to.. Bil nekoc
skoraj 3 dni na avtobusu od La Paz do Santiaga v Cilu.. V tem
smislu, dozivljam epsko.. Epsko v smislu dogodovscine, ej a gremo
na tekmo, gremo, a gremo kar z mojim elektricnim, dve muhe na en
mah. Predvsem pa, da se dolocenim forumasem kle aktivnim zapre, da
ne recem kaj.. Cist BTW. a ti delas pa reklamo Sostanju v stecaju z
svojim vzdevkom?
sporočil: 999
epsko je tudi to, da so na polnilnicah zabili ca. 10 ur. pa, da so
morali z AC zaviti do Lidla, da so zastonj nafilali, je tudi
epsko.
sicer je pa to reklama za upravljavca polnilnic v Sloveniji, druge poante tega članka ne razumem.
sicer je pa to reklama za upravljavca polnilnic v Sloveniji, druge poante tega članka ne razumem.
sporočil: 1.534
[Nollem]To ni bil namen članka, zato sem odstranil opis izdelka, za katerega so dobili nagrado na energetskem razpisu časnika Finance.
sicer je pa to reklama za upravljavca polnilnic v Sloveniji, druge poante tega članka ne razumem.
sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.07.2021 10:57
[Nollem]
epsko je tudi to, da so na polnilnicah zabili ca. 10 ur. pa, da so morali z AC zaviti do Lidla, da so zastonj nafilali, je tudi epsko.
sicer je pa to reklama za upravljavca polnilnic v Sloveniji, druge poante tega članka ne razumem.
Polnili naravnost tolk časa, kot smo jedli, pili in šli na toaleto.
Ne vem, če vi sedite 1370 km v avtu, lulate v flaško in jeste doma pripravljene sendviče? Verjetno.
Z dizlom bi rabili naravnost enako časa. Vsak, ki se je tam peljal bo to vedel. Tja 19 ur in nazaj 21 ur z eno uro spanja. Ko več nobeden ni bil sposoben voziti.
Do Lidla smo rabili manj kot 5 minut uz avtoceste (preveri zemljevid), ampak itak smo potrebovali toaleto (zraven je MOL) ter sladolede. NAzajgrede smo pri tem Lidlu šli v Azijsko restavracijo in v trgovine po spominke.
Težko razumem ljudi, ki lulajo v flaške v avtih :-(
Sicer, sami opažate, da pišete bedarije.... slabih 19 ur za celotno pot. 10 ur polnili. Pravite, sa mo 1370km prevozili v 9 urah, a vsaj pol poti ni avtocest oziroma so dela na cesti... Od Warshave do Kaunasa pa dež.... Kaj vas žene k pisanju bedarij?
Preštej dela na cesti in nesreče: www.google.com/maps/...985207!3e0
sporočil: 293
[FIN344308]Torej ti voziš nepretrgoma 14. ur s povprečno hitrostjo 100 km/h? Si se že sploh kdaj peljal mimo večjih Evropskih mest in industrijskih središč ob prometnih konicah...? Če bi, ne bi napisal takšno neumnost.
> [tes]
> > [Rakijan]
> > Bravo! Legende, cestitam! Epsko.
>
> Epsko?
Vsaj 6 ur več so porabili za pot, kot če bi potovali s klasičnim avtomobilom.
To je v bistvu antireklama za električne avtomobile in samo še en dokaz, da so neuporabni za dolge razdalje.
sporočil: 4.944
Moj komentar na ta prispevek je, da Šjor Hočevar in gospod Bunta
delata SLABO breplačno reklamo za e-avtomobilnost. Elektični
konjički na tako pot? Ne hvala! naj pač električno potuje kdor
hoče.
PS1.
1370 * 2 = 2700km
Za te kilometre porabi varčni dizel cca 162 litrov goriva (6lit/100km), skupna cena goriva (1.2 EUR/lit) = cca 200 EUR. Strošek na posameznika je 40 EUR brez glavobolov o polnjenju. To je to.
