Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
[alek14]
>Z domačim renaultom zoejem smo v 15 mesecih prevozili 25 tisoč kilometrov, v tem času je v povprečju porabil 14,7 kilovatne ure elektrike na sto kilometrov, vso pa sem pridelal z domačo 12-kilovatno sončno elektrarno.

Je polnjenje avta dejansko potekalo iz lastne elektrike in ni nič prišlo iz omrežja v času polnenja?

Od 2023 naprej bo net meteringa konec - za izmenjano elektriko bo treba plačat omrežnino.
V drugi polovici leta lani smo neposredno porabili 1,5 MWh elektrike iz elektrarne, torej delno zgornje drži. Večerno polnjenje pa je seveda vleklo iz omrežja. Mi poveste kaj več o spremembi net meteringa?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2930933

Strani: 1

samen sporočil: 342
Zadnja sprememba: samen 27.05.2021 08:40
[milos9]
V drugi polovici leta lani smo neposredno porabili 1,5 MWh elektrike iz elektrarne, torej delno zgornje drži. Večerno polnjenje pa je seveda vleklo iz omrežja. Mi poveste kaj več o spremembi net meteringa?

Vam bo net metering ostal, ker ste podpisali pogodbo do 2023. Vsi novi, torej vsi, ki bodo postavili sončno elektrarno po 2023, te ekskluzive ne bodo imeli. Plačati bodo morali omrežnino za oddajo in prevzem, kar pomeni, da se bo povsem spremenila računica sončne elektrarne, saj bo možno prišparati le še postavko same energije, omrežnine pa ne več.
comteo sporočil: 664
[milos9]
> [alek14]
> >Z domačim renaultom zoejem smo v 15 mesecih prevozili 25 tisoč kilometrov, v tem času je v povprečju porabil 14,7 kilovatne ure elektrike na sto kilometrov, vso pa sem pridelal z domačo 12-kilovatno sončno elektrarno.
>
> Je polnjenje avta dejansko potekalo iz lastne elektrike in ni nič prišlo iz omrežja v času polnenja?
>
> Od 2023 naprej bo net meteringa konec - za izmenjano elektriko bo treba plačat omrežnino.

V drugi polovici leta lani smo neposredno porabili 1,5 MWh elektrike iz elektrarne, torej delno zgornje drži. Večerno polnjenje pa je seveda vleklo iz omrežja. Mi poveste kaj več o spremembi net meteringa?

Dobra novica je v tem, da ko ni sonca je elektrika praviloma najcenejša. Nočna. Tudi omrežnina je cenejša čez noč.
Na polnilnicah ELEVAT, ki so povezane v sistem NGEN lahko dobiš plačano, če polniš v času, ko je cena energije negativna (NGEN polni baterije in s tem porablja trenutne presežke, zakar dobi plačano od prodajlcev energije, ki morajo vsakih 15 minut imeti bilanco (kupljena in porabljena energija) nula). Baterijski avtomobili bodo v prihodnosti vsekakor del frakvenčne regulacije omrežja in od tega služili.

Strani: 1