15 min
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
52 min
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
2 uri
Stroški oklestili dobiček BMW
3 ure
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
3 ure
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
6 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
6 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
6 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
6 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov
8 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
8 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?
15 ur
Na trgu dizelskih dostavnikov kitajski maxusi tečejo le na elektriko
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Cupra formentor in leon z novim obrazom dobivata tudi novo srce
18 ur
Evropsko računsko sodišče: izterjava nepravilno porabljenih sredstev traja predolgo
18 ur
Top službe – Cosylab, IJS, Novartis, NLB, Petrol, SŽ, Toyota Adria
18 ur
Luka Mesec je šel z vlakom do Bruslja. Si zasluži aplavz? 8
20 ur
Pred sezono oddajanja vikendov na Hrvaškem: to preverja Furs 1
21 ur
Država izdala zakladne menice: varčevalska vnema popušča
21 ur
Kako sta Lidl Slovenija in Atlantic Droga Kolinska uspešna pri »G« v ESG 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
[rename]
Kako pa baterijo avta najbolje polniti?
Vsako noč, oz. sproti, ko parkiraš (doma), ali bolj po sistemu - čim bolj sprazniti in čim bolj napolniti?
Baterije najbolje delujejo v srednjem območju, med cca 20 in 80 % napolnjenosti. Zato toyotine in še katere druge baterije klasičnih polnih oziroma samopolnilnih hibridov najpogosteje delujejo v tem območju in tako poskrbijo za lastno daljšo življenjsko dobo.

Torej, če to prevedem na baterijo električnega avta, je najbolje da ga ne spustiš pod 20 %. To je dobro tudi iz psihološkega vidika, saj na merilniku ne vidiš dvomestnih cifer dosega, ki znaji nekatere prestrašiti, češ, ostal bom brez...

Po drugi strani pa bi bilo dobro izključiti polnjenje, ko baterija doseže 80 %. Na domači polnilnici, se to hitro pozabi. Na javnih pa ne, saj po tem odstotku moč polnjenja krepko pade, zato je že zaradi čakanja smiselno izklopiti in se odpeljati.

Tesla ima denimo možnost nastavljanja omejitve, to lahko nastaviš recimo na 80 % in ti napolni le do tja. Tako poskrbiš za baterijo. V časih, ko se je polnjenje obračunavalo le na čas (danes je kombinacija časa in pretoka), pa je bilo oziroma še vedno je tudi stroškovno učinkoviti.