PS2.
A ste imeli prižgano klimo? Koliko časa skupaj ste prebili na polnilnicah?
PS1.
1370 * 2 = 2700km
Za te kilometre porabi varčni dizel cca 162 litrov goriva (6lit/100km), skupna cena goriva (1.2 EUR/lit) = cca 200 EUR. Strošek na posameznika je 40 EUR brez glavobolov o polnjenju. To je to.
PS2.
A ste imeli prižgano klimo? Koliko časa skupaj ste prebili na polnilnicah?
sporočil: 664
Zato pravi google dobrih 15 ur brez pavze po prazni cesti?
ZAnimivo.
www.google.com/maps/...985207!3e0
www.google.com/maps/...985207!3e0
sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.07.2021 11:07
[jurijjurij]Klima je bila nenehno prižgana, kot je to običaj pri EV - ker vpliva neznatno na skupno porabo... Gor smo imeli večjo porabo, ker smo od VAršave naprej prehiteli vse kaj se je najdlo pred nami na ceti. Z električnim avtom je to pesmica, z naftnim bi bilo težava, ker je promet bil gost. Na srečo pospešek električnih je bliskovit in prehitiš tovornjaka v sekundi.
Moj komentar na ta prispevek je, da Šjor Hočevar in gospod Bunta delata SLABO breplačno reklamo za e-avtomobilnost. Elektični konjički na tako pot? Ne hvala! naj pač električno potuje kdor hoče.
PS1.
1370 * 2 = 2700km
Za te kilometre porabi varčni dizel cca 162 litrov goriva (6lit/100km), skupna cena goriva (1.2 EUR/lit) = cca 200 EUR. Strošek na posameznika je 40 EUR brez glavobolov o polnjenju. To je to.
PS2.
A ste imeli prižgano klimo? Koliko časa skupaj ste prebili na polnilnicah?
Skupaj za polnjenje nismo porabili nič.
Po Dunaju smo se ustavili na Ionity, in to za nekih 20 minut.... Taman, da smo si naredili kave, šli na WC, otroci pojedli kak senvič....
V Ostravi na Lidlu smo kupili nove sendviče, šli na bližnji MOL, spili še eno kavo....prerasporedili se po avtu....malo raztegnili noge... 50 minut....
Po WArshavi smo že bili lepo utrujeni in smo se spet ustavili na kavo in hrano...
Na zadnji polnilnici v Litvi, ki smo jo najdli popolnoma naključno, ker je eno bilo lulat, smo bili natančno 6 minut. S tem smo dobili tolk energije, da smo lahko še malo hitreje vozili zadnjih 50 km in prišli pravočasno (in brez tega polnjenja bi prišli, mogoče kakšno minuto pozneje)....
Za samo polnjenje nismo porabili nič več časa, kot bi tudi z dizlom imeli pavz. Kdor sedi 19 ur v avtu, brez da se malo sprehodi, potelovadi, tvega trombozo.
sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.07.2021 11:10
Pavze so vključene in pelješ povprečno 110 na uro po regionalnih
cestah :-) .. seveda...Ta trenutek 13 delovišč na cestah plus ena večja nesreča... Le čez Warshavo smo šli skoraj celo uro v totalni gužvi....20 na uro...
Poskusite, pa pametujte ;-)
sporočil: 12.861
Zadnja sprememba: macon 12.07.2021 11:20
[comteo]20 ur za 1370 km hahahaha. A to ste po kolovozih vozili?
Pavze so vključene in pelješ povprečno 110 na uro po regionalnih cestah :-) .. seveda...
Ta trenutek 13 delovišč na cestah plus ena večja nesreča... Le čez Warshavo smo šli skoraj celo uro v totalni gužvi....20 na uro...
