Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.790
[KaA]
Vidiš, pa smo pri drugem dejstvu, ki definira električarje (prvo je, da ne more biti edini avto pri hiši): ti avti so za zelo ozek segment prebivalstva, mogoče 10-20% vseh.
Kot se vzame. Jaz imam samo EV, hibrida ima žena. Praktično nikoli si ju ne izmenjujeva, torej je za vsakega to prvi avto.
To so tisti, ki i) lahko polnijo avto doma
Prav nikoli ne polnim doma. Zakaj pa bi, če je praktično povsod zastonj, doma moram pa plačati. :-)
ii) so jim pomembne druge ugodnosti iii) imajo delavnik 8-16 za pisalno mizo brez nepričakovanioh poti vmes (ali pa lahko polnijo v službi).
Moje delo je v veliki meri terensko z intervencijami. Urnik je pa zelo spremenljiv. EV je super, saj imam vse poti zastonj.
Verjetno je teh max 20% tudi največ, kar zdrži naš elektro sistem. In zato je nesmiselno vsiljevati večji delež električarjev v transportni miks. Če že mislimo zares ukiniti fosilce, potem je treba razmišljati o alternativah. In od zaenkrat razvitih so vozila na vodik edina, ki omogočajo enak nivo komotnosti kot ga poznamo danes.
Elektro sistem se pač razvija postopno v skladu s potrebami. Trenutno pač ne prenese, da bi vsi naenkrat planili po EV. Nekoč zelo verjetno bo. Na začetku mobilnosti tudi mreža bencinskih servisov ni zadostovala za vse. Infrastruktura je bila takrat pač namenjena konjem.
Vsiljujem pa nikomur nič. Ko bo preveč EV, bodo izginili privilegiji zame.