Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Miloš živi trajnostno, 9. del): Prvih 25 tisoč kilometrov z zoejem me je stalo 422 evrov doma pridelane elektrike
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2930989] 27.05.21 10:29 · odgovor na: (# 2930965)
[milos9]Bi lahko avto na enak način uporabljali "na kabel", torej s prenosom 2 kW? Verjetno ne, ker bi bili omejeni na cca 150 km dnevno. Mimogrede, polnilnica ima garancijo 24 mesecev. Kdo vam jamči, da cena na koncu ne bo 50 EUR/mesec namesto 10?
Mislim, da je kalkulacija poštena, greva po vrsti.
Polnilnica me stane 10 eur na mesec, lizing za 120 mesecev. Za polnjenje je nujno ne potrebujem, jo je pa vseeno fajn imeti zaradi drugih električnih avtov, ki jih polnim doma.
Obračunsko moč imam 17 kW, to zadošča, saj se zoe polni s 15 kW (3 x 25 A varovalke).Ko priklopite avto, torej izklopite vse ostale velike porabnike v gospodinjstvu (pralni, sušilni in pomivalni stroj, mikrovalovka)? Bognedaj, da bi slučajno fotr v kleti zagnal švajsaparat. Sicer pa sami v članku pišete, da prebijate 17 kW, torej ta moč očitno ni dovolj.
Zoe je drugi avto pri družini, zato najem ni potreben. je pa sposoben tudi izleta do Istre in nazaj s krajšim postankom na polnilnici.No, pa smo prišli do ključne ugotovitve. Zoe je lahko avto za v trgovino in razvažanje mularije po aktivnostih, ne more pa biti prvi ali edini avto.
Res pa je, da je kalkulacija odvisna od cene avta oziroma najema. Sam sem ujel ugodno acijo 170 EUR najema na mesec, avto po dveh letih vrnem.
Agenda torej drži.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2930989
Strani: 1
[#2930991] 27.05.21 10:34 · odgovor na: (# 2930989)
[KaA]Lahko bi ga, a je precej bolje imeti polnilnico. Sploh v izrednih primerih, ko avto rabiš popoldne in lahko v eni uri pretočiš za 100 km elektrike.
> [milos9]
> Mislim, da je kalkulacija poštena, greva po vrsti.
>
> Polnilnica me stane 10 eur na mesec, lizing za 120 mesecev. Za polnjenje je nujno ne potrebujem, jo je pa vseeno fajn imeti zaradi drugih električnih avtov, ki jih polnim doma.
Bi lahko avto na enak način uporabljali "na kabel", torej s prenosom 2 kW? Verjetno ne, ker bi bili omejeni na cca 150 km dnevno. Mimogrede, polnilnica ima garancijo 24 mesecev. Kdo vam jamči, da cena na koncu ne bo 50 EUR/mesec namesto 10?
Res je, prebija zaradi nedelujoče opreme, load guarda ki bi moral skrbeti za omejitev moči. To je sedaj rešeno, več v prihodnjem blogu.
> Obračunsko moč imam 17 kW, to zadošča, saj se zoe polni s 15 kW (3 x 25 A varovalke).
Ko priklopite avto, torej izklopite vse ostale velike porabnike v gospodinjstvu (pralni, sušilni in pomivalni stroj, mikrovalovka)? Bognedaj, da bi slučajno fotr v kleti zagnal švajsaparat. Sicer pa sami v članku pišete, da prebijate 17 kW, torej ta moč očitno ni dovolj.
> Zoe je drugi avto pri družini, zato najem ni potreben. je pa sposoben tudi izleta do Istre in nazaj s krajšim postankom na polnilnici.Zaenkrat je tako. Verjamem da bo v prihodnje dražje in bosta pri hiši dva električna avta.
No, pa smo prišli do ključne ugotovitve. Zoe je lahko avto za v trgovino in razvažanje mularije po aktivnostih, ne more pa biti prvi ali edini avto.
> Res pa je, da je kalkulacija odvisna od cene avta oziroma najema. Sam sem ujel ugodno acijo 170 EUR najema na mesec, avto po dveh letih vrnem.
>
> Agenda torej drži.
Strani: 1