1 ura
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
1 ura
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
3 ure
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
3 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
3 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
3 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
3 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
9 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
10 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
14 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
16 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
16 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
17 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
18 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
18 ur
What TikTok Got Wrong About America
18 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
19 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hostamox sporočil: 8.460
[matjazfinance]
> [telexdell]
> EV ima precej prednosti pred bencinarjem, zlasti v naseljih saj nima lokalnih emisij v zrak in povzroča manjši hrup. Večino kilometrov pa večina voznikov naredi v naseljih in bližnji okolici.
> Nekaj ljudi pa seveda dela pogosto daljše ture in za njih bo kakšen hibrid zagotovo boljša izbira, saj se bo med naselji vozil na bencin, po mestu pa na elektriko.

Tole bom uporabil kot iztočnico za vprašanje:
- a mi zna kdo povedati, v čem je fora teh hibridov, ki malo vozijo na štrom, potem pa malo preklopijo (ali kombinirajo) še z bencinskim pogonom?
Z drugimi besedami, kaj je problem, da ne bi naredili avtov, kjer kolesa poganja(jo) izključno eletromotor(ji), ki imajo zmerno veliko baterijo za doseg nekaj dest kilometrov, zraven pa kot generator elektrike in podaljševanje dosega še bencinski motor (ali druge vrste agregata na fosilna goriva) ?

(če se ne motim, je bil Chevy Volt / Opel Ampera narejen na tem principu?)
Daš agregat v prtljaznik, pa povezes s polnilno linijo e avta.
In imaš hibrida:).