Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.836
[alek14]
> [dz1975]
> Kako? 100% prehod na BEV bi dejansko podvojil električni odjem gospodinjstev. Slednji je trenutno ocenjen na 6 ton C02 letno. Če družina letno prevozi 40.000 km z bencinarjem ali dizlom, je to cca. 6 tone C02. Kje je prihranek? Res je problem kvaliteta zraka v mestih, ampak slednje v večinoma posledica povsem nerazumnega porivanja dizlov v Evropi ter (vsaj v Sloveniji) kurjenja biomase. Bencinski motorji niso problematični kar se tiče tdih delcev.

Mi nimamo velemest, da bi bili izpuhi avtov velik problem (ne pravim, da ni). Pri nas so za zrak problem zasebna kušišča pozimi.

Bencinski motorji so glede izpustiv tdih delcev najbolj problematični. Bencinski motorji z direktnim vbrizgavanjem imajo silovite izpuste PM2,5.
Šele l. 2017 so to opazili in vnesli v regulativo, tako, da bodo sedaj tudi bencinarji opremljeni s GPF (gasoline perticulate filter).
Problem dizlov so NOx, ki se jih tudi s SCR ne spravi na nič.
Ja...

Se pa postavlja drugo vprašanje....Kje je meja škodljivosti NOx in trdih delcev....
Da no slučajno cvetni prah 10x bolj škodljiv, kot so nizke koncentracije PM delcev in NOx...

Bomo posekali vsa drevesa, ko se rešimo NOx in PM delcev...Pa prepovedali vetru da piha in s tal dviguje prah in zemljo???

Absloutne čistosti na tem svetu ni...niti v Laboratorijih....
Dokazano je, da življenje v popolni odsotnosti polutantov (v sterilnem okolju) ni nič daljše kot na prostem pod milim nebom...