Poskusite, pa pametujte ;-)
V Beograd recimo pripeljem v 6h, vključeni sta dve pavzi v skupaj trajanju ene ure. Vmes sta tudi dve mejni kontroli, ki vzameta okoli pol ure. Pripeljal sem tudi že hitreje, v 5.5h.
Torej 4.5 ure vožnje za 550 km (Ljubljana-Beograd). Najbolj normalno je pričakovati povprečje 100km/h za čas, ko se vozi. Tista vaša Varšava ni nič, ker bi drugje normalno vozili hitreje in dobili povprečje 100km/h, ampak pri vas izgleda marsikaj ni bilo normalno.
sporočil: 664
[FIN344308]Bedarija. Posusite pa poročajte. Težko pod 18 ur.... ČAkamo vaše poročilo iz terena. TEoretizirati za tipkovnico ni tako naporno.
> [comteo]
> Ta trenutek 13 delovišč na cestah plus ena večja nesreča...
Pa še vedno pot znaša 14 ur in 24 minut... z dizlom.
sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 12.07.2021 11:20
Do BEograda imate avtocesto. Kar razlika.... ;-)Na 6 urah (500km) ne potrebuješ daljših postankov.
Z električnim avtom grem redno v BEograd. En postanek pri Novski od 30 minut - kava in sadkarije...
Sedi ti 1370 km v avtu.
sporočil: 664
[abohte]Seveda, in vsi se ta trnutek vozijo 1400 kilometrov daleč?
> [comteo]
In dokazali, da se da. To moram priznati.
Ampak dokazoval si v laboratorijskem okolju, ko ti družba nastavi optimalne pogoje za takšno pot. Ko je polnilnic precej več, kot je potreb po njih. Lepo je govoriti, kakšen car si, ob tem, da ti nekdo časti tvoje kitenje s perjem.
Kaj bo, ko bo takšnih avtomobilov 200 milijonov na evropskih cestah?
Omejitev mobilnosti?
Povprečni avto dela dnevno 37 kilometrov (podatki tehničnih pregledov), kar je 2 uri šuko vtičnice doma.
NA daljši poti obstaja sistem, da si rezerviraš polnilnico par uro ali dni prej... in te čaka prosta... ZAkaj bi imeli težave?
sporočil: 12.861
Zadnja sprememba: macon 12.07.2021 11:25
[comteo]Sedel sem okoli 1000 km od Ljubljane do nekje na Nizozemskem, ampak bil sem 20 let mlajši.
Do BEograda imate avtocesto. Kar razlika.... ;-)
Na 6 urah (500km) ne potrebuješ daljših postankov.
Z električnim avtom grem redno v BEograd. En postanek pri Novski od 30 minut - kava in sadkarije...
Sedi ti 1370 km v avtu.
Do Beograda sta dve mejni kontroli in razdrapana avtocesta v Srbiji, ki ne omogoča hitrosti kot na hrvaški avtocesti.
Za 1370 km sta normalno dva šoferja, ki se menjata. In koliko časa voziš do Beograda? Sedem ur?
sporočil: 15
Pa dajte no! To JE prikrita reklama in vas prosim, da ne "bluzite".
Koga zanima, "potopis" z (elektricnim) avtom do Litve.
sporočil: 999
[comteo]no, pa mi vi povejte koliko časa ste prebili na polnilnicah za skupno 2.740 km.
> [Nollem]
> epsko je tudi to, da so na polnilnicah zabili ca. 10 ur. pa, da so morali z AC zaviti do Lidla, da so zastonj nafilali, je tudi epsko.
>
> sicer je pa to reklama za upravljavca polnilnic v Sloveniji, druge poante tega članka ne razumem.
Polnili naravnost tolk časa, kot smo jedli, pili in šli na toaleto.
Ne vem, če vi sedite 1370 km v avtu, lulate v flaško in jeste doma pripravljene sendviče? Verjetno.
Z dizlom bi rabili naravnost enako časa. Vsak, ki se je tam peljal bo to vedel. Tja 19 ur in nazaj 21 ur z eno uro spanja. Ko več nobeden ni bil sposoben voziti.
