Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Dražji avtomobili in še dražji poslovni najem, so pa tudi izjeme
Strani: 1
sporočil: 8.241
Zadnja sprememba: FIN-379669 08.07.2021 21:11
Ne vem, jaz sem 2 meseca nazaj kupil vozilo za 20 čukov, ki je novo
50 čukov. Staro je bilo, ob nakupu, 4 leta in 105.000 km. Meni so
ti zdi primerna cena.Ne vem, zakaj pač neka fama tle, da so 3 leta stari avti dragi. To je posplošen bla, bla.
Bolj pomembno je stanje vozila in km, ki jih ima narejene. Ker profesionalni prodajalci vedo, da se 60% zgodbe vrti okoli prevoženih km, jih pač goljufivo nižajo, zlasti je tako pri vozilih iz uvoza. Niso vsi taki preprodajalci, 50% njih pa je takih.
Ne vem, ne vidim tle razloga za paniko. Morda je kje kak odklon, ampak zadnjih 5 let vse teče po predvidljivih notah.
sporočil: 285
Se pa EU obrača v napovedano smer. Ne bo se čakalo na pocenitev
štromarjev, kot smo napovedovali bodo na silo porinili. obdavčitev
razno raznih delov klasičnih avtomobilov, tako da bodo potem
štromarji čudežno konkurenčni.
sporočil: 961
Z vami se popolnoma strinjam, vse ostalo okrog elektrike je
goljufanje kupcev in sodržavljanov, ki moramo to tudi
subvencionirat.
sporočil: 8.241
Električni (z odbitkom davka ali ne, me ne briga) bodo, ko jih bo
več na trgu, cenovno podobno "padali" kot klasični batni.
Zgodba bo podobna kot letos. Bom kupil 3 do 4 leta ohranjenega BEVa za recimo pol manj cene, kot je nov. In se bom vozil dalje (skrbi glede sklopk in motornih delov ne bo več, torej bo nekaj skrbi manj pri rabljenem vozilu)... kot sem se doslej.
Ne vidim problema. Sedaj so BEVi malo prisotni na trgu, je nova reč, bomo počasi se vsi prilagajali... pa še kaka nova tech pride v naslednjih letih in izbire za kupca bo dovolj.
Zgodba bo podobna kot letos. Bom kupil 3 do 4 leta ohranjenega BEVa za recimo pol manj cene, kot je nov. In se bom vozil dalje (skrbi glede sklopk in motornih delov ne bo več, torej bo nekaj skrbi manj pri rabljenem vozilu)... kot sem se doslej.
Ne vidim problema. Sedaj so BEVi malo prisotni na trgu, je nova reč, bomo počasi se vsi prilagajali... pa še kaka nova tech pride v naslednjih letih in izbire za kupca bo dovolj.
sporočil: 1.214
o ceni električnega avta se bo dalo razpravljati, ko bomo imeli
izračun, ki bo temeljil na vsaj 15 letnem lastništvu (lahko se vmes
obračuna ena menjava lastnika - koliko bo prestrašenost kupcev
vplivala na ceno) in prevoženimi primerljivimi kilometri
avtomobilom z notranjiim izgorevanjem. ker bo šele to dalo končni
rezultat...se pravi: bodo baterije zdržale z eno normalno kapacieto
ves ta čas ali bo potrebna menjava (bo spoloh možna - primer Nissan
Leaf mk1), menjave pnevmatik ki se obrabljajo hitreje zaradi
povečane teže, zgodbice z vsem čipovjem in ostal
e-napeljavo/regulatorji... bo to lahko popravil sosedov Štefan, al
samo zlatarji? ne pozabit, da današnji proizvodi niso grajeni z
namenom večnosti, kot piramide v Egiptu!
sporočil: 961
V določeni meri se strinjam z vami, me pa zelo motijo pri EV dosegi
oz. sam konec napetosti ko so v okolici prezasedene polnilnice.
Rabljeni avti pri nas in tujini: pri nas so cene rabljenih
prezasoljene npr. W Up letnik 2014 hoče za tisto malo škatlico z
dosegom 80/120km od 9.000€ naprej in hitro vse do 12.000€, za tiste
ozkotirne Citroene-Peugeote od 5.000€ z dosegom 70/110km, čim gremo
višje je nekaj takih za katere moraš plačevati najem baterije ali
je to dobro ali ne ni še noben veliko pisal o tej temi, ko pa smo v
rangu 20.-30.000€ polno novih in nekaj rabljenih in redkokateri z
realnim dometom 250km, ko gledamo višje od 40.-60.000€ 80% novih
ostala izbira je tu zanimava le z Teslo model S z doživljenskim
polnenjem in tako naprej v višave vse do 250.000€, ko ponovno lahko
zaradi nedelovanja polnilnice avto obstane za nekaj časa.
Tako pa se peljem z avtom na bencim v kombinaciji z plinom polnih 1.200km, seveda se tudi drugi z nafto enako a mene osebno živcira stalno tresenje od dizel motorja, pri dizlih mi je to najhujša napaka, seveda v luksuznih izvedbah se ta zadeva porazgubi zaradi dobre zatesnjenosti kabine, teže avtomobila in še česa, ki je povezano z denarjem.
Danes se da dobiti odličen avto za 5.-7.000€ starosti 10 do 15 let, avtu ne manjka nič, ga voziš cca. 10 let, vanj zmečeš kake 3.-5.000€ in zadeva pelje naprej.
