Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Miloš živi trajnostno, 9. del): Prvih 25 tisoč kilometrov z zoejem me je stalo 422 evrov doma pridelane elektrike
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2930941] 27.05.21 08:13
- strošek najema/amortizacije domače polnilne postaje (20 EUR/mesec? oz. 300 EUR v celotnem obdobju)
- razliko v obračunski moči med tisto, ki bi jo sicer potrebovali (7 kW?) in dejansko (ta je očitno 22 kW) - 27 EUR mesečno oz. 400 EUR v celotnem obdobju
- strošek najema nadomestnega vozila za čas dopusta (ker s tem pač na dopust - razen do najbližje mlake - ne moreš) ali daljših potovanj - 30 EUR/dan oz. 600 EUR letno, v celotnem obdobju 750 EUR
Tako pridemo do cene 7,5 EUR za 100 km, kar z bencinarjem enakega razreda niti približno ne bi dosegel. Aja, to pa ni več v skladu z agendo, kajne?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2930941
Strani: 1
[#2930965] 27.05.21 10:00 · odgovor na: (# 2930941)
[KaA]Mislim, da je kalkulacija poštena, greva po vrsti.
Da bi bila kalkulacija (do bralca) poštena, bi bilo potrebno upoštevati vsaj še:
- strošek najema/amortizacije domače polnilne postaje (20 EUR/mesec? oz. 300 EUR v celotnem obdobju)
- razliko v obračunski moči med tisto, ki bi jo sicer potrebovali (7 kW?) in dejansko (ta je očitno 22 kW) - 27 EUR mesečno oz. 400 EUR v celotnem obdobju
- strošek najema nadomestnega vozila za čas dopusta (ker s tem pač na dopust - razen do najbližje mlake - ne moreš) ali daljših potovanj - 30 EUR/dan oz. 600 EUR letno, v celotnem obdobju 750 EUR
Tako pridemo do cene 7,5 EUR za 100 km, kar z bencinarjem enakega razreda niti približno ne bi dosegel. Aja, to pa ni več v skladu z agendo, kajne?
Polnilnica me stane 10 eur na mesec, lizing za 120 mesecev. Za polnjenje je nujno ne potrebujem, jo je pa vseeno fajn imeti zaradi drugih električnih avtov, ki jih polnim doma.
Obračunsko moč imam 17 kW, to zadošča, saj se zoe polni s 15 kW (3 x 25 A varovalke).
Zoe je drugi avto pri družini, zato najem ni potreben. je pa sposoben tudi izleta do Istre in nazaj s krajšim postankom na polnilnici.
Res pa je, da je kalkulacija odvisna od cene avta oziroma najema. Sam sem ujel ugodno acijo 170 EUR najema na mesec, avto po dveh letih vrnem.
Agenda torej drži.
[#2930967] 27.05.21 10:02 · odgovor na: (# 2930941)
[KaA]
Da bi bila kalkulacija (do bralca) poštena, bi bilo potrebno upoštevati vsaj še:
- strošek najema/amortizacije domače polnilne postaje (20 EUR/mesec? oz. 300 EUR v celotnem obdobju)
- razliko v obračunski moči med tisto, ki bi jo sicer potrebovali (7 kW?) in dejansko (ta je očitno 22 kW) - 27 EUR mesečno oz. 400 EUR v celotnem obdobju
- strošek najema nadomestnega vozila za čas dopusta (ker s tem pač na dopust - razen do najbližje mlake - ne moreš) ali daljših potovanj - 30 EUR/dan oz. 600 EUR letno, v celotnem obdobju 750 EUR
Tako pridemo do cene 7,5 EUR za 100 km, kar z bencinarjem enakega razreda niti približno ne bi dosegel. Aja, to pa ni več v skladu z agendo, kajne?
Kakšne neumnosti pa vi pišete ????
- domača polnilna postaja (če jo potrebuješ) stane 600€. Življenska doba zagotovo 5 do 10 let... Rabiš jo le, če voziš več kot 100 do 150 km na dan.
- Kdo hodi dlje kot 600 km na morje priporočam letalo. Drugače z LEafom (165 km avtonomije) sem v 22 urah bil v Parizu, kar je itak ekstremizem za vožnjo z avtomobilom. 8 let smo na elektriki in pomislimo ne, da bi šli drugače kot z EV na jadran.
- zakaj bi rabil obračunsko moč doma 22 kW ? hahhahaha... da bi avto bil poln ob 11.45, namesto ob 4 zjutraj, če bo obračusnka moč 7 kW. jhahaha. Kdo rabi avto poln ob polnoči, če ga da polnit ob 22 (zaradi nižje cene energije in omrežnine) ? Ne poznam takšnih modelov :-)
Vse v vsemu, velike neunosti pišete in se javno sramotoite z neznanjem.
[#2931021] 27.05.21 11:24 · odgovor na: (# 2930941)
[KaA]Zakaj že?
- strošek najema nadomestnega vozila za čas dopusta (ker s tem pač na dopust - razen do najbližje mlake - ne moreš) ali daljših potovanj - 30 EUR/dan oz. 600 EUR letno, v celotnem obdobju 750 EUR
Če pogledam potovalni načrt zase, recimo da bi šel iz Ljubljane do Makarske, bi celo potovanje trajalo 6 ur in 3 minute.
Vmes bi moral polniti 2x. Prvič: INA Vukova Gorica 6 minut, Drugič: INA Žir 41 minut.
Preizkusil te trase še nisem.
Sem pa šel na Ciper z letalom iz Budimpešte.
Čas potovanje 5 ur 44 minut, 2 polnjenji. 1. Maribor 11 minut, 2. Balaton 51 minut. Cena "goriva" 7,5 evra (za obe smeri).
Kje torej je problem?
Strani: 1