Do Lidla smo rabili manj kot 5 minut uz avtoceste (preveri zemljevid), ampak itak smo potrebovali toaleto (zraven je MOL) ter sladolede. NAzajgrede smo pri tem Lidlu šli v Azijsko restavracijo in v trgovine po spominke.
Težko razumem ljudi, ki lulajo v flaške v avtih :-(
Sicer, sami opažate, da pišete bedarije.... slabih 19 ur za celotno pot. 10 ur polnili. Pravite, sa mo 1370km prevozili v 9 urah, a vsaj pol poti ni avtocest oziroma so dela na cesti... Od Warshave do Kaunasa pa dež.... Kaj vas žene k pisanju bedarij?
Preštej dela na cesti in nesreče: www.google.com/maps/...985207!3e0
moja izkušnja izpred dveh tednov, mi pravi, da za 40kWh na 50kW polnilnici potrebuješ eno uro polnjenja (27kWh sem polnil 40 minut).
ob predpostavki, da ste za 100km porabili 15kWh (pa ste gor grede hiteli in najbrž porabili malo več), to za celotno pot pomeni 411kWh, oz ca. 10 ur polnjenja. sicer ste 1x polnili tudi na Ionity, kjer ste pretočili 26 kWh v 20 minutah (po vaših podatkih je bila moč polnjenja 77kW).
Z dizlom veliko potujem in delam velike razdalje, zagotovo pa nimam na vsake tri ure več kot enourne pavze.
sporočil: 6.715
[comteo]Gledam koliko je polnililnic na hrvaških otokih. Po podatkih HAK ji je tako malo da je pot nesmiselna
Vse tiste, ki trdijo, da je EV samo za po mestu.
sporočil: 27.801
Zadnja sprememba: crt 12.07.2021 11:54
[Pokinimisi]ampak tako imas potem stalno kak problem za resevat in izpades ful koristen in pomemben :)
cisto nic ne razmisljajo. Ne mores zdraviti enega problema na nacin, da drug problem ignoriras. Ker ignorirani problem bo udaril na plano, pa pretvarjal se ti kolikor hoces.
(it's not a bug, it's a feature)
(lokalni bonus: itak bodo vsega krivi komunisti, fasisti, partizani in domobranci, tak da isti kurac od kod in kaksni problemi)
sporočil: 293
[FIN344308]Da lahko nekaj za kaj uporabiš, moraš to najprej imeti! EV pa še nima večina ljudi, tako da govoriti, kaj je za večino sprejemljivo je malce mimo.
> [comteo]
> Vse tiste, ki trdijo, da je EV samo za po mestu.
Vaša pot ravno to potrjuje.
Seveda se da priti v Litvo tudi z električnim avtomobilom (da se tudi s kolesom), ampak za večino voznikov električni avto (ali kolo) ni uporaben za tako dolgo pot.
Drugače pa- za poti preko 500 km se itak izbere letalo in se na cilju najame avto.
sporočil: 664
[Pokinimisi]Slovenija je podpisnik Pariškega sporazuma. Do 2025 mora zmanjšati CO2 odtis, ali bodo milijonske kazni.
Eno nespodobno vprasanje za Boruta:
zakaj tako ekscesno stevilo clankov na Financah v vezi zelene energije in elektrike? Tezko verjamem, da bi bilo toliko bralcev oz. da razen redkih ljudi to sploh koga zanima. Predstavljam si, da teh clankov sploh nihce ne bere. Zakaj torej taka zasicenost? Stevilo clankov pa je od 1 - 5, VSAK DAN.
EU si želi energetske neodvisnosti - torej, da ne trepeta od vojn na vzhodu, ki dvigujejo cene nafte, od gibanja dolarja....terorizma. ŽEli, da denar ostane v EU in ne konča v Dubaju.