ŽELIM SREČNO IN VARNO VOŽNJO
Tako pa se peljem z avtom na bencim v kombinaciji z plinom polnih 1.200km, seveda se tudi drugi z nafto enako a mene osebno živcira stalno tresenje od dizel motorja, pri dizlih mi je to najhujša napaka, seveda v luksuznih izvedbah se ta zadeva porazgubi zaradi dobre zatesnjenosti kabine, teže avtomobila in še česa, ki je povezano z denarjem.
Danes se da dobiti odličen avto za 5.-7.000€ starosti 10 do 15 let, avtu ne manjka nič, ga voziš cca. 10 let, vanj zmečeš kake 3.-5.000€ in zadeva pelje naprej.
ŽELIM SREČNO IN VARNO VOŽNJO
sporočil: 961
Spremljam rabljene EV na Avto netu, ko je rabljen ga teško prodaš,
lep primer je Moj EV, prodaja že 3 leto R Fluence in ga ne more
prodat zaradi visoke cene, znižal ga je že nekajkrat in nič, ga bom
poklical ko bo ta avto ponujal za 5.000€ saj ima doseg slab, a za
mene po mestu idealen tudi v smislu prostornosti vendar bo težava
ta da bo avta takrat star vsaj 12 ali kako leto več.
Žlatnik ozkotirnega Citroena C-Zero ga tudi ni uspel prodat v 2 letih na trgu. Tolk časa sta hčera in zet težila matki da ga je nazadnje vzela ona, a danes se še vedno raje pelje z Fiat Tipotom.
Analize pravijo da 25% lastnikov EV ne bo ponovilo napake in ne bodo še 1 krat kupovali EV. Prihodnost batnih vozil je še dolga, ker industrija trenutno po napovedih ne bo zmožna letno narediti cca. 70 mio avtov, 15 mio kombijev, 5 mio kamionov, 10 mio avtobusov z električnem pogonom. Upam da jim bo uspelo z vodikom, vendar bo tudi tu težava z proizvodnjo.
Žlatnik ozkotirnega Citroena C-Zero ga tudi ni uspel prodat v 2 letih na trgu. Tolk časa sta hčera in zet težila matki da ga je nazadnje vzela ona, a danes se še vedno raje pelje z Fiat Tipotom.
Analize pravijo da 25% lastnikov EV ne bo ponovilo napake in ne bodo še 1 krat kupovali EV. Prihodnost batnih vozil je še dolga, ker industrija trenutno po napovedih ne bo zmožna letno narediti cca. 70 mio avtov, 15 mio kombijev, 5 mio kamionov, 10 mio avtobusov z električnem pogonom. Upam da jim bo uspelo z vodikom, vendar bo tudi tu težava z proizvodnjo.
sporočil: 1.197
ne bo povsem tako, ponudba 3 leta starih EV bo zelo majhna in
posledično bo veliko manjši tudi upad vrednosti...EV se bodo ravno
iz razlogov katere navajaš (8-10 let garancije na baterijo) redkeje
menjavala, lizing hiše pa jih bodo rentale dokler baterija ne
izdahne
sporočil: 2.264
Lani maja sem kupil leto starega Grand Cherokeeja za $28,000 -
danes je po 35.000 km vreden vsaj $35,000. Pickupi so še večja
anomalija; cene rabljenih gor za 50%.
sporočil: 664
Diskusije o ceni električinh vozil so brezvezne.
Večina kupi avto na kredit.
Kredit EKO sklada je po 1,3% obrestni meri in BREZ POLOGA.
Torej je ZAČETNA INVESTICIJA = 0 € (nekaj malega je odobritve kredita)....
Kdaj se ti vrne investicija od 0€?
Pomembno je vedeti, kolk imaš mesečni obreok, kolko daš za polnjenje, kolko daš za servise in to primerjaš z naftnima vtom, ki ga je treba kupiti (spet mesečni obrok, ampak verjetno nižji) + cena goriva, ki ga mesečno plačaš + servisi, ki so dražji + cestna taksa, ki je pri električnih ni.
Praviloma je seštevek električnega nižji. Torej PRVI MESEC se ti je izplačala investicija in naprej imaš manje stroške - prihranjuješ.
Pomembno je kaj dejansko plačuješ, a ne nalepka na vozilu s ceno.
Dokler tega ne razumete, pač plačate več in ste še zraven veseli.
Večina kupi avto na kredit.
Kredit EKO sklada je po 1,3% obrestni meri in BREZ POLOGA.
Torej je ZAČETNA INVESTICIJA = 0 € (nekaj malega je odobritve kredita)....
Kdaj se ti vrne investicija od 0€?
Pomembno je vedeti, kolk imaš mesečni obreok, kolko daš za polnjenje, kolko daš za servise in to primerjaš z naftnima vtom, ki ga je treba kupiti (spet mesečni obrok, ampak verjetno nižji) + cena goriva, ki ga mesečno plačaš + servisi, ki so dražji + cestna taksa, ki je pri električnih ni.
Praviloma je seštevek električnega nižji. Torej PRVI MESEC se ti je izplačala investicija in naprej imaš manje stroške - prihranjuješ.
Pomembno je kaj dejansko plačuješ, a ne nalepka na vozilu s ceno.
Dokler tega ne razumete, pač plačate več in ste še zraven veseli.
sporočil: 8.241
V čem je problem? Zamenjale se bodo baterije (lahko tudi z manj
rabljenimi, ja tudi ta trg se bo vzpostavil...) in gremo dalje.
Strani: 1