27 min
Država bo dala 3,5 milijona evrov za nov center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal?
36 min
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
1 ura
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
2 uri
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
3 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
3 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
3 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 9
3 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
3 ure
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 7
5 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
5 ur
Izzivi in prelomnice
7 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
7 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
10 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
10 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
12 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
12 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
12 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Rokc5 sporočil: 2.857
Všečen.
Cenovno pa ne vem kako bi lahko zadržal deleže. V nižjih razredih mu je tradicionalni del spodjedla romunsko-francoska Dacia, ki nezadržno osvaja Evropo. Dacia je na nek način novi Fiat :)
Imam samo jaz občutek, da je Fiat količinsko oz. po deležu trga že zdavnaj padel v drugo ligo? Vsaj takšen je občutek, ko se vozim po naših cestah. Tudi v ''žlahti'' ne opažam več sorodnikov, ki bi vozili italijančke.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2925203

Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
Kar nekaj je resnice v vašem tekstu, je pa moj svak šparoven glede cene in kaj dobi zanjo, pred leti soprogi kupil Rapidko, sam pa pristal pri Tipu karavan, ratal mu ga je kupit z mašino 1.2 in dosti opreme za 9.900 €, enako mal prej kupil Škodo Rapid za isti denar z 1.0 motorjem pa je Škoda špartansko opremljena in v teh 4 letih z več okvaram in slabšimi voznimi lastnosti. Še vedno velja da moraš imeti včasih tudi srečo kako so delavci razpoloženi v fabrki.

Strani: 1