Prašni delci, NOxi, on O3 umorijo v Evropi URADNO letno več kot 500.000 ljudi.
www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Če iz tega ne vidite dovolj razlogov, da bo v nekaj letih promet v evropi in sloveniji pretežno na elektriko, drugi vidijo. Vsaj odgovorni v EU.
sporočil: 6.715
[comteo]Ja, za vlake vidim razlog. Za hitro progo KP-LJ-MB in posodobitev kraka na Gorenjsko in proti Novemu mestu. Jebeš avte, ti so in bodo vedno neekološki proti vlaku.
> [Pokinimisi]
> Eno nespodobno vprasanje za Boruta:
>
> zakaj tako ekscesno stevilo clankov na Financah v vezi zelene energije in elektrike? Tezko verjamem, da bi bilo toliko bralcev oz. da razen redkih ljudi to sploh koga zanima. Predstavljam si, da teh clankov sploh nihce ne bere. Zakaj torej taka zasicenost? Stevilo clankov pa je od 1 - 5, VSAK DAN.
Slovenija je podpisnik Pariškega sporazuma. Do 2025 mora zmanjšati CO2 odtis, ali bodo milijonske kazni.
EU si želi energetske neodvisnosti - torej, da ne trepeta od vojn na vzhodu, ki dvigujejo cene nafte, od gibanja dolarja....terorizma. ŽEli, da denar ostane v EU in ne konča v Dubaju.
Prašni delci, NOxi, on O3 umorijo v Evropi URADNO letno več kot 500.000 ljudi.
www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Če iz tega ne vidite dovolj razlogov, da bo v nekaj letih promet v evropi in sloveniji pretežno na elektriko, drugi vidijo. Vsaj odgovorni v EU.
In ne pozabi, velik del onesneževana je obraba gum in zavor.
sporočil: 27.801
[Pokinimisi]de nada. gre tako rekoc za tisti pravniski vic:
Aja. Hvala za razjasnitev situacije:)
odvetnikov sin prevzame pisarno.
ves vesel ze prvi dan pride porocat ocetu: a ves tisti primer, ki se ti je vlekel 30 let ... no, jaz sem ga resil !!
oce mu da 3 krepke okoli uses in pravi:
s tem primerom smo postavili 2 hisi in vikend, gor spravili tebe in brate in sestre, ti budala pa gres in ga resis!
sporočil: 126
[comteo]
> [Pokinimisi]
> Eno nespodobno vprasanje za Boruta:
>
> zakaj tako ekscesno stevilo clankov na Financah v vezi zelene energije in elektrike? Tezko verjamem, da bi bilo toliko bralcev oz. da razen redkih ljudi to sploh koga zanima. Predstavljam si, da teh clankov sploh nihce ne bere. Zakaj torej taka zasicenost? Stevilo clankov pa je od 1 - 5, VSAK DAN.
Slovenija je podpisnik Pariškega sporazuma. Do 2025 mora zmanjšati CO2 odtis, ali bodo milijonske kazni.
EU si želi energetske neodvisnosti - torej, da ne trepeta od vojn na vzhodu, ki dvigujejo cene nafte, od gibanja dolarja....terorizma. ŽEli, da denar ostane v EU in ne konča v Dubaju.
Prašni delci, NOxi, on O3 umorijo v Evropi URADNO letno več kot 500.000 ljudi.
www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Če iz tega ne vidite dovolj razlogov, da bo v nekaj letih promet v evropi in sloveniji pretežno na elektriko, drugi vidijo. Vsaj odgovorni v EU.
Predvsem je to dobro za tvoj žep kajne?
sporočil: 664
Res je.
In ne pozabi, velik del onesneževana je obraba gum in zavor.
Zato električni porabijo zelo malo zavor. Na mojem Nissan Leafu, 227.000 km v 4 letih so prve zavorne obloge še na 50%. Ker vozniki elektrinih vozil večinoma zaviramo z rekuperacijo.
