Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pred 116 leti smo dobili dvotirni železniški predor Karavanke, v 21. stoletju bo proga na zahod enotirna
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2927886] 10.05.21 16:23 · odgovor na: (# 2927868)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2927886
Strani: 1
[#2927893] 10.05.21 18:04 · odgovor na: (# 2927886)
[Korazijan]Polaganje tirov pri rekonstrukciji tunela je manjša stvar. Večina del je skoncentrirana v sanacijo tunelske cevi, kot piše v članku se dela:
Hitri so, ampak polaganje tirov očitno ni večja zadeva, ker proga bo zaprta skoraj 1 leto.
– Odstranitev dvotirne in gradnja enotirne proge v predoru in na odseku proge od postaje Jesenice do postaje Podrožca,
– izvedba »izvlečnega tira« na območju postaje Jesenice – ohranitev delne dvotirnosti,
– sanacija poškodovanih delov konstrukcije predorske cevi,
– ureditev odvodnjavanja,
– gradnja intervencijskih hodnikov po celotni dolžini predora,
– ureditev vozne mreže,
– ureditev signalno-varnostnih naprav za vodenje in zavarovanje železniškega prometa v predoru ter vzpostavitev avtomatskega progovnega bloka (APB),
– ureditev sodobnih telekomunikacijskih sistemov,
– obnova in restavriranje portala.In da si ne bi kdo mislil iz naslova, da tunel predeluje v enotirnega zaradi lepšega, sodobne profile za prevoze visokih kontejnerjev se v cevi izpred 110 let, po možnosti že močno deformirani se da doseči le z uvedbo 1 tirne proge, ki bo sicer nekaj časa dokaj dobro izpolnjevala zahteve po prepustnosti in tudi varnosti. V bodočnosti pa je odprte možnost dodatne cevi.
Strani: 1