Vlaki vozijo, ampak ne v vsako vas. A povprečen slovenc živi v naselju z nekaj 100 prebivalci. Demografsko smo zelo neprimerna dežela za javni prevoz. Zato bi mogli spodbujati "prevozi.org", Uber in podobne rešitve, ki bi razbremenile ceste, zrak in zdravje....
Do takrat, žal na cilj najlažje prideš z avtom. ČE je že avto, potem je ogromna razlika in izboljšava - elektrika...
sporočil: 664
[abohte]Odlično razmišljanje. VEliko rakov je psoledica vdihovanje PM delcev. Trenutni ocenjeni strošek zdravljenja in posledic na zdravje posledic vdihovanja te svinjarije v Evropi je 3.000 milijard letno.
> [comteo]
> Prašni delci, NOxi, on O3 umorijo v Evropi URADNO letno več kot 500.000 ljudi.
> www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
>
>
> Če iz tega ne vidite dovolj razlogov, da bo v nekaj letih promet v evropi in sloveniji pretežno na elektriko,...
Hm...
Pred množično uporabo avtomobila je bila pričakovana življenjska doba v Evropi pod 50 let.
Sedaj je 75 let.
Koliko bo, da se naredi prehod avtomobilov na elektriko, pitaj boga. Je pa lepo, da po laboratorijsko razmišljaš ceteris paribus... Ne vem no, ta denar za nadgradno električnega omrežja bo potrebno nekje vzeti, mogoče tudi npr. diagnostiki za raka.
Ravno to računa EU. Manj bo izdatkov za zdravljenja in bo več ostalo za ostale potrebe.
sporočil: 12.861
[comteo]Koliko ur torej rabiš, da prideš do Beograda s svojim EV?
> [abohte]
> > [comteo]
> > Prašni delci, NOxi, on O3 umorijo v Evropi URADNO letno več kot 500.000 ljudi.
> > www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
> >
> >
> > Če iz tega ne vidite dovolj razlogov, da bo v nekaj letih promet v evropi in sloveniji pretežno na elektriko,...
>
> Hm...
>
> Pred množično uporabo avtomobila je bila pričakovana življenjska doba v Evropi pod 50 let.
>
> Sedaj je 75 let.
>
> Koliko bo, da se naredi prehod avtomobilov na elektriko, pitaj boga. Je pa lepo, da po laboratorijsko razmišljaš ceteris paribus... Ne vem no, ta denar za nadgradno električnega omrežja bo potrebno nekje vzeti, mogoče tudi npr. diagnostiki za raka.
>
Odlično razmišljanje. VEliko rakov je psoledica vdihovanje PM delcev. Trenutni ocenjeni strošek zdravljenja in posledic na zdravje posledic vdihovanja te svinjarije v Evropi je 3.000 milijard letno.
Ravno to računa EU. Manj bo izdatkov za zdravljenja in bo več ostalo za ostale potrebe.
sporočil: 664
[Pokinimisi]
>Odlično razmišljanje. VEliko rakov je psoledica vdihovanje PM delcev. Trenutni ocenjeni strošek zdravljenja in posledic na zdravje posledic vdihovanja te svinjarije v Evropi je 3.000 milijard letno.
Ravno to računa EU. Manj bo izdatkov za zdravljenja in bo več ostalo za ostale potrebe.
Samo pod pogojem, da se bodo obolevanja za rakom zmanjsala. In ce se ne bodo? Iaz stavim, da bo sel rak samo se gor, pa ce elektrificiramo cel svet :)
Stroka vas demantira. Ukrepi elektrifikacije v EU, zapore mest za naftni promet so zaradi pozitivnega vpliva na zdravje. Vi lahko menite, ampak eni se s stem ukvarjajo, preučujejo in računajo. V SLoveniji vam o tem lahko pove dr. Otorepec na NIJZ, ki se s to problematiko ukvarja. Bolezni bo manj, življnska doba zaradi PM 2.5 v LJubljani je krajša kot v OSlu za 18 mesecev.